MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (30 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik groet alleen die ene neger die net als ik 260kg deadlift. De rest kijk ik niet eens aan

    gym heeft een lying leg curl apparaat besteld heerlijk.
    Migiboss?
     
    • Like
    Waarderingen: Apw
    Nee deze gozer is 90kg ripped ofzo. Of hij spuit weet ik niet, hij is enige die ik groet omdat ie epic dingen doet in de gym bijv 50kg dumbbels hammer curlen
    Ik weet niet of jij nu ook trolt of dead serious bent?
     
    Dat is wat jij denkt, ik heb het met hogerhand besproken en toen werd me gezegd de ban te laten staan.
    Die schijnheiligheid siert je niet, het is heus niet om niks.
    Het is om niks maar jij bent te biased on het te zien... Toch raar dat jij en de admin zo als enige denken. Je hebt nog steeds geen bewijs geleverd dat ik haar gepest heb. Wanneer komt dat dan eens? Want je maakt me al een tijdje zwart.
    En terecht. Je had er ondertussen een stuk meer moeten hebben dus stop met dat gezever en ga verder met je leven ipv mij te blijven zoeken en onnozele meldingen te doen, hoe oud ben je? 10?
    Je hebt nog steeds niks kunnen inbrengen tegenover mijn argumentatie dan alleen ja er speelt meer, jij bent een pestkop, bla bla.

    Feit blijft dat er niks speelt en mevrouw zich enorm aanstelt. Dat heb ik haar ook via pm duidelijk gemaakt. Als we het dan over kleuter gedrag hebben...

    Maar laten we de fijne White knight bubbel behouden. Kunnen alle fitgirls hun kontjes fijn schoongelikt worden door jongetjes die nog geen meisjes hebben aangeraakt. :roflol:
     
    Ik groet alleen die ene neger die net als ik 260kg deadlift. De rest kijk ik niet eens aan

    gym heeft een lying leg curl apparaat besteld heerlijk.
    leg curls is voor bikini girls
     
    Ik heb iets gemist? Over welke dame in kwestie gaat dit?
     
    Het is om niks maar jij bent te biased on het te zien... Toch raar dat jij en de admin zo als enige denken. Je hebt nog steeds geen bewijs geleverd dat ik haar gepest heb. Wanneer komt dat dan eens? Want je maakt me al een tijdje zwart.

    Je hebt nog steeds niks kunnen inbrengen tegenover mijn argumentatie dan alleen ja er speelt meer, jij bent een pestkop, bla bla.

    Feit blijft dat er niks speelt en mevrouw zich enorm aanstelt. Dat heb ik haar ook via pm duidelijk gemaakt. Als we het dan over kleuter gedrag hebben...

    Maar laten we de fijne White knight bubbel behouden. Kunnen alle fitgirls hun kontjes fijn schoongelikt worden door jongetjes die nog geen meisjes hebben aangeraakt. :roflol:
    Als er iemand zich aanstelt ben jij het wel.
    Ga eens langs bij een psychiater, die gaat overuren maken met jou.
     
    Het is om niks maar jij bent te biased on het te zien... Toch raar dat jij en de admin zo als enige denken. Je hebt nog steeds geen bewijs geleverd dat ik haar gepest heb. Wanneer komt dat dan eens? Want je maakt me al een tijdje zwart.

    Je hebt nog steeds niks kunnen inbrengen tegenover mijn argumentatie dan alleen ja er speelt meer, jij bent een pestkop, bla bla.

    Feit blijft dat er niks speelt en mevrouw zich enorm aanstelt. Dat heb ik haar ook via pm duidelijk gemaakt. Als we het dan over kleuter gedrag hebben...

    Maar laten we de fijne White knight bubbel behouden. Kunnen alle fitgirls hun kontjes fijn schoongelikt worden door jongetjes die nog geen meisjes hebben aangeraakt. :roflol:
    :gek:
     
    Wow so hardcore
    Nee hoor, ik train alleen en voor mezelf. Geen behoefte aan al dat geouwehoer daarnaast erger ik me aan mensen die spullen bezet houden wegens langdradig praten en niet sporten.
     
    Back
    Naar boven