Fitness Seller

Sticky Waar luister je nu naar? (38 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Zal echt een van de enige muziekstijlen zijn die ik niet kan waarderen. Jeetje. Zelfs death metal klinkt nog beter vind ik :roflol:
en deathmetal is tegenwoordig echt een over technishe eenheids worst , dus jouw mening spreekt boekdelen
 
ik speel dit mee op de barbell , toen deathmetal nog enigzins vernieuwend was

Wat vind je van Amon Amarth? Wil die echt nog een keer live zien. Ze kwamen vorig jaar op Fortarock, maar toen had ik al een ander festival :(

Naast Gojira en Fear Factory zou ik deze nog wel een keer live willen zien.
 
Wat vind je van Amon Amarth? Wil die echt nog een keer live zien. Ze kwamen vorig jaar op Fortarock, maar toen had ik al een ander festival :(

Naast Gojira en Fear Factory zou ik deze nog wel een keer live willen zien.
dope heb toen die dubbele show gezien : Was eerst eerste album hele show en daarna speelde ze nog ff een hele show aan best off materiaal . zanger kwam het podium op : VIKINGS ARE YOU READY FOR WARRRRRRRRR AND BLODDSHED ! pick each other up in the pit will you hahahahaah epic show
 
Dnb/ crossbreed
Zolang het niet gemaakt is door The Outside Agency, Deathmachine of Switch Technique is het geen crossbreed. Velen proberen het, de meeste falen.
 
PRSPCT is alleen maar een muzieklabel / feestje waar deze artiesten muziek op uitbrengen. Supergoed label en goeie muziek, begrijp me niet verkeerd.

Echter is er een wezenlijk verschil tussen hardcore met een snare, drum n bass met hier en daar een hardcore kick, of echte crossbreed zoals The Outside Agency het heeft ontworpen :D
 
Back
Naar boven