Fitness Seller

Aquaexplo's log naar dikkertjesland (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
10-1 pullday:
Yates row
18x20kg
15x40kg
12x60kg
4x6x80kg

T-bar row
12x50kg
3x8x60kg

Lat pulldown
3x10x55kg

Dumbell row
3x12x32kg

Face pull
3x15x20kg

Cable curl
4x8x25kg

Ez bar concentration curl
3x8x20kg

Weer een late training, was pas rond 10 uur in de sportschool. Gelukkig wel een lekkere training. T-bar rows gingen erg lekker zonder dat het mongolen reps werden. Cable curl met hetzelfde gewicht dat ik normaal curl viel mij erg mee. RPE was wel hoger maar dat het ging geeft aan dat het lekker gaat. Afgelopen tijd gaat het steeds beter, fysiek (naar mijn idee) maar vooral mentaal gaat het erg lekker.
 
Lekker bezig man, er mag langzaam wel iets met 'buff' in je titel, ipv dikkertjes :)
 
Lekker bezig man, er mag langzaam wel iets met 'buff' in je titel, ipv dikkertjes :)
Bedankt voor het compliment! Maar dat valt wel mee hoor, weeg nog rond de 82kg en abs zijn niet zichtbaar dus dat zou ik niet echt buff noemen :o
 
Bedankt voor het compliment! Maar dat valt wel mee hoor, weeg nog rond de 82kg en abs zijn niet zichtbaar dus dat zou ik niet echt buff noemen :o
Wat doe je nu? Cut/Onderhoud/Bulk?
 
Bedankt voor het compliment! Maar dat valt wel mee hoor, weeg nog rond de 82kg en abs zijn niet zichtbaar dus dat zou ik niet echt buff noemen :o
Abs zijn overrated :P en daarbij die status noem je ripped. Buff noem ik meer: stevige poten, chest en armen, die kant gaan we toch wel op?
 
Wat doe je nu? Cut/Onderhoud/Bulk?
nu eet ik redelijk op onderhoud, misschien iets er onder. Let er niet heel erg op tbh, alleen een beetje op mijn proteïne.
Abs zijn overrated :P en daarbij die status noem je ripped. Buff noem ik meer: stevige poten, chest en armen, die kant gaan we toch wel op?
Chest lijkt steeds meer aanwezig te zijn, en armen ook (al blijf ik ze klein vinden natuurlijk :rolleyes: ). Benen weet ik niet echt, op gevoel zijn ze wel iets groter maar dat zal geen 3cm schelen denk ik. Focus me nu vooral op sterker worden en er lol in hebben.
 
12-1 squat-day
Lowbar Squat
12x20
10x40
5x60
5x80
5x100
1x120
3x3x110
3x8x80

Leg press (langzaam en focus op depth)
4x8x120kg

Smith calf raise
3x10x60kg

Seated calf raise
3x12x52kg

Een vroege training vandaag, aangezien ik van 12 tot 10 werk vandaag. Squat voor het eerst weer eens lowbar gedaan, voelde erg lekker. 3x3 met 120 was de bedoeling maar bracen ging niet lekker met 120kg. SBD dagen ga ik nu meer op kracht focussen en iets minder accessories doen, eerst was het verschil meer of ik wel of niet squatte, nu wil ik echt verschil met strength en hypertrophy dagen.

edit: vandaag trainde ik trouwens fasted aangezien mijn maag raar voelde en ik echt geen zin had in eten. Viel me eigenlijk wel mee en voelde met squatten best wel fijn.
 
Ohja en Vissertje1980 nu zat de diepte wel goed hoor:p zat regelmatig op de safetybars:o
 
13-1 bench day:
Bench press
10x20kg
10x40kg
8x60kg
5x80kg
3x3x90kg
3x8x70kg

MP
10x20kg
8x30kg
4x6x40kg

Incline dumbell press
3x8x26kg

Seated lateral/front raise
3x10x10kg

V-grip tricep pushdown
3x15x45kg

Lekkere training weer. Probeerde iets meer pauze onderin te hebben bij bench wat over het algemeen redelijk goed lukte, dus daar ben ik blij mee. Military Press ging ook lekker, nog steeds hetzelfde gewicht maar mijn vorm wordt steeds beter naar mijn idee.
 
