XXL Nutrition

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Bezoekers in dit topic

Klopt, zoek maar eens wedstrijd foto's op van haar (Vivian Winkler), deze foto's zijn allemaal off season (vind ik persoonlijk mooier).
De meeste foto's die ik van haar zie, vind ik persoonlijk dat ze niet in verhouding is.
Echt een Wellness fysiek. Niet mijn voorkeur.
Volgens mij is ze vrij klein ( in lengte :roflol: )
En daardoor lijkt ze blokkerig. Denk als ze meer massa op haar boven lijf heeft en benen wat downsized ze mooier oogt. Maar nogmaals, dat is mijn voorkeur.
 
Ik ga eten en zo benen trainen, mijn vrouw is al gaan hardlopen
Braziliaanse genetcis kunnen je ver brengen, maar bovenstaande is niet haalbaar naturel voor 99,999999% van de vrouwelijke bevolking ;)
Als je dat denkt dan snap ik ook beter jouw scherpe blik op anabolen.

Waarom zou je je gezondheid in gevaar brengen voor iets waar je geen aanlegvoor hebt.
Vrouwen; het is niet mooi on


Ik snap je; maar waarom 2 jaar ploeteren voor een beetje massa terwijl je dat met een goed kuurtje ook kan pakken? En als je uiteindelijk na die 2 jaar natty trainen als nog naar de aas grijpt scheel je kwa kuur gedrag maar 1 kuur. Dat zal het verschil kwa gezondheidsrisico’s niet maken.

Denk dat het er meer met mij eens zijn (of niet)?

Ik hou van eerlijk werk. Natuurlijk had mijn broer de marathon op de weissensee sneller kunnen schaatsen en ik de triatlon sneller kunnen afleggen. Maar ik hou niet van cheaten. Wat een ander doet, kan ik wel begrip voor opbrengen, maar waardering niet altijd.
 
Opinies van de grote spelers; Vonk wovano
Ik vind dat zodra de grootste rek eruit is en je jaarlijks niet meer dan een kg aan massa kan aanzetten je best wel een kuur kan doen. Dan heb je lang genoeg getraind. Mits training en voeding in orde zijn natuurlijk.
 
Waar ligt de grens? Vraag dat maar aan de jury
 
De wellness klasse bij een wedstrijd hier in het land vind ik wel mooi om te zien.
 
Ik hou van eerlijk werk. Natuurlijk had mijn broer de marathon op de weissensee sneller kunnen schaatsen en ik de triatlon sneller kunnen afleggen. Maar ik hou niet van cheaten. Wat een ander doet, kan ik wel begrip voor opbrengen, maar waardering niet altijd.
Ik vind dit appels en peren vergelijken. Binnen bodybuilding, in ieder geval op wedstrijdniveau, gebruikt vrijwel iedereen en heb je weinig keus.
Wanneer je als amateur AAS / doping gaat gebruiken voor hardlopen/schaatsen/triatlon/wielrennen begrijp ik dat je dat cheaten vindt; nog steeds moet je ook zelf weten natuurlijk, maar dan hou je alleen maar jezelf voor de gek.
 
Ik vind dit appels en peren vergelijken. Binnen bodybuilding, in ieder geval op wedstrijdniveau, gebruikt vrijwel iedereen en heb je weinig keus.
Wanneer je als amateur AAS / doping gaat gebruiken voor hardlopen/schaatsen/triatlon/wielrennen begrijp ik dat je dat cheaten vindt; nog steeds moet je ook zelf weten natuurlijk, maar dan hou je alleen maar jezelf voor de gek.

Volgens mij gaat het niet eens over cheaten. Bij vrouwen geven aas gewoon snel een meer mannelijk uiterlijk. Wat niet gek is, het zijn tenslotte mannelijke geslachtshornonen of iets wat secundaire mannelijke geslachtskenmerken meer aanzet (in het algemeen).

Ikzelf ben niet eens tegen doping. Ik vind het we interessant hoe we het menselijk lichaam zo kunnen tweaken dat het perfect werkt voor bepaalde prestaties. Trainen is ook een vorm van aanpassen. En met hardlopen hebben Kenianen een oneerlijk genetisch voordeel. Ik zie geen principieel probleem tegen enhancement. Behalve dat je het dan voor iedereen moet toestaan.

Met of zonder doping de Tour de France uitrijden vind ik een onmenselijk knappe prestatie.

