AndroidHealthClinic

Monster Energy (Ultra Zero)

Bezoekers in dit topic

Nummero dos:


Bang - Bangster berry

Oeii deze is lastig. Vind hem niet echt naar blauwe bessen smaken, meer een zoete framboos smaak. Hij drinkt niet echt lekker weg. Krijg door de zoettigheid veel slijm in mijn keel en keelpijn <-- herkenbaar voor iemand? Ik zou hem niet nogmaals kopen, maar ook zeker niet weggooien. Neutrale mening eigenlijk.

300G caffeine :eek:
2,50€
20200108_161624.jpg

Cijfer: 5.5/10
 
Slijm had ik ook bij mijn bang vanmiddag, heb deze voor morgen in de koelkast. Ben benieuwd of ik hetzelfde krijg
 
Nummero dos:


Bang - Bangster berry

Oeii deze is lastig. Vind hem niet echt naar blauwe bessen smaken, meer een zoete framboos smaak. Hij drinkt niet echt lekker weg. Krijg door de zoettigheid veel slijm in mijn keel en keelpijn <-- herkenbaar voor iemand? Ik zou hem niet nogmaals kopen, maar ook zeker niet weggooien. Neutrale mening eigenlijk.

300G caffeine :eek:
2,50€Bekijk bijlage 476465
Cijfer: 5.5/10
Alle bangs zijn TERIIIIIIING zoet..

...en dus lekker ;)
 
Nummero tres:

Coca cola - Pineapple

Weinig vertrouwen in deze. Ik ben echt een liefhebber van zero in plaats van light cola. Ik proef enorm verschil. En dat was in dit geval ook zo. Mensen die wel van light houden, dan moeten jullie deze echt een keer bestellen. Er zit een lichte cocos smaak aan, doet me denken aan malibu die niet zo sterk gemixt is. Ik zou hem lekker vinden, maar op de een of andere manier proef ik toch die typische light smaak er doorheen..

???G caffeine
1.50€
Cijfer: 6 /10. <-- Zou een 8+ zijn als zero variant
20200110_160037.jpg
 
Nummero cuatro:

Grenade - Energy drink

Nog nooit in mijn leven zo iets vies gedronken. Na 1 slok weggetiefd, er zit 0 prik aan, smaakt naar bocht. kan het niet eens beschrijven.. ken je de smaak van unflavoured creatine? Nou dat 10x zo erg.. never again
20200111_161947.jpg


150G caffeine
1.50€
Cijfer: 1/10
 
Nummero dos:


Bang - Bangster berry

Oeii deze is lastig. Vind hem niet echt naar blauwe bessen smaken, meer een zoete framboos smaak. Hij drinkt niet echt lekker weg. Krijg door de zoettigheid veel slijm in mijn keel en keelpijn <-- herkenbaar voor iemand? Ik zou hem niet nogmaals kopen, maar ook zeker niet weggooien. Neutrale mening eigenlijk.

300G caffeine :eek:
2,50€Bekijk bijlage 476465
Cijfer: 5.5/10
Ik vond deze vandaag wel echt chill! Zou hem tussen monster door wel kopen en drinken. Maar voor deze prijs niet
 
Nummero cienco:

Bang - Rainbow unicorn

Hoe the fuck smaakt rainbow unicorn..? Sour apple zal naar een zure appel moeten smaken, watermelon naar een watermeloen maar de smaak rainbow unicorn wekt alleen maar vraagtekens op. Het maakt me zo nieuwsgierig dat ik niet wachten kon om deze te proberen. Ik vind hem een dikke voldoende. Hij is zoet (zoals alle bangs) maar dan ook mier en mierzoet! Het is een soort van zoete 7-up smaak. Zou hem wel vaker kopen voor normale prijs in de winkel als dat kon..., maar komt naar mijn mening niet eens in de buurt van mijn favo monster white ultra.

200G caffeine
2.50€
Cijfer: 7.8/10 (0.8 extra voor het design :p)
20200112_160056.jpg
 
Ligt het aan mij of mis ik de "big deal"?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200112-221750_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200112-221750_Samsung Internet.jpg
    104,7 KB · Weergaven: 139
Nummero seis:

BANG - frose rose

Weer zo'n rare naam voor een smaakbeschrijving.
Echter kan ik heel kort en bondig zijn over dit blikje. Ziet er leuk uit qua design. Smaakt zoals de paarse violet monster, alleen dan wat milder van smaak. Iets minder sterk zegmaar. Alsof je een slap bakkie koffie drinkt ipv espresso. Hij lijkt wel iets zoeter te zijn dan de monster violet. Zeker lekker en zeker voor HH vatbaar. Als hij in de winkel zou liggen zou ik hem voor de afwisseling niet laten liggen. Prima blikje.

200G caffeine
2.50€
Cijfer: 8.5
20200113_155356.jpg
/10
 
Van smaken die nice zijn wil ik het nog weleens proberen. Maar een gewone redbull of iets wat daar op lijkt zou ik nu ook niet meer pakken.

Ik moet binnenkort ook maar weer eens wat bij The Lean of Way of health bestellen, want ik mis er nog een paar:o

Nooit iets van het merk Burn gedronken? Was volgens mij in 10 jaar geleden hier nog op de markt.
 
Black booster wordt dat nog gemaakt?
Nostalgie, die kartonnen reclame modellen. Was met Joyce De Toch.
 
Back
Naar boven