XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (48 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Als er iemand zich aanstelt ben jij het wel.
    Ga eens langs bij een psychiater, die gaat overuren maken met jou.
    Klopt, gaat me om.het onnozelen ervan. Ik kan gewoon nog reageren als ik wil maar dan in een ander topic dus wat een nutteloze oplossing.

    Waarvoor zou ik een psychiater nodig hebben dan? Is toch logisch als je straf krijgt voor iets wat je niet gedaan hebt het dat je opstandig wordt vooral als die persoon niet eens kan beargumenteren waarom?:roflol: of zal ik jou van dit forum verbannen? Ik hoorde van iemand dat jij die.persoon pest.... Kom op zeg...
    Wanneer komt er eindelijk eens progressie op je progressie foto's? :roflol:
     
    mat for Super Mod!

    1580407066741.png
     
    Het is om niks maar jij bent te biased on het te zien... Toch raar dat jij en de admin zo als enige denken. Je hebt nog steeds geen bewijs geleverd dat ik haar gepest heb. Wanneer komt dat dan eens? Want je maakt me al een tijdje zwart.

    Je hebt nog steeds niks kunnen inbrengen tegenover mijn argumentatie dan alleen ja er speelt meer, jij bent een pestkop, bla bla.

    Feit blijft dat er niks speelt en mevrouw zich enorm aanstelt. Dat heb ik haar ook via pm duidelijk gemaakt. Als we het dan over kleuter gedrag hebben...

    Maar laten we de fijne White knight bubbel behouden. Kunnen alle fitgirls hun kontjes fijn schoongelikt worden door jongetjes die nog geen meisjes hebben aangeraakt. :roflol:
    Tering zeg wat ben jij een kneus.
     
    Eerder gênant dat geen enkele mod hem verbaal de baas kan. :fluit:

    Wie is er eigenlijk gepest?
     
    Klopt, gaat me om.het onnozelen ervan. Ik kan gewoon nog reageren als ik wil maar dan in een ander topic dus wat een nutteloze oplossing.

    Waarvoor zou ik een psychiater nodig hebben dan? Is toch logisch als je straf krijgt voor iets wat je niet gedaan hebt het dat je opstandig wordt vooral als die persoon niet eens kan beargumenteren waarom?:roflol: of zal ik jou van dit forum verbannen? Ik hoorde van iemand dat jij die.persoon pest.... Kom op zeg...

    Wanneer komt er eindelijk eens progressie op je progressie foto's? :roflol:
    Wanneer jouw mentale status progressie boekt.
     
    Back
    Naar boven