MuscleMeat

Cutting with Zeenius 🤰🏻 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Minicut terug richting 70 dan weer rustig aan bulk of nog verder?
 
Minicut terug richting 70 dan weer rustig aan bulk of nog verder?
totdat de dikke pens weg is, denk zelf gewoon 3 weken op ~2000 kcal zitten. daarna weer rustig opbouwen inderdaad :) wil niet veel krachtverlies hebben. zal waarschijnlijk wel rond de 70 zitten maar ga me niet per se daar op vastpinnen, wil me gewoon chill voelen wanneer ik rondloop.
 
931943CB-CA07-4C5E-96C1-7E6FFBA477AC.jpeg


so it begins :treuren:
 
13/2/20 - workout B - week 13 dag 2

leg raises
- thuis
1x12
1x12
1x12

~10 min lopen naar de gym
~3 min wiebelen met de beentjes

squat
1x10x20
1x5x30
1x5x43,5
1x5x43,5
1x5x43,5
1x5x43,5
1x5x43,5

super naisssss nieuwe (V)PR! :D kan nog wat dieper uiteraard maar allang blij dat het is gelukt en vooral dat ik geen last meer heb van knee caving.

bench
1x10x20
1x6x30
1x7x30
1x6x30
1x6x30
1x6x30

hip adduction - als WARMUP voor DL
1x5x25
1x20x40
1x10x40

sumo deadlift
1x2x30 andddddd fucked up my right hip flexor :emo:, had er sowieso al last van voordat ik ermee begon, dus dacht dat een WARMUP wel zou helpen, maar nope

geflext voor de spiegel
~12 min kreupelend naar huis lopen

totale trainingstijd: 1u22m

heel blij met hoe de squats gingen evenals de bench. wel rip hip flexor, lopen doet pijn :emo: gelukkig maandag pas weer deadliften.. even kijken wat ik ermee ga doen.
 
Laatst bewerkt:
totdat de dikke pens weg is, denk zelf gewoon 3 weken op ~2000 kcal zitten. daarna weer rustig opbouwen inderdaad :) wil niet veel krachtverlies hebben. zal waarschijnlijk wel rond de 70 zitten maar ga me niet per se daar op vastpinnen, wil me gewoon chill voelen wanneer ik rondloop.
Kan me gewoon echt niet voorstellen dat jij ook maar in de buurt zou komen van 'volslank' :o
anyway, cutten op 2000 kCal ben ik mega jaloers op.
 
Lekkere training:) Wmb prima diepte op de squats!!
 
Kan me gewoon echt niet voorstellen dat jij ook maar in de buurt zou komen van 'volslank' :o
anyway, cutten op 2000 kCal ben ik mega jaloers op.
Idem! Mijn onderhoud is al 400kcal minder :huilen: .
Squats zijn zeer netjes hoor!
 
Hip flexor klubbb
zo coach zo cliënt!
Kan me gewoon echt niet voorstellen dat jij ook maar in de buurt zou komen van 'volslank' :o
anyway, cutten op 2000 kCal ben ik mega jaloers op.
mwah, niet perse dat. maar gewoon aanzienlijk meer vetjes wel. en helaas kom ik het eerst aan bij m’n buik en dat stoort me enorm :o
geloof me ik ken die feels, heb in m’n cut ook vaak op 1300kcal gezeten :p weet niet eens of 2000kcal me veel gaat brengen, heb afgelopen maand niet eens getrackt dus weer echt niet hoeveel ik binnenkreeg. maar toen ik trackte zat ik wel tussen de 2600/2800. dus denk dat 2000 wel goed is voor een paar weken :)

Faka met die abdi
haha echt hè :roflol: no shame :o
Lekkere training:) Wmb prima diepte op de squats!!
thanks! :D ja zeker voor een eerste keer ook :)
Idem! Mijn onderhoud is al 400kcal minder :huilen: .
Squats zijn zeer netjes hoor!
im a big girl so I need more foodzzzz :p maar zoals ik al zei tegen LM, ik heb ook dagen op weinig gezeten dus ik weet wel hoe het is!
 
Goed bezig meid. Mooie squats, prima diepte. Lager hoeft niet gr
 
voor de fans; 4 januari vs vandaag. 5,5 week verschil en 2kg :o ik ga nooit meer bulken zonder te tracken :roflol:
Camelus LM :p
ohw ik vind het niet zo ernstig eerlijk gezegd. Je staat op de eerste ook wat wijder.

EDIT: heb je ook een ub foto ter vergelijking. Dat is doorgaans wat droger/beter te vergelijken kwa vvm opbouw.
 
Back
Naar boven