MuscleMeat

Kuren voor beginner

  • Topic starter Geat
  • Startdatum
  • Reacties 20
  • Weergaven 4K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

Geat

Novice
Lid geworden
10 mrt 2018
Berichten
24
Waardering
5
Lengte
1m89
Massa
75kg
Hallo,

Toen ik 25 was begon ik langzaam te denken aan anabolen, alleen maar 1 kuur. Dit alleen maar om bij te willen komen gecombineerd met fitness uiteraard. Ik ben 1.90 en woog op mijn 25ste 60 kilo, na een dieet van shakes en fitnessen wist ik in 2 jaar, nu op mijn 27ste 11 kilo aan te komen, ik weeg nu dus 71 kilo. Nu ben ik er wel trots op maar om hier 2 jaar over te doen wordt ik er wel moeizaam van. Nu is mijn streef gewicht 85 tot maximaal 90 kilo, in verband met mijn lengte is dit perfect. Nu ben ik van plan om toch eenmalig 1 kuur te nemen, in gewicht toenemen en erna te stoppen en met voeding en fitness het gewicht te behouden. Nu heb ik totaal GEEN verstand van Anabolen en heb ik graag wat informatie en eventueel 1 kuur schema van iemand die het zelf eens heeft gebruikt of gewoon weet hoe 1 kuur eruit ziet en hoe te gebruiken. Nu heb ik wel wat voorkeuren omdat ik weet dat anabolen lever kan aantasten en zaad kwaliteit kan verminderen. Ik wil hier graag wat meer informatie over willen beschikken en dus graag serieuze reacties, op beter weters ga ik niet reageren.

Ik wil graag (mits het mogelijk is natuurlijk) 1 kuur willen gebruiken die het minst gevaarlijk is en het minst negatieve effecten heeft op het lichaam, een anabool die dus het minst zwaarst is het minst negatief effect heeft op het lichaam, dus voor al niet die de lever en vruchtbaarheid aantasten. Nu weet ik niet of die bestaat, graag wat informatie hier over. Mocht dit bestaan en moet ik er echt 2 kuren voor nodig hebben omdat deze minder sterk zijn is dat geen probleem. Mocht ik weten te komen welke het beste bij mij past zou ik ook graag willen weten hoeveel weken ik moet nemen met 1 kuur, zal dit 6-8 weken zijn of 16 weken? Nu houd ik niet echt van spuiten zetten maar ik weet ook juist dat dianabol tabletten schadelijk zijn voor lever, dus ik weet niet of een zeer milde anabool tabletten bestaan? Of juist een zeer milde anabool spuit varriant? Ook wil ik graag weten waar ik voor moet oppassen, wat de risico’s zijn van jou advies gegeven anabool en waarbij ik moet oppassen wanneer ik het koop, waar moet ik opletten of ik geen troep koop. Kortom, 1 anabool die het mildste is en waarmee je in gewicht toeneemt.

Nu neem ik zelf op dit moment en sinds twee jaar elke dag buiten mijn dieet 3 shakes per dag van mammoth 3500, en 3 keer perdag 10ml Apetamin siroop.

Ik wil 1 kuur om puur aan te komen in gewicht, een langere kuur heeft geen zin en geen nut. Ik zal het gewicht onderhouden met dieet en fitness. Ik wil in iedergeval de mensen bedanken die serieus een reactie geven op mijn vragen, ook als ze het juist afraden en goede bedoelingen hebben, zeer bedankt!

Een fijne dag gewenst! Groetjes
 
Laatst bewerkt:
Ipv alleen shakes eerst eens je voeding op orde maken!

Daarnaast is alle info aanwezig, de vragen die je stelt zijn heel makkelijk antwoorden op te vinden. AAS gebruik komt met verantwoordelijkheid, ik denk dat jij nog even goed research moet doen voor je begint :)
 
Stoppen met je shakes en leren eten heb je meer aan denk ik als je AAS gaat gebruiken zou je toch ook moeten eten anders kom je nog niet aan. Bereken je kcal en ga meer dan dat eten, neem aan dat je dat nog nooit gedaan hebt..
 
Optimaal resultaat van anabolen kun je pas bereiken als je training en voeding helemaal in orde zijn. Voor je begint met anabolen lijkt het me verstandig je train- en eetschema hier te delen om te kijken of hier nog winst is te halen... Gezien je lengte/gewicht verhouding moet er zeker winst te halen zijn en kun je aankomen zonder anabolen. Lukt het niet om aan te komen zonder anabolen (wat eigenlijk niet kan), maar zijn beide schema's in orde, dan ga je met anabolen heel weinig winst pakken. Dan moet je je afvragen of de risicos het wel waard zijn...

Je gaat vergelijkbaar advies ook in minder leuke reacties ontvangen.
 
Nou als er één ding is wat je zeker niet moet gaan doen is het kuren...
Ga eens fatsoenlijk eten man.. shake dieet lmao
 
  • Like
Waarderingen: LM
Niemand die iets zegt over de 70kg met 1m90? Je moet zelf niet eens op je eten letten om met die lengte 80kg te kunnen wegen met wat trainen
 
Niemand die iets zegt over de 70kg met 1m90? Je moet zelf niet eens op je eten letten om met die lengte 80kg te kunnen wegen met wat trainen
Met die lengte is het inderdaad eten, trainen en slapen tot +/- 95kg - 100kg. Een streef van 85-90kg resulteert alsnog in een dunne - amper beachbody - waardig lichaam denk ik zo.
 
Ga niet kuren en start even met dit "leeskuurtje"
Je zal er veel aan hebben :)
 
Als ik jou was zal ik niet gaan kuren. Ik ben zelf tevroeg begonnen met kuren dus ik spreek uit ervaring. Die eene kuur blijft niet bij 1 vooral als je al niks aankomt met ongv 20kg ondergewicht. Kom je daalijk killotje of 10 aan dan blijft het niet bij 1 maat.

Als je gaat kuren wat ik denk dat je toch gaat doen. Moet je maar zelf een schema samen stellen met wat je wilt nemen. Je moet jezelf toch wel een beetje verdiepen in de materie. Zoals de sides overwegen etc als iemand hier zegt ja pak 1g Tren ga je dat dan doen omdat hij dat zegt? Ga zelf wat research doen man en kijk of je het waard vindt. Misschien voor nu leuk maar voor later niet.
 
als je twee jaar doet om op jouw lengte van 60 naar 71kg te gaan, zou ik ver weg blijven van de anabolen. Het kost amper moeite om met een beetje trainen en wat meer te eten naar 80-85kg te gaan in jouw geval. Als je een jaar goed traint en eet zit je volgens mij al op jouw doel. En wees maar zeker dat je dan nog groter wil worden ;)
 
Mammoth is leuk om op te leven, is gewoon lekker bergen suikers in je systeem kappen.

Even serieus, je hebt zelfs die weight gainers niet nodig om bij te komen. Die gainers hebben meestal een shit verhouding eiwitten tegenover KH/vet.


Eet nu maar gewoon normale voeding, het magische verhaal dat je ''shakes'' nodig hebt als je traint mag je begraven. is puur als aanvulling op je normale voedingspatroon.
Met jou gewicht kan je makkelijk aan je eiwitten komen zonder er maar 1 aan te raken.

AAS links laten liggen, het beetje dat je bijkomt geraak je gewoon weer kwijt omdat je geen idee hebt wat je binnen krijgt, en dat wil je je zelf niet aan doen want dat is mentaal zwaar.
Kijk rond in je gym, er zijn vast wel een paar kerels die eerst buff waren en nu een paar maand later niets meer voorstellen. Wil je daar niet bijhoren, doe het dan niet want dat is echt lachwekkend.
 
Iedereen wilt een middel met de minste bijwerking, meeste kilo's en waar je zo min mogelijk moeite voor hoeft te doen. Sorry man, gaat 'm niet worden :)

Of ga er 100% voor en jank niet om hoeveel moeite het kost, of stop met je tijd verspillen en zoek een andere hobby. Ik denk niet dat deze sport weg is gelegd voor jou.
 
