XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 1. Had het koud
    2. Mijn computer liep vast en werk kwijt.
    3 heel de dag honger en wat ik ook nam hield honger.
    4.trainen ging niet lekker.
    5 kakmoe
     
    On Topic: ik werk vandaag een vrouwelijke collega in. Helaas ruikt ze heel erg naar zweet.
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    On Topic: ik werk vandaag een vrouwelijke collega in. Helaas ruikt ze heel erg naar zweet.

    Heb ik ook gehad was niet te harden. Kokhalzend toen bij mijn bazen geklaagd. Maar die vonden het zielig. Nou heel ons kantoor kon er niet meer tegen.

    Wat bleek beide bazen ver in de 60 deelde deze stinkende dame om te pas en on te pas “op te klimmen”

    Onder hevig protest is ze verdwenen. :D
     
    Iemand eet patat in de trein. K*t lijer
     
    :fluit:
    IMG-20200210-WA0031.jpeg
     
    dreg in mijn vinger , weerhaak eraf geknipt en 1 uur zitten wachten in ziekenhuis voordat er überhaupt iemand bij me kwam ,gelukkig niet door het bot scheelt een hoop .
     
    Kutlijer?

    Hier in het westen noemen we die wezens meestal gewoon vrouwen.

    Oppassen maat, al mijn kaarten zijn 'vrouwonvriendelijk' gerelateerd.
    Ze reporten als wespen allemaal in je rug terwijl ze je 'wat eet je nu' maaltijden liken.

    Deze post is geen kritiek op het beleid nog een haatdragende vrouwgerichte veralgemening maar een abstracte niet relevante mededeling/advies gecreëerd uit eigen perspectief en ervaringen aan mijn goede vriend Apfelstrudel. #hetvijewoordzalaltijdbestaan #itsokaytobealiftingwhitemaleonabodybuildingforum
    :o
     
    Laatst bewerkt:
    dreg in mijn vinger , weerhaak eraf geknipt en 1 uur zitten wachten in ziekenhuis voordat er überhaupt iemand bij me kwam ,gelukkig niet door het bot scheelt een hoop .
    Spoedig herstel opperbeun
     
    Back
    Naar boven