AndroidHealthClinic

Op weg naar mijn eerste Classic Physique Bodybuilding wedstrijd! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Miqidavinci

Cool Novice
Lid geworden
10 okt 2019
Berichten
231
Waardering
408
Lengte
1m91
Massa
100kg
Vetpercentage
14%
Beste BB'ers,

Ik ben kortgeleden een Youtube kanaal begonnen, waarop ik de weg naar mijn eerste Classic Physique bodybuilding wedstrijd zal vastleggen. Ik post updates over mijn voortgang, veranderingen in mijn dieët en training, en beantwoord vragen van volgers. Ik dacht dit vinden jullie krachtpatsers en adonissen hier op het forum vast interessant om te volgen! Ook ben ik benieuwd wat jullie vinden, tips en feedback zijn welkom!


Youtube

Instagram

Ik ga voor de wedstrijd ook voor het eerst kuren. Dit laat ik op Youtube en Instagram achterwege, omdat de content dan verwijderd kan worden. Ik ga echter wel een logje bijhouden op dit forum. Zal het linkje hier posten als ik het topic heb aangemaakt!
 
-
 
Laatst bewerkt:
In!
 
In en welke wedstrijd wordt het?

Insta check
YouTube check
 
Laatst bewerkt:
Feedback, blijf stilzitten. Ik wordt helemaal weirdo van je gedraai. :eek!:
 
In en welke wedstrijd wordt het?

Insta check
YouTube check

Ik ga de Gold Gym Classic meedraaien, 4 oktober dit jaar. Heb dus nog wel even de tijd, maar er moet ook nog wel veel gebeuren aan mijn fysiek. Bedankt voor de feedback, ik merkte het zelf ook al op toen ik de filmpjes terug keek. Heb nu een andere stoel waarop ik de filmpjes op ga nemen :D


Wat is er toch de laatste tijd met al die social media fanaten die hier ff 1 berichtje posten om aandacht te krijgen voor hun kanalen :roflol:

Was zeker niet van plan alleen m'n kanaal te spammen! Zoals ik al zei zal ik hier gewoon updates en nieuwe filmpjes blijven posten, en zal een kuurlogje bijhouden. Uiteraard wil ik de nodige aandacht genereren, maar geef er wel leuke en interessante content voor terug! (denk ik dan) :p
 
Gold's Gym Classic is wel leuk, alleen deelnemeraantal kan tegenvallen. Veel succes! Ik wil volgend jaar meedoen op Classic Physique.
 
Ik ga de Gold Gym Classic meedraaien, 4 oktober dit jaar. Heb dus nog wel even de tijd, maar er moet ook nog wel veel gebeuren aan mijn fysiek. Bedankt voor de feedback, ik merkte het zelf ook al op toen ik de filmpjes terug keek. Heb nu een andere stoel waarop ik de filmpjes op ga nemen :D




Was zeker niet van plan alleen m'n kanaal te spammen! Zoals ik al zei zal ik hier gewoon updates en nieuwe filmpjes blijven posten, en zal een kuurlogje bijhouden. Uiteraard wil ik de nodige aandacht genereren, maar geef er wel leuke en interessante content voor terug! (denk ik dan) :p

respect voor je eerlijkheid, succes met je voorbereiding!
 
Gold's Gym Classic is wel leuk, alleen deelnemeraantal kan tegenvallen. Veel succes! Ik wil volgend jaar meedoen op Classic Physique.

Ja, ik was bij de 2019 editie, en de Classic Physique line up was inderdaad niet super stacked. Vind ik niet heel erg, meer kans dat ik goed plaats :D wil namelijk door naar de Hercules Cup. Misschien staan we ooit nog eens naast elkaar op het podium. Heb je al een concrete planning kwa wedstrijden die je wilt draaien etc?


respect voor je eerlijkheid, succes met je voorbereiding!

Thanks gap! ;)
 
Nieuw filmpje staat online!:D Ik bespreek wat updates over mijn bodyfat % en laat ik een pshysique update zien (wel als dikkerdje, zat rond de 20%) Dit is het laatste filmpje dat ik in de draaistoel opneem, dus van datgedraai zijn jullie voortaan af (had deze al een poosje geleden opgenomen):p


Ik wil natuurlijk omlaag in vetpercentage omdat ik dan eindelijk kan knallen!:flexbiceps: Het plan is om februari te beginnen met de Vitamin S!
 
Hoe gaat je kuur eruit zien?
 
Ja, ik was bij de 2019 editie, en de Classic Physique line up was inderdaad niet super stacked. Vind ik niet heel erg, meer kans dat ik goed plaats :D wil namelijk door naar de Hercules Cup. Misschien staan we ooit nog eens naast elkaar op het podium. Heb je al een concrete planning kwa wedstrijden die je wilt draaien etc
Ik ga pas een wedstrijd doen als ik zeker weet dat ik er klaar voor ben. Ik richt mij nu op 2021. Wil sowieso boven de 100 kg over houden op het podium.

Succes!!
 
Hoe gaat je kuur eruit zien?

Linkje naar kuurlog

Ik ga pas een wedstrijd doen als ik zeker weet dat ik er klaar voor ben. Ik richt mij nu op 2021. Wil sowieso boven de 100 kg over houden op het podium.

Succes!!

Thanks! Ja is vaak beter om je tijd te nemen. Ik moet zeggen dat ik mezelf ook verkeken had met hoeveel je daadwerkelijk overhoudt. Nu ik aan het cutten ben lijk ik te smelten als sneeuw voor de zon :janken: zal ook wel deels in m'n hoofd zitten maar toch. Hoop dat ik straks nog tussen de 95-100 kilo overhoud op het podium. Ik ben benieuwd naar je wedstrijd progressie, ga je ook loggen?
 
Linkje naar kuurlog



Thanks! Ja is vaak beter om je tijd te nemen. Ik moet zeggen dat ik mezelf ook verkeken had met hoeveel je daadwerkelijk overhoudt. Nu ik aan het cutten ben lijk ik te smelten als sneeuw voor de zon :janken: zal ook wel deels in m'n hoofd zitten maar toch. Hoop dat ik straks nog tussen de 95-100 kilo overhoud op het podium. Ik ben benieuwd naar je wedstrijd progressie, ga je ook loggen?
Ja, heb al diverse logs gehad. Nu deze (https://forum.bodybuilding.nl/topics/beter-volg-je-niet.424139/page-43#post-10377683)
Staat ook wel wat onzin en geouwehoer in, maar momenteel probeer ik het wel zoveel mogelijk te beperken tot trainingen.
 
Update: Ik heb besloten om de S.A.P Cup te gaan meedraaien op 13 december 2020. Dit geeft mij net wat meer tijd en ruimte om voor te bereiden (en groeien voornamelijk). Het doel is nog altijd heel ambitieus om rond de 100kg op podium te staan. Onder de 95 kilo ga ik het podium niet op, dus als het niet te gaan lukken verzet ik mijn plan naar 2021 Juliette Bergmann Cup in maart. Maar ik ga er gewoon van uit dat het gaat lukken, we gaan vol gas dit jaar. :lifter:


Voor de geïnteresseerde, een leuk filmpje over vooroordelen die ik langs heb horen komen over bodybuilders en sportschoolfanaten, herkenbaar voor vele hier denk ik :p

 
Back
Naar boven