MuscleMeat

Progressie log Mike (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MikeAKA

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
11 dec 2019
Berichten
5.167
Waardering
9.763
Lengte
1m87
Massa
104kg
Vetpercentage
14%
Beste BB'ers.
Ik maak bij deze een log aan om mijn progressie bij te houden, uiteraard hoor ik jullie meningen ook graag.

Nu 7 maanden geleden ben ik begonnen waarvan 5 maanden echt fanatiek.
Ben begonnen op 83kg en 1.87.
Nu 22 januari 2020 zit ik op 93kg.

Ik zit momenteel in de cut dmv cardio
En ben de laatste 2 weken van 95kg naar 93kg.

Ik eet nu rond de 3000kcal per dag en loop 5x per week 7 km naast mijn ub/lb split schema.
De cardio doe ik enkel in de cut maar gezien mijn hond loop ik zoiezo wel veel afstanden haha.

Ik word over 2/4 weken opnieuw papa van een kleine kerel !maar we gaan dit schema stug volhouden, geen concessies , hooguit een keer een training verschuiven.
Geen gebullshit en gejank over weinig rust snachts , gewoon niet over nadenken en doorbijten. Dat lijkt me het beste.
Wat dat betreft heb ik gelukkig ijzeren discipline.

Leuk om te vermelden is dat ik alle gains heb gefixt op mn ghetto workout room waar 2 stoelen mijn squadrek zijn, een drukbank en ik heb verder een lange halter , 2 korte dumbellstangen en een hoop gewichten maar nu ik in de hogere gewichten kom ben ik nu bijna genoodzaakt naar de gym te gaan , wat dus ook gaat gebeuren. Maar zolang het voor mij nog werkt blijf ik het gewoon zo doen.

Eerste log van gisteren. Lower body.

Squad :
*warm up 15x 40kg.
* 5x 85 kg
* 3 x 12 met 70kg
*15x 40 kg

Bent over barbell row
15x 45kg warm up.
3 x12 65kg
10x 40kg.

Standing Calf raises barbell.
4x 12 (laatste set 17=fail)op 75kg.

Deadlift
3x 12 100kg.

Nog wat sit ups met gewicht.
Lower body KThou ik altijd wat minder lang vol ivm mijn benen( vooral rechterbeen)
Maar gezien mijn letsel is het nog steeds bizar dat ik zover ben gekomen, dat had niemand gedacht van de artsen en mijn omgeving.


Daarna ben ik 7km gaan snelwandelen.daarna had ik trillende beentjes, heerlijk.
Vandaag is mn rustdag maar dan loop ik 1x een uurtje en vanavond nog 45 min op relax tempo.

Dus vanaf nu post ik hier mijn progressie en trainingen en evt fotos
Ik hoor jullie hier uiteraard ook graag.

Greetzz
 
Alvast gefeliciteerd dan maar! Hoop je spoedig weer te zien met goed nieuws. Wordt ‘t een zoontje of dochtertje? Succes!
 
Owh ik ben ook IN. Succes kerel
 
Dankjewel! Ze zit in de laatste week nu vandaar dat ik ff niet gelogd heb. Werk om 0630, thuiskomen en de vrouw helpen,eten Kind op bed , trainen , met de hond lopen en dan is de dag weer om. Dus ff retedruk. Gelukkig gewoon volgens planning getraind !
Het word een zoon !( ik heb al een dochter, 4,5 jaar)dus nu erg spannend de laatste dagen.
Morgen upper body.
Maar ik ga deze maand nog naar de sportschool ipv thuis. Ben nu aan gewichten dat het niet echt verantwoord meer is, squat nu 75kg zonder squat rek (2 kastjes leg ik em op):eyes:
En tot fail is dan zoiezo niet echt mogelijk.
In de gym ken ik ook mn oefeningen uitbreiden, en dus oriënteer me nu ook op een ander schema .
Maar vanaf morgen zal ik hier weer posten. Ik houd zoiezo alles bij in een schrift.
Greetz
 
Haha heb ik ook zo vaak hoor, te vlug lezen.
 
Back
Naar boven