XXL Nutrition

Favoriete foto's van Bodybuilders (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

1580569773979.png


Gregg Valentino gives behind the scenes details into Paul DeMayo's last days


Love is a dog from hell.
 
1580571676556.png



Alai talks about his in-depth work with Craig Titus on Titus' quest to earn his IFBB pro card.

De kans dat hij ooit nog vrij komt is zéér klein.
 
Ik zeg het maar omdat Kelly Ryan ondertussen vrij is.

 
Nog een moordenaar:

Bekijk bijlage 479107

Bertil Fox

Dat idee heb ik altijd een beetje gehad. Er zijn zelfs beelden (in de rechtbank) die dit lijken te bevestigen.
tja amerikaanse da geeft geen fuck om wie schuldig is als er maar iemand opgesloten voor kan worden . veroordelings- percentage ligt belachelijk hoog in de vs
 
We zullen nooit weten hoe de vork aan de steel zit.

Alleen twee zaken lijken vast te staan:
  1. Craig was altijd al een complete pannenkoek
  2. Ryan was, voordat ze Craig, leerde kennen blijkbaar een prima meid

Het opvolgstuk.
 
We zullen nooit weten hoe de vork aan de steel zit.

Alleen twee zaken lijken vast te staan:
  1. Craig was altijd al een complete pannenkoek
  2. Ryan was, voordat ze Craig, leerde kennen blijkbaar een prima meid
we gooien het gewoon op alle drie en sluiten de zaak :p akkoord vledder ?
 
Ondertussen kijk ik nog maar eens:


"Could've Nasser beaten all these guys?"
 
Oh easyy HAHAHAHAHA :roflol:

Blijf em maar posten, blijft leuk :D
Hij lijkt high af tho
 
Ik had altijd het idee dat Ronnie eigenlijk niet veel te melden had. Verbaal niet zo sterk, zeg maar. Daardoor is het, voor mij althans, extra grappig. Had het nooit verwacht van hem.
 
Ik had altijd het idee dat Ronnie eigenlijk niet veel te melden had. Verbaal niet zo sterk, zeg maar. Daardoor is het, voor mij althans, extra grappig. Had het nooit verwacht van hem.
het is niet noodzakelijk een prater ^^ wel is hij slim genoeg om aan de goeie kant van de wet te blijven :P
 
Ja weet niet wat het is, ook weinig diepgang vaak en altijd dezelfde antwoorden bij interviews (heb overigens dit interview nog niet volledig bekeken).
Dan luister ik liever naar een Dorian Yates of een Jay Cutler, hoeveel uren aan interviews ik daarvan wel niet heb gezien en vrijwel altijd interessant.

Had het nooit verwacht.

Doorgaans is hij ook altijd wel heel respectvol naar andere atleten, beetje onverwacht maar miss zat er geen rem om ivm medicatie :roflol: idk.
 
Ja weet niet wat het is, ook weinig diepgang vaak en altijd dezelfde antwoorden bij interviews
Ja, inderdaad. Dat is beter verwoord dan wat ik zei.

Wel een mooi filmpje uit voortgekomen. Ondertussen ook al een paar keer bekeken. :fluit:

Zieke poep @ 0:32

Ik begrijp niet waarom de conditionering nu zoveel slechter is.
Flex was wel pragmatischer:


'k Moet wel toegeven dat het ietwat vreemd is dat Dexter op die collage staat. Hij hoort natuurlijk niet bij 'de nieuwe' generatie.
 
Ja, inderdaad. Dat is beter verwoord dan wat ik zei.

Het is vaak nog interessanter om te luisteren naar wat anderen over Ronnie te zeggen hebben dan wat hijzelf te zeggen heeft.
Dat is wel jammer. Wel fan van zijn mindset en workethic.

Wel een mooi filmpje ook voortgekomen. Ondertussen ook al een paar keer bekeken. :fluit:

Same :p een aantal blijf ik altijd maar terugkijken..
Dit is één ervan.
 
Back
Naar boven