Fitness Seller

Ben er toch niet klaar mee (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
En hoe is het met :joint:
 
We willen alles weten meis...vertel ...

Net iets meer door de knieen zakken, ik voerde hem uit als hiphinge beweging. Nu voel ik hem veel beter.

Het blijft toch niet meer en niet minder dan een bij-oefening. De basis voor dikke en sterke glutes blijven toch squats, deadlifts en hip thrusts. Just my opinion.

Hip trust absoluut, squat is meer quad dominant en deadlift meer hammie dominant.
En hoe is het met :joint:

Goed!

De 'recomp-bulk'? Ik kan er naast zitten, maar mijn indruk was anders: bulken, nee toch maar niet, of toch weer wel...

Ja, dat is nu eenmaal lastig als je spiegelbeeld per dag verandert, dan wil je de ene keer bulken en andere keer weer cutten. Wil de echte Cringy opstaan?
 
Net iets meer door de knieen zakken, ik voerde hem uit als hiphinge beweging. Nu voel ik hem veel beter.
ik doe hem stiffed leggs and burn like hell :fire: :p
 
Heb allerlei manieren gedaan:dunno:.


Cutten gaat fantastisch, gisteren maar 2500 en vandaag slechts 2800 kcals tot me genomen.

Godver en dan hou ik me strikt aan de 1800 - 2000 kcal FML.........al gaat mijn cut wel lekker :p
 
Godver en dan hou ik me strikt aan de 1800 - 2000 kcal FML.........al gaat mijn cut wel lekker :p

Ik zal op deze manier niet veel vet verliezen, doe jij het beter.
 
Inderdaad een idee, dat heb ik nog niet eerder gedaan.

Het is wel een planning qua maaltijden, maar zo heb je op trainingsdagen toch wat meer eten ipv heel de tijd door onder je onderhoud te zitten.
 
Het is wel een planning qua maaltijden, maar zo heb je op trainingsdagen toch wat meer eten ipv heel de tijd door onder je onderhoud te zitten.

Ik dacht dat je bij carbcycling alle dagen zelfde calorie aantal binnen krijgt en alleen speelt met carbs en vetten?
 
Wat wil jíj eigenlijk?

Of moet ik de nadruk leggen op wil?
 
Ik kan gewoon geen keuzes maken in de sport, niet qua trainen en niet qua voeding. :roflol:
 
Ik dacht dat je bij carbcycling alle dagen zelfde calorie aantal binnen krijgt en alleen speelt met carbs en vetten?

Hangt een beetje vanaf hou je het aanpakt natuurlijk. Er zijn bv zat mensen die boven onderhoud gaan zitten op trainingsdagen.
En dan het aantal kcals wat ze erboven hebben gezeten, erna onder onderhoud gaan zitten op niet trainingsdagen. Dus ja, je moet
het een beetje per week aankijken zeg maar.
 
Waarom dan niet gewoon een tijdje eten wat je wilt, daar is toch niets mis mee zolang je dan niet ineens 1kg per week aankomt (zoals ik vorige maand) en je sport ook al lag genoeg om het een tijdje op gevoel te doen. Geef je geest even rust en beslis eind volgende maand of je zo verder wilt, of dat je jezelf een strak regime wilt opleggen.
 
Ik kan gewoon geen keuzes maken in de sport, niet qua trainen en niet qua voeding. :roflol:
Je bent en blijft een chaootje :o knopen doorhakken, dusssssss
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven