MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ja, dat wil ik best doen maar ik sta met naam en toenaam vermeld dus dat vind ik wat enthousiast, haha.
 
2 dagen achter elkaar uit gegaan en toch nog zin om te sporten op een rust dag. Met als excuus dat ik morgen met een vriend UB moet doen, gezien hij net is begonnen en laatst mee deed met LB. Maar mijn laatste tren was UB, dus moet ik wel eerst even LB doen :D. Fijn wel om een excuus te zoeken om te sporten, die motivatie heb ik lang niet meer gehad :o
 
Ja, dat wil ik best doen maar ik sta met naam en toenaam vermeld dus dat vind ik wat enthousiast, haha.

Begrijpelijk. Nou in ieder geval gefeliciteerd met de publicatie! Gaaf hoor :)
 
Geweldige dag gehad.. een nieuwe school gaan bekijken voor ons dochtertje (ze start volgend jaar met het 1ste middelbaar), daarna naar het zwembad geweest (Meerminnen) en daarna even langs Burger king. En de dames waren terug even tevreden :)
EN morgen Jones vs Reyes... waar Reyes zal ontdekken wat het verschil is tussen de top en de subtop waar hij toe behoort. Gonna be fun. Met een Flesje rhum, en de "boswandeling" (aanrader Sanca). Life is good...
 
PS: en de nieuwe, gisteren uitgeteste RDX bokshandschoenen zijn geweldig. Wat een verschil met die Everlast bagger.
 
PS: en de nieuwe, gisteren uitgeteste RDX bokshandschoenen zijn geweldig. Wat een verschil met die Everlast bagger.


Ik heb al een paar keer bokshandschoenen gekocht die achteraf tegenvielen, van adidas, venum etc. Ook maar is RDX proberen.
 
Gisteren nog eens goed aan iifym gedaan.
Screenshot_2020-02-09-05-36-15-168_com.myfitnesspal.android.jpg
Screenshot_2020-02-09-05-33-34-425_com.myfitnesspal.android.jpg
 
Laatst bewerkt:
Iedereen keek me toch zo verbaasd aan dat ik nog een broodje doner ging eten na mijn kapsalon. Sorry kapsalon vult wel goed maar zit er nie vol van
 
Weer beetje hersteld van een blessure, zaterdag beetje volume gedaan.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Back
Naar boven