MuscleMeat

Ben er toch niet klaar mee

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Solliciteer je naar een goede bashpartij? Wil het best even hebben over jouw "mannelijkheid" hoor.
Ik heb het alleen over zijn lengte

En ik maak er ook geen geheim van dat ik pittig beta ben hoor :roflol: :roflol:
 
Mijn uiterlijk is zo mannelijk als wat. Een 20 jarige met het uiterlijk van een 45-jarige (met slecht dieet, dat dan wel).

Peak performance

Je bent ook te schattig om te bashen.
 
Waarom wordt hier alleen maar gereld, maar feliciteert niemand hier het nieuwe DBB-koppel. :heart:
 
Laatst bewerkt:
Training van vandaag:

Hip trust
4x8x85kg

Cable kick back
4x20x23kg

Band clam
2x20

Lying leg curl
4x15x30kg

Leg extension
4x10x43kg

Calfs midden
3x20x57kg

Calf press seated
4x8x65kg

Bp andere greep voelde meer nu
4x10x31kg

Incl db bp
4x12x12kg

Side raises
4x12x6kg

Face pull
4x12x46kg

Tricep rope push
4x12x27kg

Bicep curl mach
4x10x16kg
 
Training van vandaag:

Hip trust
4x8x85kg

Cable kick back
4x20x23kg

Band clam
2x20

Lying leg curl
4x15x30kg

Leg extension
4x10x43kg

Calfs midden
3x20x57kg

Calf press seated
4x8x65kg

Bp andere greep voelde meer nu
4x10x31kg

Incl db bp
4x12x12kg

Side raises
4x12x6kg

Face pull
4x12x46kg

Tricep rope push
4x12x27kg

Bicep curl mach
4x10x16kg
Soms zie ik me voor je hoe je bijna door de sportschool rent om alle oefeningen te doen hihi ;)
 
Na vandaag toch einde recompbulk. De calorieën gaan iets lager dan onderhoud, naar 1800. Ik zie mezelf nog steeds als beginner dus hopelijk kan ik de komende tijd nog een beetje gains maken in een licht deficit. Straks even een voedingsschema maken, diep cutten moet ik gewoon niet meer proberen. Dan gaat het mis. Rustig aan is beter voor mij. Dadelijk lekker trainen.
 
Training van vandaag:

Glute activatie met band

Hip trust
4x10x85kg

Cable kickback
4x12x30kg

Band abduction/clam/monster walks

Leg press high
4x10x146kg prrrrr woop woop

Cable pull through, haha na een half jaar heb ik eindelijk de juiste beweging gevonden die ik echt goed voel in mn glutes.
4x15x36kg

Leg curl
4x15x36kg

One leg extension
4x8x30kg

Calfs midden
3x25x57kg

Shoulder press db
4x10x11kg

Side raises
4x12x6kg

Oh tricep extension
4x8x27kg

Incl db curl
4x8x10kg
 
haha na een half jaar heb ik eindelijk de juiste beweging gevonden die ik echt goed voel in mn glutes.
We willen alles weten meis...vertel ...
 
Na vandaag toch einde recompbulk. De calorieën gaan iets lager dan onderhoud, naar 1800. Ik zie mezelf nog steeds als beginner dus hopelijk kan ik de komende tijd nog een beetje gains maken in een licht deficit.
O.K. En ga je dit nu ook even consequent voor een wat langere tijd volhouden en niet meer als een flipperkast heen en weer springen tussen cutten, bulken en recompen? Just stick to the plan goddammit!
 
Laatst bewerkt:
Cable pull through, haha na een half jaar heb ik eindelijk de juiste beweging gevonden die ik echt goed voel in mn glutes.
Het blijft toch niet meer en niet minder dan een bij-oefening. De basis voor dikke en sterke glutes blijven toch squats, deadlifts en hip thrusts. Just my opinion.
 
O.K. En ga dit nu ook even consequent voor een wat langere tijd volhouden en niet meer als flipperkast heen en weer springen tussen cutten, bulken en recompen? Just stick to the plan goddammit!

Heb het een paar maanden volgehouden :dunno:. Het blijft altijd lastig kiezen, cutten of bulken.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven