Fitness Seller

Zekerheidje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Herresje

Novice
Lid geworden
13 jan 2020
Berichten
9
Waardering
3
Lengte
1m75
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Waarom ik twijfel, geen idee maar even voor de zekerheid.

Wanneer een vial van 250mg/ml is gedoseerd en ik 500mg wil injecten, slechts 2ml opnemen vanuit de vial right?

Daarnaast vroeg ik me af; 1ml per bil/quad injecten of gewoon 2ml in een van de zijde te injecten.

Bij voorbaat dank,
 
Gewoon 2 ml, kan makkelijk

Top, thanks. Indien ik 10ml vials heb, betekent dit dat ik 5 maal inject vanuit 1 vial toch? Ik ben even helemaal in de war na wat gelul van een vriend van me
 
Top, thanks. Indien ik 10ml vials heb, betekent dit dat ik 5 maal inject vanuit 1 vial toch? Ik ben even helemaal in de war na wat gelul van een vriend van me
Exact. Zorg wel dat je extra in huis hebt mocht je tijdens het aspireren bloed terug krijgen en opnieuw moet beginnen...
 
Bedankt, weet ik voldoende :)
 
Top, thanks. Indien ik 10ml vials heb, betekent dit dat ik 5 maal inject vanuit 1 vial toch? Ik ben even helemaal in de war na wat gelul van een vriend van me
????
 

Ja ik ben helemaal in de war. Vriend van me vertelde me dat een gehele vial geinjecteerd moet worden, welke gedoseerd is met 250mg/ml en een hoeveelheid van 10ml heeft. Kan toch nooit dat je dan een gehele vial inject of ben ik nou achterlijk
 
Ja ik ben helemaal in de war. Vriend van me vertelde me dat een gehele vial geinjecteerd moet worden, welke gedoseerd is met 250mg/ml en een hoeveelheid van 10ml heeft. Kan toch nooit dat je dan een gehele vial inject of ben ik nou achterlijk
Volgens mij is hij in de war met 1ml amps, dat zijn glaasjes met 1ml inhoud. Daarvan zou je er 2 moeten injecteren om 2ml (2x 250mg) om je doel te behalen..

10ml met 250mg/ml = 2,5g aan test... Ik zou het niet graag in 1 klap in m’n lichaam stoppen :roflol:
 
Hahaha ja duidelijk dit. Bedankt :)
 
Ja ik ben helemaal in de war. Vriend van me vertelde me dat een gehele vial geinjecteerd moet worden, welke gedoseerd is met 250mg/ml en een hoeveelheid van 10ml heeft. Kan toch nooit dat je dan een gehele vial inject of ben ik nou achterlijk

Goed dat je het even checkt hier, want dat is inderdaad echt niet de bedoeling.

Als het goed is staat altijd op de vial xxmg/ml.

succes met je kuur!

(Mocht dit je eerste keer prikken zijn, check deze site even en klik op glute)
 
Exact. Zorg wel dat je extra in huis hebt mocht je tijdens het aspireren bloed terug krijgen en opnieuw moet beginnen...
Hoezo heb je dan nieuwe gear nodig? Sowieso waarom nog aspireren..
 
Hoezo heb je dan nieuwe gear nodig? Sowieso waarom nog aspireren..

Ondanks de wetenschap in o.a. "Intramusculaire inspuiten: een evidence-basedprocedure, Bernadette Geeraert et al., 2010 en Are techniques used for intramuscular injection based on research evidence?, Bridget Malkin et al., 2008" voel ik me toch fijner bij het wel aspireren. Ongeacht het feit dat wanneer je in een grotere ader zit, er dan nagenoeg zonder te aspireren al wat bloed terugvloeit de spuit in. Ik zie ook geen reden om het niet te doen, het kan geen kwaad en iedereen die zegt dat ze de naald niet stil genoeg kunnen houden en het dus toch weinig zin heeft, die moet wellicht eens proberen te injecteren op een manier waarop ze met twee handen de spuit kunnen bedienen; 1 om te fixeren en 1 om te injecteren.

Hoe dan ook, er is geen foute manier als het gaat om wel of niet aspireren.
 
Bedankt allen. Dit wordt inderdaad mijn eerste kuur / eerste injectie, ben benieuwd wat het gaat brengen.
 
Top, thanks. Indien ik 10ml vials heb, betekent dit dat ik 5 maal inject vanuit 1 vial toch? Ik ben even helemaal in de war na wat gelul van een vriend van me
Als je van plan bent om 10 weken 500 mg Test te pakken. zou ik voor de zekerheid zwz nog een vial extra aan de kant houden. Ik trek meestal 8-9ml uit een vial test.
 
Ondanks de wetenschap in o.a. "Intramusculaire inspuiten: een evidence-basedprocedure, Bernadette Geeraert et al., 2010 en Are techniques used for intramuscular injection based on research evidence?, Bridget Malkin et al., 2008" voel ik me toch fijner bij het wel aspireren. Ongeacht het feit dat wanneer je in een grotere ader zit, er dan nagenoeg zonder te aspireren al wat bloed terugvloeit de spuit in. Ik zie ook geen reden om het niet te doen, het kan geen kwaad en iedereen die zegt dat ze de naald niet stil genoeg kunnen houden en het dus toch weinig zin heeft, die moet wellicht eens proberen te injecteren op een manier waarop ze met twee handen de spuit kunnen bedienen; 1 om te fixeren en 1 om te injecteren.

Hoe dan ook, er is geen foute manier als het gaat om wel of niet aspireren.

Eens met aspireren maar ik heb ook wel eens wat bloed in de spuit gehad na aspireren.
Naald er uit en op een andere plek weer zetten.
Ik gooi echt de inhoud van de spuit niet weg. die druppel bloed kan echt geen kwaad in je spier.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Eens met aspireren maar ik heb ook wel eens wat bloed in de spuit gehad na aspireren.
Naald er uit en op een andere plek weer zetten.
Ik gooi echt de inhoud van de spuit niet weg. die druppel bloed kan echt geen kwaad in je spier.

Klein beetje bloed kan geen kwaad idd, maar 2ML bloed erbij zou ik niet zo snel wegdrukken in de spier :p
 
Klein beetje bloed kan geen kwaad idd, maar 2ML bloed erbij zou ik niet zo snel wegdrukken in de spier :p
Nee maar dan denk ik dat je in een slagader zit en dan wacht ik even met de naald opnieuw zetten. Eerst maar ff de bloeding stoppen:roflol:
 
Als je van plan bent om 10 weken 500 mg Test te pakken. zou ik voor de zekerheid zwz nog een vial extra aan de kant houden. Ik trek meestal 8-9ml uit een vial test.
Ik heb 8 vials liggen dus dat moet zeker goed komen gok ik bedankt voor de tip
 
Als je van plan bent om 10 weken 500 mg Test te pakken. zou ik voor de zekerheid zwz nog een vial extra aan de kant houden. Ik trek meestal 8-9ml uit een vial test.

8ml is wel erg weinig, dan zou ik is contant opnemen met je supplier of de prijzen 20% omlaag kunnen
 
8ml is wel erg weinig, dan zou ik is contant opnemen met je supplier of de prijzen 20% omlaag kunnen
Ik zal wel weer is n x gaan tellen niet echt in de gaten gehouden laaste tijd. Zet ook altijd 0.1 meer.
 
8ml is wel erg weinig, dan zou ik is contant opnemen met je supplier of de prijzen 20% omlaag kunnen
hangt ervan af hoe hij rekent. Als hij telkens 1.1ml optrekt om 1ml te zetten, heb je na 9 injecties 9ml gezet maar er wel 9.9 uit gekregen :D
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Back
Naar boven