XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (13 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Haha ik ken ook iemand hoor wiens naam ik niet nader ga noemen, maar diegene scheert in de ochtend zijn hele lijf en als we dan een uur of 12 op een festival staan zonder shirt en ik kom tegen hem (#nohomo) aan is het alweer een groot stuk schuurpapier geworden.

Ja echt glad is het nooit..
Alles maar laten laseren :D
 
Of lang laten groeien, is het doorgaans lekker zacht :heart:
 
Ziet er ook gewoon niet uit...
Dan maar vaak scheren :p
 
Gaat ook lekker gauw stinken

Niet scheren betekent niet meteen ook niet meer wassen :roflol:

Verder weet ik niet hoe het bij anderen is, maar als het goed is stinkt je lichaamshaar niet meer dan je huid/poriën. Wellicht dan toch je voeding aanpassen en minder tren nemen :windup:
 
Haha ik ken ook iemand hoor wiens naam ik niet nader ga noemen, maar diegene scheert in de ochtend zijn hele lijf en als we dan een uur of 12 later op een festival staan zonder shirt en ik kom tegen hem (#nohomo) aan is het alweer een groot stuk schuurpapier geworden.
sorry ik zal voortaan mijn shirt wel aanhouden
 
Haha ik ken ook iemand hoor wiens naam ik niet nader ga noemen, maar diegene scheert in de ochtend zijn hele lijf en als we dan een uur of 12 later op een festival staan zonder shirt en ik kom tegen hem (#nohomo) aan is het alweer een groot stuk schuurpapier geworden.
Ik weet precies wie t is, want bij thunderdome voelde diegene inderdaad als schuurpapier toen ik naast hem liep :roflol:
 
Ik ken ook iemand, ik noem geen namen, die de baardgroei van een kind van 12 heeft.
En niet alleen de baardgroei.
 
Ik ken ook iemand, ik noem geen namen, die de baardgroei van een kind van 12 heeft.
En niet alleen de baardgroei.

Wat nog meer dan?
 
Minder praten over lichaamshaar en meer foto's posten.
Danku.
 
Dikzak op je beeldscherm, nu begonnen met cut.

20191221_131936.jpg
 
Back
Naar boven