Mooi vind ik die look bij vrouwen echter niet bij fitness/bb. Dat is slechts een mening van mij
 
Volgens mij gaat het niet eens over cheaten. Bij vrouwen geven aas gewoon snel een meer mannelijk uiterlijk. Wat niet gek is, het zijn tenslotte mannelijke geslachtshornonen of iets wat secundaire mannelijke geslachtskenmerken meer aanzet (in het algemeen).

Ikzelf ben niet eens tegen doping. Ik vind het we interessant hoe we het menselijk lichaam zo kunnen tweaken dat het perfect werkt voor bepaalde prestaties. Trainen is ook een vorm van aanpassen. En met hardlopen hebben Kenianen een oneerlijk genetisch voordeel. Ik zie geen principieel probleem tegen enhancement. Behalve dat je het dan voor iedereen moet toestaan.

Met of zonder doping de Tour de France uitrijden vind ik een onmenselijk knappe prestatie.

Mooi vind ik die look bij vrouwen echter niet bij fitness/bb. Dat is slechts een mening van mij
Ik heb het niet per se over vrouwen, ik reageerde op hetgeen RonnReeves zei over cheaten en z'n marathon en triatlon.

De look bij vrouwen vind ik doorgaans ook niet direct mooi, maar het ligt er natuurlijk heel erg aan wat is gebruikt en in welke mate en hoe droog/geconditioneerd iemand is. Een beetje gespierde LB vind ik best mooi, maar een harde sixpack en huge delts hoeft van mij niet.

Als je enhancement voor iedereen gaat toestaan, is het hek van de dam. Bij BB is dat natuurlijk al zo, maar ik denk niet dat je dat moet willen bij bijvoorbeeld hardlopen.
 
Ik heb het niet per se over vrouwen, ik reageerde op hetgeen RonnReeves zei over cheaten en z'n marathon en triatlon.

De look bij vrouwen vind ik doorgaans ook niet direct mooi, maar het ligt er natuurlijk heel erg aan wat is gebruikt en in welke mate en hoe droog/geconditioneerd iemand is. Een beetje gespierde LB vind ik best mooi, maar een harde sixpack en huge delts hoeft van mij niet.

Als je enhancement voor iedereen gaat toestaan, is het hek van de dam. Bij BB is dat natuurlijk al zo, maar ik denk niet dat je dat moet willen bij bijvoorbeeld hardlopen.
Het is off-topic, maar laat het hek lekker van de Dam? Laat mensen hun leven verpesten op de manier die ze zelf fijn vinden? Of staan we alleen religie, roken, alcohol en te veel werken toe omdat dat businessmodel werkt? Ik vind dat mensen lekker zelf mogen kiezen. En dan graag wel een beetje legaal. Dus geen vage aas hoeven kopen op de zwarte markt waarvan niemand weet welke bijproducten er wellicht nog in zitten als vervuiling. Maar gewoon bij de apotheek en onder begeleiding van een expert er het meeste uithalen.

Lijkt mij een stuk gezonder. Daarbij aangetekend dat ik er zelf voor zou kiezen helemaal dit soort zaken biet te gebruiken want ik win er te weinig mee. Ik zou meer hebben aan iets waar ik nog wat intelligenter mee zou kunnen worden en ietd wat veroudering tegen gaat, ben tenslotte nu 40 en vrij fit, maar de veroudering zet langzaam in. Mijn lichaam is prima verder.

On topic: ik vind hetzelfde als jij, een beetje spieren in de LB en core is mooi. Enorme delts en pecs is mij te mannelijk.
 
Als het publiek geen doping wil in de sport wil dan zal daar aan toegegeven worden anders kan je sponsoring en subsidie wel op je buik schrijven.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
De winnaar is een vriendin uit de sportschool en die vind ik er heel goed uitzien.
Screenshot_20200118-131807_Gallery.jpg
 
De winnaar is een vriendin uit de sportschool en die vind ik er heel goed uitzien.
Bekijk bijlage 477775
Wel een van de meest jammere dingen vind ik altijd bij vrouwen; door zwaar droog trainen verliezen ze enorm veel van hun borsten. Sorry, maar ben een borstenman en ik kan enkel verlangen naar zachte borsten en niet harde getrainde borst spieren of een zakje siliconen..

Het vrouwen lichaam is iets bijzonder moois, ik vind een getraind lichaam mooi, zolang het niet overdone is..
 
Back
Naar boven