Fitness Seller

Kuur dbol test tren mast (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Harry

Novice
Lid geworden
23 aug 2018
Berichten
24
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
93kg
Vetpercentage
15%
Vraagje ik wil een kuur gaan doen en zou graag wat feedback hebben.

Week1-3 dbol opbouwen van 20/40 mg per dag
Week 1-13 test e 500 mg p/w
Week 1-13 mast e 400 mg p/w
Week 1-13 tren e 400 mg p/w

Is dit een goede kuur om ook nog iets vastgehouden na de kuur?

Natuur nolva 40mg vier weken
 
Heb je al vaker gekuurd?
 
Test 2 weken langer doortrekken dan de tren
1-15 test E 500
1-13 tren E 400
 
Wat is je kuurverleden en wat is je doel? Masteron is niet bedoelt voor massa aan te zetten. Tren geeft veel mensen maagproblemen(heartburn etc), dus je kunt dus minder eten naar binnen werken. Vandaar dat tren vaak wordt gebruikt tijdens een cut. Masteron komt meer tot zijn recht bij lager bodyfat.

Massa vasthouden heeft meer te maken met je voeding en training na je kuur.

Persoonlijk zou ik houden bij test/deca+dbol als je doel is om massa aan te komen.
 
Voornamelijk wat th0maz zegt, wat is je doel van deze kuur?
 
Ja heb eerder gekuurd voornamelijk test tren en mast maar wil cutten met dbol als kickstart dat is dan nieuw voor mij heeft iemand daar ervaring mee
 
Je hebt al eerder test/tren/mast gedaan maar je vraagt nu pas of het een goede kuur is?

Dat weet je dan toch inmiddels wel?
 
Je hebt al eerder test/tren/mast gedaan maar je vraagt nu pas of het een goede kuur is?

Dat weet je dan toch inmiddels wel?
Klopt maar als je goed leest is ook eigenlijk mijn vraag of dbol wat ik nog nooit heb gedaan een goede kickstart is voor die kuur omdat iemand mij dat aanraad
 
Klopt maar als je goed leest is ook eigenlijk mijn vraag of dbol wat ik nog nooit heb gedaan een goede kickstart is voor die kuur omdat iemand mij dat aanraad
Waarom dbol ipv winny als kickstart? Algemeen bekend staat dbol om het vasthouden van vocht en een vollere look tov winny.
 
Klopt maar als je goed leest is ook eigenlijk mijn vraag of dbol wat ik nog nooit heb gedaan een goede kickstart is voor die kuur omdat iemand mij dat aanraad
Ik zie in deze kuur, wat een cutkuur is volgens je omschrijving, het nut niet van dianabol.

En dan al helemaal niet aan het begin.
 
Dbol is leuk as kickstart voor een bulk kuur geen cut kuur. Overigens is het ook onnodig om zoveel gear te gebruiken voor een cut. De gear is bedoeld om je massa vast te houden tijdens een cut. Het verbanden van vet gebeurd voornamelijk via een goed dieet en training.

200-300 test-e zou in principe al voldoende moeten zij als geen massa monster bent. Wellicht kun je er nog tren aan toevoegen voor betere nutrient partitioning.

Dit zou ik als cut kuur doen:

200-300 test
300-400 tren
 
Dbol is leuk as kickstart voor een bulk kuur geen cut kuur. Overigens is het ook onnodig om zoveel gear te gebruiken voor een cut. De gear is bedoeld om je massa vast te houden tijdens een cut. Het verbanden van vet gebeurd voornamelijk via een goed dieet en training.

200-300 test-e zou in principe al voldoende moeten zij als geen massa monster bent. Wellicht kun je er nog tren aan toevoegen voor betere nutrient partitioning.

Dit zou ik als cut kuur doen:

200-300 test
300-400 tren
Dank je voor de info en tips daar kan ik wat mee.
 
Waarom dbol ipv winny als kickstart? Algemeen bekend staat dbol om het vasthouden van vocht en een vollere look tov winny.
Goede vraag was idee van een maat l
 
Wat dan eventueel wel aan het einde
Ik zie in deze kuur, wat een cutkuur is volgens je omschrijving, het nut niet van dianabol.

En dan al helemaal niet aan het begin.
Wat dan wel aan het einde van de kuur?
 
Waarom zou je iets aan 't einde moeten gebruiken? Ik zou me voornamelijk focussen op je diet + training. Meer gear gebruiken tijdens je cut is gewoon een waste. Gewoon houden bij test+ tren.

Zolang je geen podium ambitie hebt zou ik niet meer dan dat gebruiken tijdens een cut.
 
Back
Naar boven