Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Lol als ik de trein van half 3 pak ben ik daar om half 8 als alles mee zit. Jammer :)
     
    Ayran rulezzzz
    Is gewoon een soort karnemelk.
    Moet ik weer denken aan Turkse les:
    Bir şey içmek ister misiniz?
    Ayran içmek ister misiniz.
     
    Net voor eerst in jaren weer eens naar de bios geweest.
    Ben naar Parasite geweest, erg goeie film. Nu al de best bekeken Aziatische film in de bios in NL ooit. Vorige week de publieksprijs gewonnen op het IFFR in Rotterdam en genomineerd voor een Oscar. Ook een Golden Globe, BAFTA Award en Gouden Palm (Cannes) gewonnen.

    Binnenkort ook maar eens naar 1917, schijnt ook teringgoed te zijn.

    Edit:
    Parasite heet Gisaengchung op IMDB, staat op plek 21 beste films aller tijden. 1917 staat op 33.
     
    Laatst bewerkt:
    wtf 5 uur reizen? Dan ben ik in Parijs geweest en alweer onderweg naar huis.
    Met de auto is al 3 uur als alles mee zit. Maar ik moet met de trein :). Gaf hij zo'n 5 uur aan in google Maps woon 300+km van P Gym vandaan he. Maaaaar al moest ik1 uur reizen kwam ik alsnog niet :p
     
    Ik een half uur maar kom alsnog niet :roflol:
    Nou ja jij lift tenminste nog serieus. Voor mij is het echt de moeite niet waard om naar zo'n meet te gaan en na 1 uur klaar zijn en weer helemaal terug te gaan naar huis.
     
    Wie gaat er dan ook met de trein?
    Uitzondering:
    Rotterdam - Parijs met de Thalys 2,5 uur, lekker rap.
    Breda - Schiphol IC Direct 1 uur, ook prima.
     
    Nou ja jij lift tenminste nog serieus. Voor mij is het echt de moeite niet waard om naar zo'n meet te gaan en na 1 uur klaar zijn en weer helemaal terug te gaan naar huis.
    Je moet ook gewoon een beetje ouwehoeren en blijven eten enzo. Best gezellig. Of boek een hotelletje, doen er meerderen.
     
    • Like
    Waarderingen: LM
    Back
    Naar boven