MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat stond er dan pik.
Uitlokken +1
83085089_1318384948355265_2474194173754867712_n.jpg
 
You fucking twat!

De enige echte Bullshitman!


 
Ik heb inderdaad wel vaker gehoord dat mods privé berichten, karma enzo zouden lezen. Zonder toestemming of aanleiding.
Dat heb je toch verkeerd gehoord, zonder aanleiding wordt er sowieso niets gelezen en als het al gebeurd is het ivm dealen en dan gaat bb.nl erover. Mods en ook supermods kunnen geen acties doen in het geniep.
 
Jongens, als dit topic blijft ontsporen en een vrijgeleide wordt om te bashen gaat er een slotje op.
Als het topic niet terug gaat over wat vandaag je dag heeft goed gemaakt gaat er een slotje op.
 
Zo’n ecto bij de legpress zei dat de (weet de naam niet precies) gewichten rack waar je de 20 kilo plates opruimt dat hij die gewichten nodig had en dat het van hem was. Waarbij ik reageer staat je naam erop, waar staat erop dat het van de legpress is? Als je die 20 kilo platen nodig hebt leg je het maar neer maar zodra je het opruimt kan ik ze gewoon pakken. Toen zei die laaaaatmaaar

ecto zat met knee sleeves, elbow sleeves, handschoenen en een belt op de legpress


nog zo’n oude man had zijn bidon en handdoek op een bankje gezet maar zodra ik mijn Triceps wil trainen bij de kabels zegtie “ik ben hiermee bezig” keek hem boos aan maar ik dacht geen zin in tweede discussie:roflol:
 
Jongens, als dit topic blijft ontsporen en een vrijgeleide wordt om te bashen gaat er een slotje op.
Als het topic niet terug gaat over wat vandaag je dag heeft goed gemaakt gaat er een slotje op.
Waar maak je je druk om :emo: Het forum is zo dood als wat, beetje leven in de brouwerij.
 
Back
Naar boven