Iedereen wilt een middel met de minste bijwerking, meeste kilo's en waar je zo min mogelijk moeite voor hoeft te doen. Sorry man, gaat 'm niet worden :)

Of ga er 100% voor en jank niet om hoeveel moeite het kost, of stop met je tijd verspillen en zoek een andere hobby. Ik denk niet dat deze sport weg is gelegd voor jou.

Och jij weer, die zichzelf vol heeft gepompt met anabolen. Dat is inderdaad geen sport nee, heb ik trouwens ook nooit gezegt
 
Och jij weer, die zichzelf vol heeft gepompt met anabolen. Dat is inderdaad geen sport nee, heb ik trouwens ook nooit gezegt
Is dit de enige reactie die je kan geven op de adviezen die hierboven worden gegeven?

Ik wil in iedergeval de mensen bedanken die serieus een reactie geven op mijn vragen, ook als ze het juist afraden en goede bedoelingen hebben, zeer bedankt!
Graag gedaan... Maar wat ga je nu precies doen?
 
Och jij weer, die zichzelf vol heeft gepompt met anabolen. Dat is inderdaad geen sport nee, heb ik trouwens ook nooit gezegt
Ik vindt het hypocriet dat jij biomek zwart maakt over dat hij zich volpompt met anna. Maar ondertussen zelf hier adviezen zoekt om zelf op de gear te hoppen. Zo te zien kan je jezelf nou al niet in bedwang houden en is het beter dat je anabolen maar goed links laat liggen.
 
Ik vindt het hypocriet dat jij biomek zwart maakt over dat hij zich volpompt met anna. Maar ondertussen zelf hier adviezen zoekt om zelf op de gear te hoppen. Zo te zien kan je jezelf nou al niet in bedwang houden en is het beter dat je anabolen maar goed links laat liggen.
Ja, z'n reactie was mooi he :roflol:

Ik ga ondertussen verder met m'n dieet van shakes en fitnessen.
 
Ja, z'n reactie was mooi he :roflol:

Ik ga ondertussen verder met m'n dieet van shakes en fitnessen.
Doe dat maar, dan wordt je tenminste groot en sterk!
 
Test E-500 voor 12 Weken (2 Injecties per week van 250mg, 1 ML).
Na de laatste injectie 2 weken wachten en dan nakuren met nolvadex (20mg per dag, 4 weken).

Ik moet er wel even bij zeggen, het blijft nooit bij 1 kuur...
Je gaat hard groeien en mensen om je heen zullen dat gaan zien en tegen je zeggen, je zelfvertrouwen krijgt een boost en je wilt alleen maar meer en meer.
"Ik wil 1 kuur om puur aan te komen in gewicht, een langere kuur heeft geen zin en geen nut" Je hebt er geen verstand van en je zegt dat het geen nut heeft?

In jouw geval weeg je wel weinig i.c.m. met je lengte, je kan aan orals beginnen maar daar kom je niet zoveel van aan.
Bovenstaande kuur is redelijk safe, en stoppen is altijd nog een optie. Als je al 3 shakes neemt p/d en je weegt nog zo weinig dan is denk ik je voeding niet op orde.
Ik mag hopen dat je wel al langer traint? Met zo een eerste kuur kom je gemiddeld 10 kilo aan, en zal je nog wel wat verlies hebben erna.

Dit is wat ik je zou aanraden, als je gaat kuren krijg je automatisch veel meer honger dan normaal, en dan gewoon lekker veel eten en minimaal 3x per week trainen. En die weightgainers zou ik dan vervangen door eiwitshakes. Ik heb zelf nooit op me voeding gelet zoals de rest dat hier doet, zolang je maar wel op je eiwit inname let.

PS: Ik snap dat je bang bent voor naalden, en dat de eerste keer eng en moeilijk zal zijn...Maar ik heb goed nieuws voor je... Het kan geheel pijnloos zijn.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven