XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Morgen 08:30-10:00 sportschool endan 11:00-12:30 Engels en dan ben ik vrij. Mooie dag. Klassikaal naar de gym en mag me eigen programma volgen joehoe
 
Morgen 08:30-10:00 sportschool endan 11:00-12:30 Engels en dan ben ik vrij. Mooie dag. Klassikaal naar de gym en mag me eigen programma volgen joehoe
Geen Nederlandse les?

En dat zeg jij?
 
Laatst bewerkt:
De zon schijnt op deze mooie winter dag en ik vind het echt fucking fantastisch
lekker toch , ben aan het overwegen om de trailer aan de bus te hangen en het water op te gaan :D fuck yeah eigen baas
 
  • Love
Waarderingen: LM
  • Love
Waarderingen: LM
Ik ben bezig met die vermaledijde deficit snatch grip deadlifts (3x5 110kg beltless) en ik steeg altijd duizend doden tijdens de werksets. Set één super zwaar, set twee til ik zo vijf makkelijke repjes. Snapte er niks van en vroeg RockOfAges of ie niet stiekem 10 kg eraf gejat had. Dat mocht ik niet meer doen van hem als het weer boven verwachting gaat. :roflol:
 
Ik ben bezig met die vermaledijde deficit snatch grip deadlifts (3x5 110kg beltless) en ik steeg altijd duizend doden tijdens de werksets. Set één super zwaar, set twee til ik zo vijf makkelijke repjes. Snapte er niks van en vroeg RockOfAges of ie niet stiekem 10 kg eraf gejat had. Dat mocht ik niet meer doen van hem als het weer boven verwachting gaat. :roflol:
Als het goed gaat gewoon accepteren en niet mensen halverwege je set beschuldigen van sabotage :roflol:
 
De zon schijnt op deze mooie winter dag en ik vind het echt fucking fantastisch

ik ook

20200106_143909.jpg
 
De zon schijnt op deze mooie winter dag en ik vind het echt fucking fantastisch
Zeker, maar je vakantie is toch voorbij?
 
  • Like
Waarderingen: LM
Deadlift warmup begon met 100kg en ging smooth omhoog. Paar sets van 6 platen gedaan vervolgens beastmode geactiveerd en mijn rug en biceps geknalt met een hele hoop geschreeuw
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Back
Naar boven