Fitness Seller

Goede Voornemens (2020) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik vraag mij trouwens het volgende af:
Hebben jullie ook dat je je reactie echt 10x terug leest om te kijken of het grammaticaal wel klopt als je shit faced bent of ligt het aan mij? Super irritant.
Heb me voorgenomen om gewoon geen berichten meer te sturen als ik bezopen ben. Nergens goed voor :roflol:
 
Ik vraag mij trouwens het volgende af:
Hebben jullie ook dat je je reactie echt 10x terug leest om te kijken of het grammaticaal wel klopt als je shit faced bent of ligt het aan mij? Super irritant.
Nee geen last van. Als je het niet snapt dan zie je het ook niet :p

highresrollsafe.jpg
 
  • Like
Waarderingen: mat
Pff overal ook weer van die influencers met motiverende speeches en self-improvement cursussen. Wat een toevallige timing om mee doodgegooid te worden zo spontaan en oprecht om het nu over te hebben.

'geen limiting beliefs! leef je droom! ik kon het ook!'

Ja door mensen op te lichten met die dagdroom bullshit de overige 99% is gewoon onderhevig aan wat werkgevers/klanten hun moderne slaven toestaan en hoe en waar ze voor dat werk moeten leven.
 
Pff overal ook weer van die influencers met motiverende speeches en self-improvement cursussen. Wat een toevallige timing om mee doodgegooid te worden zo spontaan en oprecht om het nu over te hebben.

'geen limiting beliefs! leef je droom! ik kon het ook!'

Ja door mensen op te lichten met die dagdroom bullshit de overige 99% is gewoon onderhevig aan wat werkgevers/klanten hun moderne slaven toestaan en hoe en waar ze voor dat werk moeten leven.

Ik krijg al kriebels bij het woord influencer...
 
Ik ben sinds 1 januari wel weer ff genezen van alcohol.


Maar gelukkig is het morgenavond alweer weekend.
 
Back
Naar boven