MuscleMeat

Domme vragen bestaan niet. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Steks

Enormous Athlete
Lid geworden
21 feb 2017
Berichten
39.668
Waardering
37.784
Lengte
1m82
Massa
92kg
Vooral uw vreemde vragen waar je niet zo snel een antwoord op kunt vinden.

Ik trap af met: Wat doe de bomontmantelaar van de explosievenopruimingsdienst als er geen explosieven op te ruimen zijn?
 
Ik trap af met: Wat doe de bomontmantelaar van de explosievenopruimingsdienst als er geen explosieven op te ruimen zijn?
Sigaretje roken.

P.S. Denk gewoon zijn/haar vak blijven onderhouden. (oefenen, nieuwe technieken, nieuwe technologie, etc.)​
 
Laatst bewerkt:
Zou zo'n man/vrouw niet meerdere functies hebben? :thinking:
 
  • Like
Waarderingen: mat
Waarschijnlijk wel, die zal iets van wapeninspecteur zijn bij defensie of politie, maar ik ben er nooit echt achtergekomen.
 
Sigaretje roken.

P.S. Denk gewoon zijn vak blijven onderhouden (oefenen, nieuwe technieken, nieuwe technologie, etc.)​
Hetzelfde als de brandweer wanneer er geen brand is.
---
Waarom zit er een inbraakalarm op de shop van een 24/7 open tankstation,?
 
Hetzelfde als de brandweer wanneer er geen brand is.
---
Waarom zit er een inbraakalarm op de shop van een 24/7 open tankstation,?

In Nederland rukt de brandweer denk ik wel vaker uit dan de EOD. Of heb ik dat mis?
 
Wanneer krijg ik mijn moderator-proces met Bram Moszkowicz als raadsheer?
 
In Nederland rukt de brandweer denk ik wel vaker uit dan de EOD. Of heb ik dat mis?
Ik bedoelde meer te zeggen: oefenen, skills onderhouden, kennis uitbreiden etc.
Er worden elke week wel en aantal explosieven geruimd; verder weet ik niet wat alle taken zijn van de EOD.
De brandweer doet inderdaad veel meer, zelfs bij reanimatie indien er niet direct een ambulance is rukt de brandweer vaak al uit.
 
Nog eentje dan.

Dient een retorische vraag altijd onbeantwoord te blijven?
 
Wanneer krijg ik mijn moderator-proces met Bram Moszkowicz als raadsheer?
Volgens mij mag hij nog niet iemand vertegenwoordigen, uiteraard mag hij wel adviseren.
 
Nog eentje dan.

Dient een retorische vraag altijd onbeantwoord te blijven?
Nee, dat is niet nodig. Maar hoe je ook reageert, je kunt niet ' niet communiceren '.
 
Domme vragen ook hoor, dat van Thuggs weet iedereen allang, maar we waarderen hem wel.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven