AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • IMG_20200113_140216.jpgIMG_20200113_135236.jpg
     
    Pfff, goeie fysiek man. Dikke poten en goeie rondingen schouders en Chest.

    Gek wel dat jij zwaarder bent, Shadow Project oogt twee keer zo groot dan jij :eek:

    Ik ben eruit, het is de schoulder to waist ratio vntl Volgens mij is BB_ namelijk van dezelfde soort bouw als jij; massief met klein ratio en is Shadow Project van dezelfde bouw als Opa Punjab met groot ratio...

    We mogen ons gelukkig noemen Shadow Project :kiss:
     
    Gek wel dat jij zwaarder bent, Shadow Project oogt twee keer zo groot dan jij :eek:

    Ik ben eruit, het is de schoulder to waist ratio vntl Volgens mij is BB_ namelijk van dezelfde soort bouw als jij; massief met klein ratio en is Shadow Project van dezelfde bouw als Opa Punjab met groot ratio...

    We mogen ons gelukkig noemen Shadow Project :kiss:
    2x zo groot dan? Als.:p

    100+ cm buikomtrek.:roflol:
    Ben ook gewoon dik.
    Geef me nog ff 2 jaar, dan ben ik ook wel groter.
     
    Gek wel dat jij zwaarder bent, Shadow Project oogt twee keer zo groot dan jij :eek:

    Ik ben eruit, het is de schoulder to waist ratio vntl Volgens mij is BB_ namelijk van dezelfde soort bouw als jij; massief met klein ratio en is Shadow Project van dezelfde bouw als Opa Punjab met groot ratio...

    We mogen ons gelukkig noemen Shadow Project :kiss:
    vntl en BB_ hebben gewoon een dikke pens door alle smerige annabollen, ben blij dat wij dit gewoon natty hebben kunnen bereiken Pun :heart:
     
    Dit is waarschijnlijk zo’n vraag die niemand stelt maar hoe chill is het nou om jeans te vinden met zulke gainz? ???
    Jeans gaan tot 40w. Zelfs 40w 30L bestaat dus nog geen reden tot paniek.
     
    Back
    Naar boven