MuscleMeat

Valuetainment (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik had Dorian Yates: The Shadow genomen.
 
Wat voor titel had je die van Chris gegeven dan?
Moeilijk... Maar waarom niet gewoon rechtuit zijn "Chris Cormier: Bodybuilding's Greatest Wasted Talent?". (wellicht te lang)


@7:17

Cormier was trouwens degene die Yates, na zin carrière, introduceerde in de party scene.
 
Er zijn nog wel verspilde talenten, maar die hadden doorgaans medische, of in sommige gevallen drugproblemen, problemen. (Dennis Newman, Orville Burke, Paul DeMayo, Craig Titus, Franco Santoriello, etc)
 
Er zijn nog wel verspilde talenten, maar die hadden doorgaans medische, of in sommige gevallen drugproblemen, problemen. (Dennis Newman, Orville Burke, Paul DeMayo, Craig Titus, Franco Santoriello, etc)

Jup zonde.. ook pijnstillers zijn een dingetje in bodybuilding. Keek laatst nog een interview van één die daaraan verslaafd was geraakt, organen hielden er ook mee op. Kan niet meer op de naam komen tho.
 
DeMayo, Titus en Santoriello waren allemaal door middelenmisbruik.
 

Dorian had ook nog aan hem voorgesteld om bij hem te komen wonen/trainen en gecoached te worden door hem zodat hij uit die partyscene werd gehouden maar nooit gedaan buiten die ene training om.
 
Daar staat me iets van bij. Al denk ik dat Dorian zei dat het wellicht 'te laat' was om nog schade aan te richten op wedstrijden.
 
Bertil Fox, Craig Titus en nog een andere gozer waren ook nog eens moordenaars. :o
 
Iets dat ik nooit begrepen heb. Dorian was even de (dieet)coach van Titus.

:scratch:
 
Iets dat ik nooit begrepen heb. Dorian was even de (dieet)coach van Titus.

:scratch:

Oh dat wist ik niet, welke periode?
Dacht trouwens dat Dorian daar niet zo van hield om te coachen, kan het mis hebben tho.
 
Oh dat wist ik niet, welke periode?
Ik denk 2001... Toen was Dorian nog zoekende. Het was nog voor hij zijn huidige interesses ontdekte. Maar goed, een drugsverslaafde helpen. Dat zijn parels voor de zwijnen. (al had Titus wel de dollars natuurlijk)

Hernon, Newman & Titus (1994)


Mijn huidige dream team zou zijn: Yates & Big Ramy

Als het Yates niet lukt, dan zal het niemand lukken.
 
Mijn huidige dream team zou zijn: Yates & Big Ramy

Haha dat heb ik ook al vaak gedacht..
Palumbo stelde het eens aan Dorian voor.
Zocht het net even op maar kon het niet zo snel vinden :o

Hij wilde geloof ik wel maar hij dacht dat Ramy niet volledig 100% er voor zou gaan en dan zou hij er al snel mee stoppen.
 
Hij zei dat Romy 15 pounds (bijna 7 kg) lichter op het podium moet staan.
 
Toch gevonden:


@13:30-15:30
 
Die van Ronnie vond ik wel okay, maar ik stoor me heel erg aan die extreme eigenwijsheid en denial van Ronnie. Bah. Geeft de dokters de schuld voor het verneuken van zijn rug en heupen lol.
Hij had op zich wel een paar interessante argumenten. Ik hoop dat het daadwerkelijk tot een rechtszaak komt. Nu speculeert iedereen maar wat.
 
Back
Naar boven