MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mn moeder vond vroeger de 7 serie mooi toen ze eens met mn vader naar de BMW dealer ging. Totdat ze het prijskaartje zag. Was 140.000 gulden :roflol:


Zo eentje


Toen was de 3 Compact de baby beemer
toentertijd was alles nog sedan in de showroom en hier en daar een stationwagen. Stations was meer voor werkvolk.
 
X5 snap ik wel. Maar onder anderen de Captiva en de Tucson vind ik verschrikkelijk

Naja als je hem echt gebruikt als SUV, maar ik denk dat, conservative schatting, 99% hem daar nooit voor gebruikt.
 
Tegenwoordig hebben ze wel meer betaalbare, door hardcore fans gehate, modellen. :thinking: Hoeveel modellen met voorwielaandrijving hebben ze nu? Stuk of vijf, zes?
1580242137592.png


Zes die beschikbaar zijn voor ons. Weten we dat ook weer.
 
Snap de appeal van de die SUV's niet zo.
Helemaal niet eigenlijk.
Bigger is better.

Die van mij mocht gerust ook wat 'groter' nu ik eraan gewend ben (geen echte SUV, 5-serie GT). Sta hier vaak geparkeerd naast een Mercedes GLE, en dan voel ik me gedwarfed.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
X4 is echt prachtig
 
Naja als je hem echt gebruikt als SUV, maar ik denk dat, conservative schatting, 99% hem daar nooit voor gebruikt.
Zitten ook vaak van die kwaaie bolle kale sukkels in die santa fes, captivas en tucsons.

Ja, ik generaliseer maar let er eens op
 
Zitten ook vaak van die kwaaie bolle kale sukkels in die santa fes, captivas en tucsons.

Ja, ik generaliseer maar let er eens op

Kruipen ook vol in je reed bij drempels alleen ze lijken niet te begrijpen dat 1.800kg nooit zo snel stopt als 1.200kg wanneer dat nodig is.
 
Bigger is better.

Die van mij mocht gerust ook wat 'groter' nu ik eraan gewend ben (geen echte SUV, 5-serie GT). Sta hier vaak geparkeerd naast een Mercedes GLE, en dan voel ik me gedwarfed.

Why though?

Bigger is ook, langzamer, inefficienter, onhandiger, minder duurzaam, ect ect.
 
Naja als je hem echt gebruikt als SUV, maar ik denk dat, conservative schatting, 99% hem daar nooit voor gebruikt.
't Zal vast de tijdgeest zijn. Wie weet is het over 10 weer iets anders. Ik begrijp het ook niet helemaal. Veel van die wagens zijn waardeloos om te gebruiken als SUV. De zogeheten crossover.
 
't Zal vast de tijdgeest zijn. Wie weet is het over 10 weer iets anders. Ik begrijp het ook niet helemaal. Veel van die wagens zijn waardeloos om te gebruiken als SUV. De zogeheten crossover.
The.. fking... worst...
 
Je kunt zeggen wat je wilt. Elon Musk bouwt wel sedans of min of meer sedans (x)
 
Je kunt zeggen wat je wilt. Elon Musk bouwt wel sedans of min of meer sedans (x)
Is ook 50% SUV/truck strax

Sedan S en 3
SUV X En Y
Supercar roadster
Truck Cybertruck.
 
Ondoorgrondelijke trends. Daar tegenover staat dan weer de ondergang v.d. sports cars. Zou pakweg BMW er nog één hebben als de samenwerking met Toyota niet tot stand was gekomen?
 
Porsche is een SUV automaker die ook wel eens een sportauto verkoopt :roflol:

Urus is ook de meeste populaire Lambo en Ferrari werkt ook een en SUV begreep ik.

Sad times.
 
Why though?

Bigger is ook, langzamer, inefficienter, onhandiger, minder duurzaam, ect ect.
Maar ook meer bagageruimte, ruimte op de achterbank, goed zicht op de weg, een relaxte instap.
 
Porsche is een SUV automaker die ook wel eens een sportauto verkoopt :roflol:

Urus is ook de meeste populaire Lambo en Ferrari werkt ook een en SUV begreep ik.

Sad times.
Ik wou voor je edit nog zeggen:

Toen Lamborghini met een SUV kwam...

giphy.gif


(als het nodig is om te overleven begrijp ik het overigens wel)
 
Ik wou voor je edit nog zeggen:

Toen Lamborghini met SUV kwam...

giphy.gif


(als het nodig is om te overleven begrijp ik het overigens wel)

Spelen gewoon in op de markt.

De Stelvio houdt Alfa ook in leven want niemand wil een sedan meer kopen.


Maar ook meer bagageruimte, ruimte op de achterbank, goed zicht op de weg, een relaxte instap.

Wel leuk een aardig maar behalve de instap gebruik je het nooit.
Zicht op de weg verlies je weer als de rest ook een hogere grotere auto koopt.

Veel SUV hebben trouwens minder ruimte dan een gewone station, mocht dat echt een probleem zijn.

Maar ik heb mode nooit echt begrepen :lol:

Iedereen moet verder kopen wat ze willen, alleen jammer dat het in dit geval ten koste gaat van de duurzaamheid en veiligheid.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Bubs
Back
Naar boven