MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (27 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dit is waarschijnlijk zo’n vraag die niemand stelt maar hoe chill is het nou om jeans te vinden met zulke gainz? ???
    Ik heb alleen nog maar jeans met een rekbare elastische stoffie.
     
    Levi's heeft een uitgebreide collectie, althans, in de States.
     
    Jeans gaan tot 40w. Zelfs 40w 30L bestaat dus nog geen reden tot paniek.

    Ja da weet ik, maar dat lost het probleem met de verhouding taille/bovenbenen niet helemaal op, haha.

    Daarnaast vond ik de Levi’s jeans die ik zelf gehad heb, van uitermate slechte kwaliteit voor de prijs die je ervoor betaald.
     
    Wellicht is het aanbod hier ook prima en hetzelfde, weet ik niet. Ik koop geen jeans meer in NL.
    Ik koop stretch. Merk g33n idee boeit mij ook niet echt. Als ik een broek mooi vind koop ik die tot 75€ ogv.
     
    Hier ook, altijd van Denham. Zonder stretch geen broek voor mij.
    Screenshot_20200115-082031_WhatsApp.jpg
     
    Ja da weet ik, maar dat lost het probleem met de verhouding taille/bovenbenen niet helemaal op, haha.

    Daarnaast vond ik de Levi’s jeans die ik zelf gehad heb, van uitermate slechte kwaliteit voor de prijs die je ervoor betaald.
    Dit. Heb wel eens stretch broeken aangehad die oké zaten om mijn bovenbenen maar die ik om mijn taille vast moest snoeren met een riem (en ik heb nou niet echt een smalle taille lol)

    Slimfit hoef ik al helemaal niet te proberen
     
    Ja da weet ik, maar dat lost het probleem met de verhouding taille/bovenbenen niet helemaal op, haha.

    Daarnaast vond ik de Levi’s jeans die ik zelf gehad heb, van uitermate slechte kwaliteit voor de prijs die je ervoor betaald.

    T is waardeloos als je ratio groot is :mad:

    Ik kan alleen stretch kopen en dan nog hou ik vaak ongeveer 10cm taille over :sad:
     
    T is waardeloos als je ratio groot is :mad:

    Ik kan alleen stretch kopen en dan nog hou ik vaak ongeveer 10cm taille over :sad:
    Afhankelijk van wat je normaal gesproken kwijt bent voor een broek kun je kijken naar merken die jeans produceren voor "atleten". Zijn een aantal merken die zich hier speciaal op richten met smalle taille en wat ruimere pijpen rond de bovenbenen.

    Gelukkig heb ik dat probleem niet:peachy:
     
    Afhankelijk van wat je normaal gesproken kwijt bent voor een broek kun je kijken naar merken die jeans produceren voor "atleten". Zijn een aantal merken die zich hier speciaal op richten met smalle taille en wat ruimere pijpen rond de bovenbenen.

    Gelukkig heb ik dat probleem niet:peachy:

    Die ken ik, maar die zijn of mega saai, of teveel wasted met gaten all over the place. Ik heb een vrij specifieke smaak ook nog eens. Kan doorgaans prima terecht bij Scotch & Soda, maar het aanbod stretch is ongeveer 50% en veelal worden de vetste uitvoeringen in 100% katoen gemaakt, maar daar heb ik mee leren leven. Je moet wat over hebben voor die twee weken halfnaakt paraderen per jaar :roflol:
     
    Ja da weet ik, maar dat lost het probleem met de verhouding taille/bovenbenen niet helemaal op, haha.
    Ik weet niet hoe dat bij andere zit
    Maar carrot fit met een riem zit prima rond de taille en boven benen
     
    Dit is waarschijnlijk zo’n vraag die niemand stelt maar hoe chill is het nou om jeans te vinden met zulke gainz? ???
    522 van Levi's, stretch en tapered model. Zit echter als skinny jeans :roflol:
    Discontinued, dus dat is wel een probleem want wanneer ik door mijn 2 jeans heen gesleten ben zal ik weer een niewue zoektocht moeten houden naar de juiste en dat is geen pretje.
    Kan gelukkig in joggingbroek naar werk want werkkleding, dus dat scheelt in slijtage :p
     
    Haha, dus toch Levi's. Heb soms het idee dat de mannen modellen betere kwaliteit zijn dan de vrouwen modellen. Met mijn lengte en bouw is het al een drama nette jeans te vinden, dus laat staan als je meer bespiering hebt (wat al snel zo is, want fake natty hier).
     
    Haha, dus toch Levi's. Heb soms het idee dat de mannen modellen betere kwaliteit zijn dan de vrouwen modellen. Met mijn lengte en bouw is het al een drama nette jeans te vinden, dus laat staan als je meer bespiering hebt (wat al snel zo is, want fake natty hier).
    Je bent niet verplicht een broek aan te hebben :dunno:
     
    Back
    Naar boven