Fitness Seller

Sticky Waar luister je nu naar? (30 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

dat valse fluitje ^^
 
  • Like
Waarderingen: mat
Iemand toevallig nog aanraders wat betreft spotify playlist voor in de gym? Zojuist spotify premium aangeschaft :D
 
clickwork5 jaar geleden
....met this guy last weekend @ the Antaris project 2014 (Germany) and ask for his condition at the moment.......everythings ok - he's still dancing , laughing & celebrating life...............bless him ;)

:thumbup:

I do know him too.his name is kees and lives in rotterdam and worked as a waiter in italian restaurants for years.



Oh :thinking:

Hah!
 
Ik heb dus veeeeels te lang naar dit nummer gezocht toen Arminius (een soort van) afscheid nam, aangezien ik deze classic door hem ken :roflol: . Thanks voor het posten!
Heb hem ook herontdekt door A.

Ergens begin van 00's weleens voorbij zien komen op mtv ofzo zocht er jaren naar.
 
Vind je? Beetje saaie tracks tbh.

Heb echt het gevoel dat ik daar weer ben en kan niet wachten om dr weer te zijn :heart:

Docrtrine nummer is wel jump up die ik kan waarderen
En vind het vet wat ze met dat Barely Alive nummer hebben gedaan met beelden eronder
Andere twee kak ja
 
Heb echt het gevoel dat ik daar weer ben en kan niet wachten om dr weer te zijn :heart:

Docrtrine nummer is wel jump up die ik kan waarderen
En vind het vet wat ze met dat Barely Alive nummer hebben gedaan met beelden eronder
Andere twee kak ja
Ik zie het alweer, het wordt tijd dat jij een Blackoutje pakt.
 
Back
Naar boven