AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Waarom slaat jullie personenweegschaal complete nummers over?

    Zo kwam ik erachter dat hij van 72.5kg naar 72.8kg gaat en het onmogelijk is om hem op 72.6 en 72.7 te krijgen, dan blijft hij gewoon op 72.5kg staan. Van 72.8 naar 73.3 is nog erger (krijg hem niet op 72.9 t/m 73.2, dit is bijna een halve kilo). Ook 92.6 en 92.7 krijg ik hem niet op.

    eerste bericht > Hier zal ik morgen even naar kijken. Ee hebben hier verder geen klachten over gehad. Ik weet wel dat de weegschaal erg vreemd kan doen als de batterij bijna leeg is. Weet niet of dit verschil uit maakt in dit geval.
     
    eerste bericht > Hier zal ik morgen even naar kijken. Ee hebben hier verder geen klachten over gehad. Ik weet wel dat de weegschaal erg vreemd kan doen als de batterij bijna leeg is. Weet niet of dit verschil uit maakt in dit geval.

    Thanks
     
    sorry wat bedoel je? dat we dit product hadden? Dit was er al als protein drink (zie de 4 of 5e foto op de site). We hebben de naam en het label aangepast en de smaak Aardbei toegevoegd.

    ah ik dacht dat het een nieuw product was, net als de repen zeg maar....

    Ga deze ook eens bestellen! Als ze net zo zijn als de repen heb ik m’n drankje gevonden haha
     
    Hoe zit het eigenlijk met het lactose gehalte in de Delicious protein pudding ?
     
    Neem vaak voor het slapen Xtreme GH, wil nu ook maandje Pro Test nemen, is dit dan dubbel omdat de ingredienten enigsinds overeen komen ?
    Hoor graag!
     
    Neem vaak voor het slapen Xtreme GH, wil nu ook maandje Pro Test nemen, is dit dan dubbel omdat de ingredienten enigsinds overeen komen ?
    Hoor graag!

    Overlappen inderdaad. Zou deze ivm de Zinkdosering niet combineren. Mogelijk met testofen?
     
    Je hebt gelijk, had daaroverheen gekeken :o. Dan zou ik het niet combineren.
    Thanks! Wat kan trouwens nadeel zijn van teveel zink ? Denk dat ik Xtreme GH dan maar even laat staan.
     
    De delicious pudding is echt lekker ! Kan het niet laten om daarna nog een night protein chocolade mouse naar binnen te werken, binnenkort nog een smaak erbij bestellen .. enig advies voor smaak ?? ( ik heb aardbei-witte chocolade )
     
    Thanks! Wat kan trouwens nadeel zijn van teveel zink ? Denk dat ik Xtreme GH dan maar even laat staan.

    Teveel zink kan schadelijk zijn, hoe en wat precies moet ik even nakijken weer hoe dat precies zat.

    De delicious pudding is echt lekker ! Kan het niet laten om daarna nog een night protein chocolade mouse naar binnen te werken, binnenkort nog een smaak erbij bestellen .. enig advies voor smaak ?? ( ik heb aardbei-witte chocolade )

    Over smaak valt niet te twisten.. maar zelf vind ik de Cappuccino erg lekker :meal:
     
    Het kan je HDL-cholestrolwaarden doen afnemen en kopertekort opwekken, directe toxiciteit is zeldzaam verder. Precieze mg's weet ik zo niet uit mijn hoofd
     
    Teveel zink kan schadelijk zijn, hoe en wat precies moet ik even nakijken weer hoe dat precies zat.



    Over smaak valt niet te twisten.. maar zelf vind ik de Cappuccino erg lekker :meal:
    Komen er nog nieuwe smaken of ?
     
    Waarom is destijds ooit Mucuna Pruriens uit de Xtreme Test gehaald?
     
    Back
    Naar boven