Fitness Seller

Kastnation 2020 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Caber / dostinex bij hoog prolactine...maar altijd eerst bloedtest doen om te kijken of dit ook is.

Geen gevoelige of verharding achter de tepel?
 
Heb ook aan 1 schouder last gehad (front,sides en rear delts), zeer lang klachten van gehad. kraakte constant, krampachtig gevoel. kon er wel mee trainen maar had gewoon constante druk tijdens trainen.
Na een paar weken aan te kloten toch maar naar dokter geweest.zenuw gekneld/lichte ontsteking aan gewrichten was zijn antwoord. Na 2 weken ontstekingsremmers te nemen was dit voorbij.

Zelfde gehad met pols, grip viel weg door pijn tussen duim en wijsvinger bij elke press oefening, hier wel wat langer ontstekingsremmers op genomen omdat ik het zeer lang heb laten aanslepen.

Om maar te zeggen, soms is de oplossing simpel.

Moet wel zeggen dat ik gewoon ben blijven trainen, maar wel wat lichter en smeerde voltaren gel voor de training in combinatie met medicijnen.
 
Ik ben ook geen dokters-mens en stel ook liever alles uit met het gedacht dat het over zal gaan , en meestal is het wel zo.
Dus in de dat afwachten kan ik me volledig vinden :knipoog:
 
Caber / dostinex bij hoog prolactine...maar altijd eerst bloedtest doen om te kijken of dit ook is.

Geen gevoelige of verharding achter de tepel?

dat niet. verharding tja wat moet ik daar bij denken wel een klein knobbeltje maar dit zit daar al tijden.

ook niet zichtbaar ofzo.
 
Heb ook aan 1 schouder last gehad (front,sides en rear delts), zeer lang klachten van gehad. kraakte constant, krampachtig gevoel. kon er wel mee trainen maar had gewoon constante druk tijdens trainen.
Na een paar weken aan te kloten toch maar naar dokter geweest.zenuw gekneld/lichte ontsteking aan gewrichten was zijn antwoord. Na 2 weken ontstekingsremmers te nemen was dit voorbij.

Zelfde gehad met pols, grip viel weg door pijn tussen duim en wijsvinger bij elke press oefening, hier wel wat langer ontstekingsremmers op genomen omdat ik het zeer lang heb laten aanslepen.

Om maar te zeggen, soms is de oplossing simpel.

Moet wel zeggen dat ik gewoon ben blijven trainen, maar wel wat lichter en smeerde voltaren gel voor de training in combinatie met medicijnen.

Precies ik dacht geef het een tijdje rust en kijk het dan aan:P. Gister schouders getraind tot dat ik begon met trainen ging alles goed maar toen ik nou eenmaal begon poehhhh. Zeker bij die side letaral raise's was die aardig aanwezig.
 
  • Like
Waarderingen: MDC
Een hoge oestrogeen gehalte zorgt voor agressie/emotioneel om dit te minimaliseren zijn er bepaalde middelen.

Zou dit ook echt werken voor agressie/emoties door je oestrogeen gehalte te verlagen?

Prolactine:vocht uit de tepels kan dit kwaad een te hoge prolactine? Als je bloedtest een te hoge prolactine aangeeft.

Iemand enig ervaring/kennis mee?
In mijn geval zeker. Overigens word ik van een te laag oestrogeen gehalte agressiever dan een te hoog gehalte.

Caber of 400-600mg b6 (pyridoxine)
 
Caber / dostinex bij hoog prolactine...maar altijd eerst bloedtest doen om te kijken of dit ook is.

Geen gevoelige of verharding achter de tepel?
Idd eerst bloedtest doen en cabergoline vooral voorzichtig doseren. Ik krijg een zeer lage dosis voorgeschreven en ik vond de bijwerkingen best kut in het begin.
 
Idd eerst bloedtest doen en cabergoline vooral voorzichtig doseren. Ik krijg een zeer lage dosis voorgeschreven en ik vond de bijwerkingen best kut in het begin.

bijwerkingen zoals?
 
Zeer vaak voorkomende bijwerkingen:

 Duizeligheid/draaiduizeligheid, hoofdpijn
 Hartklepaandoening en gerelateerde aandoening, bijvoorbeeld ontsteking van het hartzakje of
weglekkend vocht in het hartzakje
 Buikpijn/moeilijke spijsvertering/maagontsteking, misselijkheid
 Krachteloosheid/vermoeidheid


Vaak voorkomende bijwerkingen:

 Bij langdurig behandelde patiënten heeft Dostinex over het algemeen een bloeddrukverlagend
effect, lage bloeddruk bij verandering van houding
 Depressie, verstoring van de slaap
 Slaperigheid
 Opvliegers
 Verstopping, braken
 Pijn in de borsten
 Bloeddrukdaling (> 20 mmHg bovendruk en > 10 mmHg onderdruk) zonder verschijnselen


Soms voorkomende bijwerkingen:

 Overgevoeligheidsreactie
 Tintelingen
 Voorbijgaande blindheid over een gedeelte van het netvlies, flauwte
 Verhoogde zin in seks (verhoogd libido)
 Hartkloppingen
 Krampen in de vingers of tenen*, flauwvallen
 Vochtophoping (oedeem) in bijvoorbeeld armen of benen
 Uitslag, haaruitval (alopecia)
 Kramp in de benen*
 Neusbloeding
 
Van al deze bijwerkingen nergens last van gehad.
 
Zijn niet voor niks bijwerkingen, hoeft ze niet te hebben en zal dosis en persoonsgebonden zijn zelf ook nooit echt bijwerkingen gemerkt.

Wel laag doseren starten op 2x pw 0.25 / 0.5mg


Schijnt wel slecht voor hart te zijn bij langdurig gebruik.

Meestal ook alleen nodig bij 19 nors zover mij bekend, en zelfs dan zeker niet altijd nodig
 
nou dan weet ik niet wat ik liever heb :roflol:
 
Ik had zelf vooral last van een soort trekkende pijn achter mn ogen. Ik gebruik zelf slechts 1x pw 0.25 mg en dat is voor mij genoeg om weer binnen ref te komen.
 
Ik had zelf vooral last van een soort trekkende pijn achter mn ogen. Ik gebruik zelf slechts 1x pw 0.25 mg en dat is voor mij genoeg om weer binnen ref te komen.

wat voor bijwerkingen had je dan dat je caber nam?
 
Volgende kuur die hem gaat worden:

Week 1-12 1000mg test-e
Week 1-12 500mg tren-e
Week 1-12 800mg primo
Week 1-6 80mg anavar
Week 7-12 70mg winstrol
5iu hgh 7/7

zou wel ergens eind mei worden. Tot die tijd cruise 250mg test pw
 
Back
Naar boven