XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (33 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik kom je opzoeken, ik weet je adres, ik ga de gevangenis in, kijk maar uit met je zwangere vriendin!!
    Haha je verdraait zoveel. En wat je zegt klopt niet

    nice bro, matige rel. Meer je best doen minder liegen dan komt het nog over :roflol:
     
    Laatst bewerkt:
    Ik zal je even bijpraten.

    Eerst was er een Pat, die vond het leuk om met een maagd te spelen>Bert. Dit liep dood, toen kwam ze terug als geile poes CatWoman. Viel al snel door de mand. Desondanks had ze met dit alias al genoeg contacten weten te leggen. Waaronder het jochie van 25 die geen foto's plaatst. Toen kwam er een Kameel. De kameel vroeg aan Pat die inmiddels Cringy was, wat voor werk doe jij? Hierop volgde huisvrouw, weduwe, van alles, maar niets wat logisch klonk aangezien ze wel een boerderij wou kopen. Toen kwam haar boze puber even laten zien dat hij man genoeg was voor zijn 13 jaar oudere vriendinnetje. Hoe durf je naar de professie van mijn vrouw te vragen? Ik kom je opzoeken, ik weet je adres, ik ga de gevangenis in, kijk maar uit met je zwangere vriendin!! Kameel maakte er nog wat grapjes over, maar vind meneer wel een grote grap vanwege zijn praatjes.

    Zo dat was het. Ik ga boodschappen doen.
    Alvast luiers inslaan?
     
    Maar wat voor werk doet pat nou dan? Is toch niet erg wat het is maar om er zo geheimzinnig over te doen trekt het juist de aandacht.
    Haha je verdraait zoveel. En wat je zegt klopt niet

    nice bro, matige rel. Meer je best doen minder liegen dan komt het nog over :roflol:

    Nu ik mij niet bedreigd hoef te voelen kan ik net zo goed vertellen wat voor werk ze doet :toothpick:
     
    Conclusie: niemand mag elkaar hier behalve het inside groepje met hun gezellige Whatsapp. :roflol:

    Ik zal je even bijpraten.

    Eerst was er een Pat, die vond het leuk om met een maagd te spelen>Bert. Dit liep dood, toen kwam ze terug als geile poes CatWoman. Viel al snel door de mand. Desondanks had ze met dit alias al genoeg contacten weten te leggen. Waaronder het jochie van 25 die geen foto's plaatst. Toen kwam er een Kameel. De kameel vroeg aan Pat die inmiddels Cringy was, wat voor werk doe jij? Hierop volgde huisvrouw, weduwe, van alles, maar niets wat logisch klonk aangezien ze wel een boerderij wou kopen. Toen kwam haar boze puber even laten zien dat hij man genoeg was voor zijn 13 jaar oudere vriendinnetje. Hoe durf je naar de professie van mijn vrouw te vragen? Ik kom je opzoeken, ik weet je adres, ik ga de gevangenis in, kijk maar uit met je zwangere vriendin!! Kameel maakte er nog wat grapjes over, maar vind meneer wel een grote grap vanwege zijn praatjes.

    Zo dat was het. Ik ga boodschappen doen.
    Hijs gek:roflol: is er serieus een tweede persoon die in pat trapt? Je zou maar zo desperate zijn dat je de afdankertjes van Bert wilt... Waar Bert zo te lezen flink geld voor heeft moeten betalen.

    Maar GetBig XXL post een foto dan! Wil nu wel dat patwaardigd fysiek zijn #beetjeheameau
     
    is er serieus een tweede persoon die in pat trapt? Je zou maar zo desperate zijn dat je de afdankertjes van Bert wilt... Waar Bert zo te lezen flink geld voor heeft moeten betalen.
    Heb je dit soort shit nodig om je goed over jezelf te voelen ofzo? Je lijkt me een behoorlijk triest persoon als ik je antwoorden zo eens lees.
     
    Nou, ik ben even weggeweest, maar het is er niet gezelliger op geworden.

    giphy.gif
     
    Heb je dit soort shit nodig om je goed over jezelf te voelen ofzo? Je lijkt me een behoorlijk triest persoon als ik je antwoorden zo eens lees.
    Ja dit heb ik nodig, ik heb niks anders in mijn leven. Dit forum is mijn leven. Vannacht totaal niet kunnen slapen naast mijn schatje trenchmouth2
     
    Back
    Naar boven