XXL Nutrition

Kuurvoorstel test, tren, mast & winny (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

anonymousbb

Novice
Lid geworden
3 jul 2017
Berichten
28
Waardering
6
Lengte
1m82
Massa
80kg
Vetpercentage
13%
Hello

Graag zou ik binnen enkele maanden de volgende kuur beginnen:
1-5 - winny oral 50mg ED
1-10 - test e 400mg EW
1-10 - tren e 200mg EW
1-10 - mast e 200mg EW

Dit zal mijn eerste ervaring zijn met tren en mast. De test, tren en mast zijn mixed (dosing/ml = 200mg test, 100mg tren, 100mg mast).

Enige feedback over deze doseringen of wat beter kan?
Nakuur zal standaard lopen met Nolvadex.
 
Ik zou winny achter wegen laten. Word dit een bulk of een cut ?
 
Winny is hier een soort 'kickstart' ? Kon je geen inject krijgen voor de winny? Vind het ook wat overbodig maar kan geen kwaad doses zijn vrij laag.
 
Winny is hier een soort 'kickstart' ? Kon je geen inject krijgen voor de winny? Vind het ook wat overbodig maar kan geen kwaad doses zijn vrij laag.
Ik vindt persoonlijk orals (anabolica) niet nodig mits je geen wedstrijd doet ivm 2x Langs de lever komen.
 
Ik vindt persoonlijk orals (anabolica) niet nodig mits je geen wedstrijd doet ivm 2x Langs de lever komen.
Jij hebt een DNP Log, dit keur je dan wel goed zonder dat je wedstrijd prep doet :p?
 
Hello

Alvast bedankt voor deze feedback.

Het zou een cutkuur worden. Winny inject zou ook perfect kunnen :)

Zijn de doseringen niet te laag?
 
Naar mijn mening zonde om tijdens de cut veel gear erin te rammen. Je zit nu al op 800 mg totaal dus is echt niet te laag.
 
  • Like
Waarderingen: MDC
Jij hebt een DNP Log, dit keur je dan wel goed zonder dat je wedstrijd prep doet :p?
Ik ben gewoon ongeduldig en heb denk meer schijt aan mijn body dan menig mens. Ook dnp raad ik niemand aan tho is gewoon vergif maja :roflol:
 
  • Haha
Waarderingen: MDC
Back
Naar boven