AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Staan ze me toch raar aan te kijken hier. Wat staat die gast in het powerrack toch raar te lachen met zijn airmax aan :cool:
 
sarcasme is moeilijk via een scherm.

Das idd helemaal waar. Maar rond de nike air max hype durfde ik het wel aan...

Ik ben begonnen met liften op een paar hardloopschoenen die ik nog had. Maar al snel bleken mijn knieën en rug dat niet te kunnen waarderen. Daarom lift ik sindsdien op Vans en dat gaat een heel stuk fijner
 
Das idd helemaal waar. Maar rond de nike air max hype durfde ik het wel aan...

Ik ben begonnen met liften op een paar hardloopschoenen die ik nog had. Maar al snel bleken mijn knieën en rug dat niet te kunnen waarderen. Daarom lift ik sindsdien op Vans en dat gaat een heel stuk fijner
blote voeten , is wel koud op de vloer in de schuur
 
Das idd helemaal waar. Maar rond de nike air max hype durfde ik het wel aan...

Ik ben begonnen met liften op een paar hardloopschoenen die ik nog had. Maar al snel bleken mijn knieën en rug dat niet te kunnen waarderen. Daarom lift ik sindsdien op Vans en dat gaat een heel stuk fijner
Ik heb een stel oude volleybalschoenen. Prima.
 
Met een vriend ff rondje door de duinen in de auto, natuurlijk lekker gassen en goed door de bochten.

Na 5-10 minuten kijk ik achter me, politiemotor.. :emo:
Na dus 130 aangetikt te hebben op een 60 weg en als een debiel door bochten gereden te hebben.

Me: goedemiddag
'Dag menneer, wat was u aan het doen?"
Met een vriend die ook van auto's houdt een stukje sportief aan het rijden
'Heb je hem nieuw?'
Paar maandjes nu
'En ligt ie lekker in de bocht?'
Ehmm, naja eigenlijk best wel
'Ja dat leek ook wel, want ik moest aardig moeite doen om je bij te houden'
...
'ik reed al sinds de .... achter je, je hebt flink doorgetrapt op sommige stukken'
Eh ja.. ik kan niet zeggen dat ik heel netjes heb gereden.
'Ik heb geen meting gedaan... en je hield wel flink in op het bewoonde stuk, dus je krijgt van mij geen boete'

Thank. Fucking. God..
Goodguy agent.

Of ik wel voortaan gewoon weer normaal wilde rijden.
 
Met een vriend ff rondje door de duinen in de auto, natuurlijk lekker gassen en goed door de bochten.

Na 5-10 minuten kijk ik achter me, politiemotor.. :emo:
Na dus 130 aangetikt te hebben op een 60 weg en als een debiel door bochten gereden te hebben.

Me: goedemiddag
'Dag menneer, wat was u aan het doen?"
Met een vriend die ook van auto's houdt een stukje sportief aan het rijden
'Heb je hem nieuw?'
Paar maandjes nu
'En ligt ie lekker in de bocht?'
Ehmm, naja eigenlijk best wel
'Ja dat leek ook wel, want ik moest aardig moeite doen om je bij te houden'
...
'ik reed al sinds de .... achter je, je hebt flink doorgetrapt op sommige stukken'
Eh ja.. ik kan niet zeggen dat ik heel netjes heb gereden.
'Ik heb geen meting gedaan... en je hield wel flink in op het bewoonde stuk, dus je krijgt van mij geen boete'

Thank. Fucking. God..
Goodguy agent.

Of ik wel voortaan gewoon weer normaal wilde rijden.
wil je dat ? durf te vragen !?
 
Met een vriend ff rondje door de duinen in de auto, natuurlijk lekker gassen en goed door de bochten.

Na 5-10 minuten kijk ik achter me, politiemotor.. :emo:
Na dus 130 aangetikt te hebben op een 60 weg en als een debiel door bochten gereden te hebben.

Me: goedemiddag
'Dag menneer, wat was u aan het doen?"
Met een vriend die ook van auto's houdt een stukje sportief aan het rijden
'Heb je hem nieuw?'
Paar maandjes nu
'En ligt ie lekker in de bocht?'
Ehmm, naja eigenlijk best wel
'Ja dat leek ook wel, want ik moest aardig moeite doen om je bij te houden'
...
'ik reed al sinds de .... achter je, je hebt flink doorgetrapt op sommige stukken'
Eh ja.. ik kan niet zeggen dat ik heel netjes heb gereden.
'Ik heb geen meting gedaan... en je hield wel flink in op het bewoonde stuk, dus je krijgt van mij geen boete'

Thank. Fucking. God..
Goodguy agent.

Of ik wel voortaan gewoon weer normaal wilde rijden.
Welke auto?
 
Ik ga hier niet op reageren, aangezien dat niet mag. Maar erg terecht is die ban niet, alleen jij vindt dat. :roflol: en blijkbaar hou je van machtsmisbruik
Dat is wat jij denkt, ik heb het met hogerhand besproken en toen werd me gezegd de ban te laten staan.
Die schijnheiligheid siert je niet, het is heus niet om niks.
 
Wat zuur zeg een puntje geven :roflol: permanent ban me dan meteen ipv wegpesten. Blijkbaar kan er met puntjes gestrooid worden:o
En terecht. Je had er ondertussen een stuk meer moeten hebben dus stop met dat gezever en ga verder met je leven ipv mij te blijven zoeken en onnozele meldingen te doen, hoe oud ben je? 10?
 
Doe altijd mijn schoenen uit, sta ik het meest stabiel/stabielst
 
En terecht. Je had er ondertussen een stuk meer moeten hebben dus stop met dat gezever en ga verder met je leven ipv mij te blijven zoeken en onnozele meldingen te doen, hoe oud ben je? 10?

Walk the plank! Walk the plank!
 
Alfa 147
20200110_171039.jpg
 
Back
Naar boven