XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mooooi zo! je moet je ook thuis voelen in je kasteeltje prinses! :kerst:
Hehehe yasss :)
Nog 1 dag te gaan voor 92 km? Het is in ieder geval droog vandaag. Succes!
92km verdeeld over vandaag en morgen. Ik wilde vandaag voor 55-60 gaan, zodat ik morgen de overige km's hoefde te doen. Maar het was vet lekker weer, benen voelden goed dus ik heb een dikke vette omweg gedaan en kwam op 81 uit.

Inmiddels voel ik me overigens wel behoorlijk klote. Veel fietsen en slecht herstellen hebben volgens mij tot een verminderde weerstand geleid. Nu dus behoorlijk verkouden en sinds vanavond grieperig. Ik eet zo wat en dan ga ik pitten en heel hard hopen dat ik me morgen beter voel.
About the last two rides:
inCollage_20191230_204014908.jpg

inCollage_20191230_204050414.jpg

SAVE_20191230_160902-01.jpeg

IMG_20191229_120031-01.jpeg
IMG_20191229_131636-02.jpeg
 
Mooie foto's chick:engel:

Nog 1 dagje en dan heb je je doel behaald. Vind het echt super knap van je!!!!

Succes morgen:kiss:
 
let goed op je zelf! een tandje lager dan maar? :(

beterschap!! Niet leuk met oudejaarsavond in bed liggen :(
 
Ik wilde vandaag voor 55-60 gaan, zodat ik morgen de overige km's hoefde te doen. Maar het was vet lekker weer, benen voelden goed dus ik heb een dikke vette omweg gedaan en kwam op 81 uit.
Het was vandaag zeker fantastisch weer om buiten te sporten. Hier in ieder geval de hele dag onbewolkt. Wel een vies windje.
Hopelijk zet het ziek worden niet door. De challenge op 11 km niet halen zou wel erg lullig zijn.
 
Mooie foto's chick:engel:

Nog 1 dagje en dan heb je je doel behaald. Vind het echt super knap van je!!!!

Succes morgen:kiss:
Hihihi dankjewel:love:
let goed op je zelf! een tandje lager dan maar? :(

beterschap!! Niet leuk met oudejaarsavond in bed liggen :(
Tandje lager it was!
ff stukkie rijksweg ^^
Hehehe effe 'vaegeeee' op de rijksweg.
Het was vandaag zeker fantastisch weer om buiten te sporten. Hier in ieder geval de hele dag onbewolkt. Wel een vies windje.
Hopelijk zet het ziek worden niet door. De challenge op 11 km niet halen zou wel erg lullig zijn.
:) niet doorgezet!

Gisteravond ben ik na het eten op tijd naar bed gegaan. Door de koorts volgens mij mega heftig gedroomd en badend in het zweet en mega in paniek wakker geworden. Maaaaaar in de ochtend was het grieperige gevoel weg.

Dus nog een coffee ride van 25km erachteraan geplakt en nu mag ik met trots zeggen dat ik de uitdaging heb afgerond!!
IMG_20191231_132441_852.jpg

IMG_20191231_112155.jpg


It's a done deal. :) en om het te vieren heb ik mezelf een cadeautje gekocht!

Fijne jaarwisseling iedereen. Wanneer ik hersteld ben, ga ik weer shinen in de gym. :)
 
van mij krijg je :1e: ik ben trots op je, je 1e mijlpaal :D

je hebt het jaar goed afgerond zeg!

fijne jaarwisseling en veel succes met wat je ook maar onderneemt
 
Super tof en knap dat je dit gedaan hebt.
Volgende uitdaging alweer klaar las ik 7500km strevertje:p.
 
van mij krijg je :1e: ik ben trots op je, je 1e mijlpaal :D

je hebt het jaar goed afgerond zeg!

fijne jaarwisseling en veel succes met wat je ook maar onderneemt
Dankje Bosman! Same for you :)
Super tof en knap dat je dit gedaan hebt.
Volgende uitdaging alweer klaar las ik 7500km strevertje:p.
Ik heb nog geen specifieke doelen, maar een strebertje ben ik wel. Eerst eens kijken hoe ik fietsen met krachttraining precies ga combineren. :)
Mag je trots op zijn!!!

Heb je iets van Rapha? :)
Dankuuu, trots ben ik zeker!

Rapha is mij iets te gesoigneerd. Ik houd zelf van kleur en prints. Mijn kledingkast hangt tegenwoordig vol met toffe kleren Iris cc. Als cadeautje voor deze behaalde mijlpaal heb ik er een winterjas van gekocht. :D
story_20191231141806.jpg

Netjes hoor! Trots op Annie!
Thaaaaanks Leon :)
 
Feli met het behalen van je doel, Annie! Super gedaan, fantastisch om zo het jaar te kunnen afsluiten.
Je ziet er ook stunning uit overigens :heart:.
Fijn eindejaar gewenst, geniet ervan en ik hoop dat we je hier weer vaker tegen komen met logjes en leuke anekdotes :D!
 
Hihihi dankjewel:love:

Tandje lager it was!

Hehehe effe 'vaegeeee' op de rijksweg.

:) niet doorgezet!

Gisteravond ben ik na het eten op tijd naar bed gegaan. Door de koorts volgens mij mega heftig gedroomd en badend in het zweet en mega in paniek wakker geworden. Maaaaaar in de ochtend was het grieperige gevoel weg.

Dus nog een coffee ride van 25km erachteraan geplakt en nu mag ik met trots zeggen dat ik de uitdaging heb afgerond!!
Bekijk bijlage 475741
Bekijk bijlage 475742

It's a done deal. :) en om het te vieren heb ik mezelf een cadeautje gekocht!

Fijne jaarwisseling iedereen. Wanneer ik hersteld ben, ga ik weer shinen in de gym. :)
Netjes zeg. Wat mensen al niet doen voor een kop koffie.. :rolleyes:
 
Feli met het behalen van je doel, Annie! Super gedaan, fantastisch om zo het jaar te kunnen afsluiten.
Je ziet er ook stunning uit overigens :heart:.
Fijn eindejaar gewenst, geniet ervan en ik hoop dat we je hier weer vaker tegen komen met logjes en leuke anekdotes :D!
Grazieeee Bubs. Wat een lief berichtje :)
Netjes zeg. Wat mensen al niet doen voor een kop koffie.. :rolleyes:
Het is dan ook zéér, zéér goede koffie. :coffee:

6-1-2019
De eerste training is een feit! Het was echt lang geleden, veel te lang. Ik kan me eerlijk gezegd niet eens de laatste keer herinneren. Het moet begin december zijn geweest, dus laten we zeggen dat ik een maandje niet ben gaan trainen.
Ik had wel écht megaaaaa veel zin om weer de gym in te duiken. En met een nieuw schema, want ik heb mezelf beloofd dat ik alleen nog maar dingen gaan doen die ik leuk vind. Dus niet op automatische piloot de gym in duiken, omdat het 'moet' of wat dan ook.

Het schema heb ik nog niet gedeeld, omdat ik lang heb zitten nadenken over wat ik precies wilde. Inmiddels weet ik dat wel en heb ik het voorgelegd aan iemand die wel van aanpakken weet (Natty87 :heart:). Zodra het definitief is, zal ik het hier dumpen. Hieronder in ieder geval de training van gisteren. Niet helemaal zoals gepland, want het was Monday - international chest day en er waren semi alpha males die natuurlijk alles voor d'n tetten bezet hielden... :eyes:

Bench press 3x8x24kg
DB incline press 3x12x6kg
Hex press: 3x12x8kg
Pendlay row 3x10x20kg
Straight arm pulldown 3x15x20kg
Close grip pulldown 3x10x30kg
Military press 3x12x10kg (pussy is back...:rolleyes:)
Face pulls 3x12x20kg
Hammer curls in superset met DB Kickbacks 3x15x4kg

Dat was hem. Vandaag kan ik gemakkelijk in één woord beschrijven: AUW! Dikke spierpijn dus. :laugh: Ik ben niks meer gewend.

