Fitness Seller

Zichtverlies na workout in de ochtend (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Op rustdagen ontbijt ik voornamelijk eiwitrijk en “vettig” (hele eitjes , vlees (ontbijtspek of biefstuk)) en halve banaan en wat haverout (40gr).
Op trainingsdagen eet ik wat meer koolhydraten. Hele banaan. 70gram havermout en halfuurtje later nog wat volkoren cornflakes.
probeer eens voor je training wat volkorenbrood of proteinebrood te eten. Pindakaas met confituur erop. Banaantje erbij. Of wat druifjes/rozijntjes.
Tijdens je training, drink eens water met een schepje isostar erin (Normaal moet je 3 scheppen doen ,in doe maar 1 schepje bij krachttraining).

Zit je in bulk, onderhoud of cut ?
Ga inderdaad zeker is volkoren boterhammen toevoegen op dagen dat ik s’ochtends train. En een banaantje voor het trainen is ook wel een goed idee! Thanks voor de tips.
Ik zit momenteel in een lichte bulkfase.
 
Ga inderdaad zeker is volkoren boterhammen toevoegen op dagen dat ik s’ochtends train. En een banaantje voor het trainen is ook wel een goed idee! Thanks voor de tips.
Ik zit momenteel in een lichte bulkfase.

Gezien bulk mag je zeker stevig ontbijten. Bedoeling is dat je een bom energie(energie-> koolhydraten/suikers) hebt op je training.(cal blijven tellen uiteraard).
En vergeet niet genoeg te drinken. (Kan ook uitdroging zijn)
Drink dat water met beetje isostar of aquarius gerust al vanaf half uurtje voor je training.
Keep us posted ;-)
 
Gezien bulk mag je zeker stevig ontbijten. Bedoeling is dat je een bom energie(energie-> koolhydraten/suikers) hebt op je training.(cal blijven tellen uiteraard).
En vergeet niet genoeg te drinken. (Kan ook uitdroging zijn)
Drink dat water met beetje isostar of aquarius gerust al vanaf half uurtje voor je training.
Keep us posted ;-)
Heb vandaag een vrije dag dus net een koolhydraat rijker ontbijt op, nu nog een banaantje en zo richting de gym. Isostar zal ik van de week ook even halen! I’ll let you guys know.
 
Zojuist een erg intensieve legday gehad, PR met squatten gezet en nergens last van!! Ik denk dat die koolhydraten bij het ontbijt en dat banaantje voor het trainen al flink verschil maken, bedankt!
 
Top! Zo zie je hoeveel invloed voeding kan hebben!! Hopen dat het met deze wijziging goed blijft gaan.
 
Top! Zo zie je hoeveel invloed voeding kan hebben!! Hopen dat het met deze wijziging goed blijft gaan.
Precies! Zo zie ik ook maar weer dat voeding altijd weer beter kan (: Mocht het veranderen houd ik jullie op de hoogte!
 
Tot nog toe niet terug gekomen! Thanks again guys.
 
Ideaal ! Knallen maar :thumb:
 
Back
Naar boven