AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (32 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ja welk onzeker gedrag dan. Citeer het opa

Opa's zien niet meer zo goed. Dus ik ga dat heus niet meer terug zoeken.

Maar je moet niet ontkennen, noch bevestigen, iedereen ziet hier ook wel je post gedrag als er iets richting Pat, Bert, etc gebeurd.
Misschien besef je het zelf niet. Maakt ook niet uit. Ik zal me wel lekker beta gedragen.
 
Gisteren nog gedaan, maar ik krijg er niet voor betaald. I get the feeling I'm doing something wrong..... :scratch:



giphy.gif
Beter iets dan niets
 
Goh ja hoor. Jij bent zeker alfa met je onzeker gedrag hier en je voortdurende drang om jezelf te verdedigen. Maar goed hoor. :windup:
dus als iemand een aanname over je maakt die niet klopt, moet je jezelf niet verdedigen want dat is alfa? :scratch: over jezelf heen laten lopen is dus alfa? klinkt een beetje gek in m’n oren eerlijk gezegd.
 
dus als iemand een aanname over je maakt die niet klopt, moet je jezelf niet verdedigen want dat is alfa? :scratch: over jezelf heen laten lopen is dus alfa? klinkt een beetje gek in m’n oren eerlijk gezegd.

Begrijp je mis. Jezelf arrogant opstellen en iedereen beta noemen die reacties geeft, daarmee impliceer je wel dat jij alfa bent.
 
Begrijp je mis. Jezelf arrogant opstellen en iedereen beta noemen die reacties geeft, daarmee impliceer je wel dat jij alfa bent.
alfa en 1.73 zijn gaat niet samen , mijn dochter van 18 is groter als hem
 
De vredespijp is gerookt jongens, ik vind Sanca Saxon weer liev <3

Alle onzekerheid vanuit mijn kant kwam door mijn 11cm, sorry daarvoor. Ik moet toch ergens voor compenseren aangezien het mentaal slecht met mij gaat. <3

Big luv The Beast
je mag dan ziek in je hoofd zijn , toch ben je best symphatiek
 
De vredespijp is gerookt jongens, ik vind Sanca Saxon weer liev <3

Alle onzekerheid vanuit mijn kant kwam door mijn 11cm, sorry daarvoor. Ik moet toch ergens voor compenseren aangezien het mentaal slecht met mij gaat. <3

Big luv The Beast
Altijd wachten tot een uurtje of 2000 dan heeft hij een paar borrels op en wordt hij emotioneel. O nee dat ben ik :emo:
 
Back
Naar boven