AndroidHealthClinic

IVDM Januari 2020 - Camelus (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

1579714790934.png
 
Nee, daar heb ik het geduld niet voor. Verder vind ik dat ik over te weinig kennis beschik om dit aan te gaan.

De quote bewijst dat je uit het juiste materiaal gemaakt bent. Bijleren is leuk.
Leuk interview, :thumb:
 
Goed interview en tof dat je zo open bent. Je noemt in je interview dat je een aantal kuren hebt verknald, maar ik ben wel benieuwd hoeveel kuren jij in totaal hebt gedaan om te komen waar je nu staat?
 
Wat voor werk doe je en wat voor opleiding/studie heb je gedaan?
 
Goed interview en tof dat je zo open bent. Je noemt in je interview dat je een aantal kuren hebt verknald, maar ik ben wel benieuwd hoeveel kuren jij in totaal hebt gedaan om te komen waar je nu staat?

Thanks!

Wat ik de afgelopen tien jaar aan kuren gedaan heb:

Eerste kuur was een test only op 500 mg, ik was een enorme vochtballon met een veel te hoog vetpercentage. Tijdens die kuur een terugval gehad wegens ziekte en gebrek aan discipline. Na de kuur werd ik wel weer zwaarder door te veel vreten en blijven focussen op de weegschaal.
Tweede kuur test 500 deca 250. Ging wat beter maar na de kuur weer terug bij af. Derde kuur test 600, deca 600, dboll. Heerlijke kuur, veel kracht en libido skyhigh. Maarja, off en weer terug bij af.
Hierna nog een keer test/deca gedaan maar vroegtijdig afgebroken (na 6 weken). Vervolgens kwamen de kuren waarmee ik wel wat heb neergezet (wedstrijdprep) En tussendoor ook nog een winny only gedaan en een anavar only. Heeft het mij gebracht waar ik nu sta? Ik denk het niet, ik denk dat dit mij juist tegen heeft gewerkt. Vaak was ik na een kuur zwakker dan ervoor, pas toen ik een langere periode off was en besefte dat mijn aanpak geen resultaat gaf ben ik andere dingen gaan proberen. Ik maak nu nog steeds gains, heb weer wat nieuwe striemen bij mijn oksels en benen en mijn kracht gaat nog steeds omhoog.


Wat voor werk doe je en wat voor opleiding/studie heb je gedaan?

Van de havo afgekickt en beland op een zmok school. Hier had ik mijn vmbo-t diploma behaald terwijl ik in detentie zat. Hierna terug naar de havo, maar ik was niet serieus. Vervolgens een mbo 4 (scw), maar dat was mij te zweverig. Hierna mbo 4 ondernemer manager detailhandel, maar dat was het ook niet. Inmiddels zat ik tot over mijn oren in de schulden, een beetje door mijzelf en een beetje door dingen die ik niet in de hand had (geen inkomen, wel zelfstandig wonen en verzekeringen etc.) Uiteindelijk zo'n 30k in de min. Besloten om te gaan werken, na wat flutbaantjes (kfc, callcenter, footlocker) aangenomen als administratief medewerker bij mijn huidige bedrijf. Later ben ik hier keurmeester geworden. Niet mijn droombaan maar ik heb al mijn schulden afbetaald en heb een leuk inkomen. Ik had trouwens ook nog eens gesolliciteerd bij defensie (luchtmobiele brigade) Ik was bang dat ik niet door de psychologische keuring kwam i.v.m. mijn verleden. Ondanks dat open geweest en mijn visie hierop gegeven. Werd ik niet op afgekeurd, maar wel omdat ik een financiële schuld had.. jammer.
 
Van de havo afgekickt en beland op een zmok school. Hier had ik mijn vmbo-t diploma behaald terwijl ik in detentie zat. Hierna terug naar de havo, maar ik was niet serieus. Vervolgens een mbo 4 (scw), maar dat was mij te zweverig. Hierna mbo 4 ondernemer manager detailhandel, maar dat was het ook niet. Inmiddels zat ik tot over mijn oren in de schulden, een beetje door mijzelf en een beetje door dingen die ik niet in de hand had (geen inkomen, wel zelfstandig wonen en verzekeringen etc.) Uiteindelijk zo'n 30k in de min. Besloten om te gaan werken, na wat flutbaantjes (kfc, callcenter, footlocker) aangenomen als administratief medewerker bij mijn huidige bedrijf. Later ben ik hier keurmeester geworden. Niet mijn droombaan maar ik heb al mijn schulden afbetaald en heb een leuk inkomen. Ik had trouwens ook nog eens gesolliciteerd bij defensie (luchtmobiele brigade) Ik was bang dat ik niet door de psychologische keuring kwam i.v.m. mijn verleden. Ondanks dat open geweest en mijn visie hierop gegeven. Werd ik niet op afgekeurd, maar wel omdat ik een financiële schuld had.. jammer.
Mooi om te zien waar je vandaan komt en dat je nu een mooi inkomen, goede woning met homegym en binnenkort gezin hebt. :)
 
Heb je al een naam voor de kleine kameel?
 
Mooi om te zien waar je vandaan komt en dat je nu een mooi inkomen, goede woning met homegym en binnenkort gezin hebt. :)

Gemengde gevoelens. Uiteindelijk heb ik veel dingen zelf veroorzaakt door verkeerde keuzes, maar daar heb ik ook zelf de klappen van ondervonden. Ik ben trots op waar ik nu sta maar absoluut niet op mijn verleden. Ondanks dat de mensen om mij heen het vaak willen verzachten door de omstandigheden te benoemen waar ik in verkeerde blijf ik erbij dat een ander dit waarschijnlijk anders had aangepakt. Maar het had natuurlijk ook anders kunnen aflopen. Zo had ik een neef waar ik erg tegenop keek, maar na tig jaren gevangenis nu nog niet eens de ballen heeft om voor zijn vijf kinderen te zorgen. Ook nog een vriend verloren die is dood geschoten na een ripdeal. Zo ken ik er nog wel een paar.
 
Gemengde gevoelens. Uiteindelijk heb ik veel dingen zelf veroorzaakt door verkeerde keuzes, maar daar heb ik ook zelf de klappen van ondervonden. Ik ben trots op waar ik nu sta maar absoluut niet op mijn verleden. Ondanks dat de mensen om mij heen het vaak willen verzachten door de omstandigheden te benoemen waar ik in verkeerde blijf ik erbij dat een ander dit waarschijnlijk anders had aangepakt. Maar het had natuurlijk ook anders kunnen aflopen. Zo had ik een neef waar ik erg tegenop keek, maar na tig jaren gevangenis nu nog niet eens de ballen heeft om voor zijn vijf kinderen te zorgen. Ook nog een vriend verloren die is dood geschoten naar een ripdeal. Zo ken ik er nog wel een paar.
Je kunt aan het verleden niets meer veranderen, de toekomst wel. Ondanks je keuzes, ben je toch trots op waar je nu staat en slechte ervaringen kunnen ook zorgen voor een betere motivatie dingen anders te doen. Slechte ervaringen zijn vervelend, maar uiteindelijk leer je daar vaak wel het meest van en levert dat de meeste levenswijsheid en kennis van de wereld om je heen op. Ik denk dat wanneer je beter weet hoe dingen niet moeten, je je kinderen ook beter daarvoor kunt behoeden.
 
Mooi dat je van je fouten hebt geleerd.

Er staat een mooie tijd op je te wachten, baba Camelus ! :thumb:
 
Ik vind camelus een beetje een gespierde badboy. :)
Sorry, ik heb zoveel thc in mijn hersenen nu. heel therapeutisch.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven