MuscleMeat

Nek trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zijn hier ook mensen die ook echt specifiek de nek trainen ?
dan bedoel ik niet de traps maar echt de nek nek :flexbiceps::flexbiceps:
Groetjes
Ja ik. Vooral omdat ik een kippenekkie bijna net zo knullig vind staan als kippen pootjes of flamingo kuiten.
Plus, 10 jr traps getraind zonder fatsoenlijk resultaat en sinds ik nek erbij isoleer zijn die ook beter dan ooit opgetrokken.
koop een harnas, heb schijt aan de starende blikken en meerdere keren per week nek isoleren ( na het trainen als je warm bent!)
En aub met beleid! Je creëert zo een nekwervel die scheef zit Of nog erger als je het verkeerd doet.
alpha destiny Youtube voor oefeningen maar doe het niet net als hij zo lomp en snel. Elke beweging met beleid.
ik doe op een bankje voorover zitten, onderrug hol/actief en in de spiegel kijken dat je hoofd recht is
B4F87790-1236-4950-9B52-D1770F2EA2F5.jpeg

Dan doe ik daarna acherover op een bankje, net iets boven je schouderbladen je hoofd uitlaten steken en dan met een opgerolde handdoek een schijf op je voorhoofd statisch ophouden.
dan nog staand, met een rubber band aan je harnas op ooghoogte aan iets stevigs naastje en dan uitstappen naar rechts of naar links. Dus dat de kracht van de zijkant komt. Je wervelkolom van onder tot boven actief recht en core aangespannen.
Dubbele kin trekken als je nekoefeningen doet is een must. de enige juiste form bij die nek oefeningen!
Dus nietdoor je kin naar je borst te brengen maar met een Rechte nek tot aan je atlas je kruin actief naar achter en omhoog houden. Blikveld horizontaal, hooofd recht alles recht.
bouw t rustig op, progressief maar reps boven gewicht, enje gaat heel snel resultaat zien

hiernog een alphadestiny filmpje

ik ben alleen niet blij met zijn manier van die side raises zoals hij die met plate doet. Je kan zo je gehele wervelkolom niet goed recht zetten. Beter die met rubberband en harnas staand doen zoals hij verderop in t filmpje doet. Aleen dan met een recht hoofd en je nek statisch en dan uitstappen
Ook zou ik nek bridges nog even vergeten
 
Laatst bewerkt:
Zoals Vince ooit sprak, een dikke nek maakt je schouder smaller!


:D
Ja en dikke kuiten je quads :emo:. t gaat om de verhoudingen
 
Laatst bewerkt:
Dat was uit Y shape tijdperk toen benen er niet zo toe deden. Nu in het X shape tijdperk weten we beter!!!!!


:D
 
Dat was uit Y shape tijdperk toen benen er niet zo toe deden. Nu in het X shape tijdperk weten we beter!!!!!


:D
Helaas ben ik generatie Y, millennial.
 
Ik deed altijd front en back bridges.
 
Huh ik vat 'm niet. Waar heb ik dan niet goed geluisterd?
En wat kan ik daar aan doen dan?

Niets, zie het als een compliment. Volgens mij heb jij een behoorlijk stevige nek, is tegenwoordig ook in de mode bij bodybuilders. Vince Gironda, een van de eerste guru's, vond een slanke nek mooier staan.
 
Niets, zie het als een compliment. Volgens mij heb jij een behoorlijk stevige nek, is tegenwoordig ook in de mode bij bodybuilders. Vince Gironda, een van de eerste guru's, vond een slanke nek mooier staan.
Uhmmmmmm :dunno: okay :p
Vind mijn nek niet overdreven dik hahaha figuurlijk wel trouwens.
 
Back
Naar boven