Foodies voor de komende dagen:
10.30 uur: 200 gram volle kwark, 100 gram blauwe bessen/frambozen, 30 gram notenmix
12.45 uur: cherrytomaatjes, broccoli, 50 gram feta, 10 gram noten/zadenmix en 1 eetlepel olijfolie
15.15 uur: granny smith appel
17.30 uur: twee eitjes met wat groente
19.30 uur: pompoen-wortelsoep met een broodje Heks'nkaas

Tis nie veel en ja, de hoeveelheid eiwitten is aan de lage kant. Maar ik ben ziek geweest en mijn eetlust is nog niet echt terug en ik moet nog een beetje mijn draai vinden qua eten, denk ik. Komt hoe dan ook goed. :)

That's it for now. Lots of loveeeee van mij! :engel:
 
De eerste training na een tijd stilgelegen te hebben geeft echt altijd drie keer zoveel spierpijn!
Je hoeft zelfs niet helemaal voluit te gaan om het gevoel te hebben dat je doodgaat de volgende dag :roflol:.

Mooie treen, fijn dat je weer onder de gymmers bent!
 
Lees net van je fiets prestatie :cheer:
en nu weer naar de gym, tof!
 
De Hallembaye is wel leuk :D
 
Weer on fire jij! :heart:
Wel benieuwd hoe je je voelt na je squats hehe
 
De eerste training na een tijd stilgelegen te hebben geeft echt altijd drie keer zoveel spierpijn!
Je hoeft zelfs niet helemaal voluit te gaan om het gevoel te hebben dat je doodgaat de volgende dag :roflol:.

Mooie treen, fijn dat je weer onder de gymmers bent!
Glad to be back!! Ik geniet er weer van, dus das heel fijn. Het enige waar ik me 'zorgen' over maak zijn de zomermaanden. Als het prachtig weer is, klim ik gegarandeerd op de fiets, dus dat betekent dat ik dan een nieuw strijdplan moet maken. Wellicht 'maar' drie keer trainen. :engel:
Lees net van je fiets prestatie :cheer:
en nu weer naar de gym, tof!
Thaaaanks neet61 :D
De Hallembaye is wel leuk :D
Ahja, die was ik zaterdag (via de andere, minst steile kant) opgereden. Maar met mijn verstopte luchtwegen, was dat al uitdagend genoeg. :p
Daarna nog een prachtig klimmetje gedaan via het bos in Veurs (zie route hier: https://www.komoot.com/tour/105151694)
De Hallembaye zelf ben ik in december nog met 60km/h afgevlogen hahaha:fire:
Weer on fire jij! :heart:
Wel benieuwd hoe je je voelt na je squats hehe
Ik denk dat ik de nieuwe definitie van spierpijn ben. Alles doet inmiddels pijn. :rolleyes:

7-1-2019
Huphuphup, lower body treen. Let's dooooo this!

Na een maand geen krachttraining én nog langer zonder squatten ivm kniepijntjes, ben ik dus gisteren weer begonnen met squatten. Ik had me er wel al op ingesteld dat ik er niks van zou bakken, maar oh my word: het was zoooooo zwaar. Ik heb het voor nu maar eventjes op 40kg gehouden om nog een beetje technisch ok te squatten. Maar het was echt een hel. :o Nie normaal.
Maar soit, het begin is er. Voorlopig niet te hard van stapel lopen en rustig opbouwen, zodat de squatties mooi blijven gaan en blessures uitblijven (voor zover we dat in de hand hebben, of course). Hier komt de treen:

Squat 3x8x40kg - lege barbell begonnen en toen voelde ik dus al dat het zwaar ging worden.
Goblet squat 3x10x10kg - op het programma stond eigenlijk Bulgarian split squat, maar dat kon ik echt niet meer aan na de eerste oefening HAHAHA.
Vertical leg press 3x15x10kg+whatever the hell de machine zelf weegt
DB stiff legged deadlift 3x15x12kg
Kickback machine 3x12x10+whatever the hell de machine zelf weegt
Cable pull through 3x12x15kg

Ikzelf vind het volume matig, maar toen ik er eenmaal mee bezig was, vond ik het eigenlijk wel genoeg hahaha. :tanden:

Inmiddels kun je me opzoeken in het woordenboek onder Spierpijn. Ik ben de definitie ervan geworden.

Happy Wednesday, bitches. :wl:
 
op het programma stond eigenlijk Bulgarian split squat, maar dat kon ik echt niet meer aan na de eerste oefening HAHAHA.
Die vind ik altijd onmenselijk zwaar, dus helemaal terecht om hem niet de eerste training te doen :)
Sterkte met de spierpijn :o
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven