Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (47 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • De alfa van de sportschool eh? :flex:

    Ach nee. Met die kerel heb ik later nog staan praten. Het was de ongemakkelijkheid waardoor ik zo reageerde. Zat er eerlijk gezegd mee om als een typical juicehead te reageren, dus even recht gezet.

    Dat die twee knapen aan de kant sprongen vond ik wel vermaak, maar die zijn gewoon niets gewend.
     
    waardenberg en de jong staan weet in het theater. Vonk zal ook wel jouw humor zijn?

     
    • Like
    Waarderingen: Vonk
    Ach nee. Met die kerel heb ik later nog staan praten. Het was de ongemakkelijkheid waardoor ik zo reageerde. Zat er eerlijk gezegd mee om als een typical juicehead te reageren, dus even recht gezet.

    Dat die twee knapen aan de kant sprongen vond ik wel vermaak, maar die zijn gewoon niets gewend.

    Blijkbaar niet, ze hadden ook gewoon over je heen kunnen stappen.
     
    ik heb zijn nummer :flexgrin:
    1579111755817.png
     
    Zou zoiets nog mogen tegenwoordig, of staan Quincy Gario en Jerry Afriyie dan voor het Luxor te demonstreren?
     
    Ach nee. Met die kerel heb ik later nog staan praten. Het was de ongemakkelijkheid waardoor ik zo reageerde. Zat er eerlijk gezegd mee om als een typical juicehead te reageren, dus even recht gezet.

    Dat die twee knapen aan de kant sprongen vond ik wel vermaak, maar die zijn gewoon niets gewend.
    Ik zit ook maar wat te stangen.
     
    Ik verveelde me zo hard vandaag dat ik happy birthday & smoke on the water heb geleerd op een elektrische gitaar zonder versterker.
    Nu vind papa dat leuk denk ik dus hij heeft ff vlug tweedehands een versterker gekocht :roflol:
     
    Back
    Naar boven