14-1 deadlift day:
Deadlift
5x60
5x80
5x100
3x120
2x140
1x150
3x160 PR
3x5x140

Pull-ups
3x7,5

One arm dumbell row
3x8x38kg

Barbell curl
3x8x30kg

One arm preacher curl
3x12x8kg

New shoes, new pr! bij de 140 had ik door dat het redelijk makkelijk ging, dus ging voor een triple ipv een single op 160kg:o De eerste rep trilde ik een beetje en kwam de bar een paar cm van me af, daarna iets meer op lat engagement gefocust en toen ging het een stuk beter. 90% zeker dat er nog 1 rep in zat maar wilde een triple en is nog steeds een flink PR, een triple ipv single. Bij 170kg lijkt mijn core de falende factor te zijn atm, dus wil een belt gaan halen. (mijn maat is nu alleen uitverkocht....) Dumbell rows ook blij mee, pakte ze voor een 3x6 maar ging een stuk beter dan verwacht.
 
Laatst bewerkt:
14-1 deadlift day:
Deadlift
5x60
5x80
5x100
3x120
2x140
1x150
3x160 PR
3x5x140

Pull-ups
3x7,5

One arm dumbell row
3x8x38kg

Barbell curl
3x8x30kg

One arm preacher curl
3x12x8kg

New shoes, new pr! bij de 140 had ik door dat het redelijk makkelijk ging, dus ging voor een triple ipv een single op 160kg:o De eerste rep trilde ik een beetje en kwam de bar een paar cm van me af, daarna iets meer op lat engagement gefocust en toen ging het een stuk beter. 90% zeker dat er nog 1 rep in zat maar wilde een triple en is nog steeds een flink PR, een triple ipv single. Bij 170kg lijkt mijn core de falende factor te zijn atm, dus wil een belt gaan halen. (mijn maar is nu alleen uitverkocht....) Dumbell rows ook blij mee, pakte ze voor een 3x6 maar ging een stuk beter dan verwacht.
Ik denk dat wij in connectie stonden vandaag, mijn DL's gingen net zo lekker dat ik er een triple VPR uit gooide. Goed bezig man! :thumbs:
 
Ik denk dat wij in connectie stonden vandaag, mijn DL's gingen net zo lekker dat ik er een triple VPR uit gooide. Goed bezig man! :thumbs:
Ook 3/4 scoop gepakt?? :p
 
Geen PWO. Koffie en goed eten en eindelijk weer eens redelijk goed geslapen.
Slaap is wel erg belangrijk ja. Een tijdje slecht slapen werkt geen PWO tegen op...
 
15-1 push day:
Incline bench press
15x20
12x40
3x10x60

Dumbell press
3x12x26kg

Machine flye MYO
16x59kg
5x5x59kg

Dumbell shoulder press
12x16kg
4x8x22kg

Seated paused lateral raises
3x12x8kg

Neutral grip matrix shoulder press MYO
12x15kg per kant
15x10kg per kant
5x5x10kg per kant

V grip tricep pushdown
3x15x36kg

Skull crusher
4x8x20kg

Sit-ups
3x15

Aangezien ik de andere push dag meer op kracht focus, focus me ik deze training meer op hypertrophy. En dat betekent lekker pompen :D Houd deze dagen dan een iets lager RPE aan, wat ook wel fijn voelt. Training viel me eigenlijk goed mee, normaal heb ik nog redelijk wat grinders er tussen zitten (ook als ik van plan ben een lager RPE aan te houden) maar deze training zo goed als geen. Alleen bij de skull crushers eentje, maar dat valt te verwaarlozen. Hier onder nog een shape update, ging wat lastiger aangezien ik hier nog geen full length mirror heb, dus een deel is gemaakt vanaf een krukje:roflol: Dit is denk ik het leanst wat ik ben geweest de afgelopen 7/8 jaar, dus dat is wel erg lekker.

IMG_0201.jpgIMG_0205.jpgIMG_0208.jpgIMG_0204.jpg

IMG_0114.JPGIMG_0116.JPGIMG_0115.JPGIMG_0117.JPG
 
Laatst bewerkt:
15-1 Cardio:

30 minuten loopband 6 km/h

Al een tijdje geen cardio meer gedaan want druk met school en verhuizen en blablabla nog allemaal andere smoesjes. Maar ik was gewoon weer lui aan het worden. Nu nog iets rustiger want een beetje spierpijn in mijn hamstrings en morgen legday. Moet ook nog een goede balans hier in vinden met motivatie en intensiteit, want als ik te intens ga doen dan heb ik er totaal geen zin meer in... Ik ga trouwens deadlifts van nu af aan op een legday doen, anders heb ik 3x in de week dat ik spierpijn in mijn benen heb en daar recover ik niet snel genoeg van naar mijn idee.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven