MuscleMeat

De depressie die tren heet

Bezoekers in dit topic

Gingerbreadman

DBB Koekje
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
18 mei 2008
Berichten
3.353
Waardering
732
Lengte
1m80
Massa
98kg
Vetpercentage
10%
Mijn laatste ervaring met tren was tweeledig.
Enerzijds voelde ik mij de eerste weken euforisch. De kracht toename was heerlijk en de mindset was de eerste weken goed. Het gaf me een flinke boost in mijn doelen.

Na enige weken merkte ik echter dat ik mentaal achteruit ging. Emotioneel voelde ik mij erg vlak. Ik had weinig plezier in dingen en voelde mij constant leeg. Ik had het gevoel dat ik in een depressie zat, zo negatief als ik me ten aanzien van alles voelde. Ik bedoel dan ook echt in alles.

Nu nam ik dat gevoel toen voor lief. Die gelegenheid was er qua privé. Ik heb mij er doorheen gesleept. Echter zou ik mij nooit weer zo willen voelen.

De meest voor de hand liggende keuze is dan ook nooit meer tren te gebruiken. Dat is mijn voornemen.

Ik ben echter wel benieuwd naar ervaringen van andere gebruikers. Hebben jullie dit ook gehad? Zo ja, wat deed je er mee of tegen?
Ik lees her en der dat mensen anti depressiva genomen hebben om die negative flow tegen te gaan. Enige ervaring op dat gebied hier?
 
Wat was je dosering?
 
Na enige weken merkte ik echter dat ik mentaal achteruit ging. Emotioneel voelde ik mij erg vlak.
Even uit mijn nieuwsgierigheid en interesse, ik ben duidelijk geen tren gebruiker, een vraag.
Waren er nog andere (externe) factoren die dit gevoel hebben kunnen doen ontstaan of hieraan een positieve bijdragen hebben kunnen leveren?
Met andere woorden: waren de omstandigheden in alle weken van de kuur ongeveer hetzelfde?
 
Even uit mijn nieuwsgierigheid en interesse, ik ben duidelijk geen tren gebruiker, een vraag.
Waren er nog andere (externe) factoren die dit gevoel hebben kunnen doen ontstaan of hieraan een positieve bijdragen hebben kunnen leveren?
Met andere woorden: waren de omstandigheden in alle weken van de kuur ongeveer hetzelfde?
Ja en nee.
In beide gevallen zat ik privé in een zelfde, prima, situatie. In die zin geen negatieve invloeden die iets aangewakkerd zou kunnen hebben. Althans, zo heb ik dat niet ervaren.
Het enige verschil was dat ik de laatste keer in een bulk zat. En je zou juist denken dat een kcal te kort een minder positieve prikken zou kunnen geven...
 
  • Like
Waarderingen: LM
Laatste kuur ook gehad. 400 tren 750 test, laatste weken depressief geweest. Niet veel tegen gedaan, op sommige erge momenten een jointje. Voelde veel erger dan een xtc dinsdag dip.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Zit nu in 2e week 400mg tren haha dit belooft nog wat:haha:

niks hielp tegen deze negatieve gedachten/vlakheid?
Bij mij niet. Al heb ik er ook niet bewust wat mee gedaan om het te verhelpen anders dan er wat eerder mee te stoppen dan gepland.

Maar ben wel benieuwd waar het door komt en of er überhaupt iets tegen te doen is.
 
Laatst bewerkt:
Je kunt niet depressief worden als je het al bent
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200213-184034_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20200213-184034_WhatsApp.jpg
    43,5 KB · Weergaven: 141
Mijn ervaring op tren (E) voelde ik mezelf gewoon normaal. Tot nu toe dus geen slechte ervaring. Vandaar dat ik het wss in elke blast ga gooie omdat ik de sides echt nihil vindt. Mijn lichaam kan goed met gear om gaan ivm de sides. daarom kan ik niet echt voorstellen dat je je er down van gaat voelen. Maar elk persoon reageert natuurlijk anders op gear. Ik ga maandag tren A proef op de som nemen dus ben benieuwd!
 
Ik voelde mij op trenbolone en boldenone erg paranoïde.

Die twee compounds nooit meer voor mij.
 
Heeft voor mij lang geduurd voordat ik eindelijk de knoop had doorgehakt om het eens te proberen. Heb het nu twee keer gebruikt; één keer tijdens een cut en recentelijk tijdens mijn bulk. De eerste eerste keer komt een beetje overeen met jouw beschrijving; eerste paar weken ging het goed, maar hoe langer ik het gebruikte hoe somberder/depressiever ik werd. Op een geven moment zat ik er zo diep in, dat ik niet meer wist hoe het voelde om ''normaal/content'' te voelen. Tot dat ik er een paar weken mee was gestopt en toen pas realiseerde hoeveel impact het heeft gehad om mijn mentale gesteldheid.

De tweede keer(tijdens bulk) was eigenlijk 't meest rampzalige. Niet had ik weer last van die kut gevoelens, maar kreeg ik de laatste weken zulke erge hypo aanvallen alsof het voelde of ik een coma raakte. Heb ternauwernood kunnen voorkomen dat ik tot tweemaal toe niet ben flauwgevallen in de gym. Was echt geen pretje. Vreemd genoeg had ik hier bijna geen last van tijdens mij low carb cut. Heeft waarschijnlijk ook te maken met de test:tren ratio. Ik ervaarde veel minder sides als ik de tren hoger had dan de test.

Ook is mijn libido echt heel slecht erop. Heb van alles geprobeerd: caber, b6 etc etc. Ook voor de depressieve gevoelens heb ik niks kunnen vinden wat werkte.

Maar holy shit wat zie je er bruut eruit als je het gebruikt.. Hands down de beste compound for overall looks . Weet niet of het nog eens waard is om het te gebruiken, maar de looks zijn wel erg verslavend. Soort van love-hate relationship.
 
Maar holy shit wat zie je er bruut eruit als je het gebruikt.. Hands down de beste compound for overall looks . Weet niet of het nog eens waard is om het te gebruiken, maar de looks zijn wel erg verslavend. Soort van love-hate relationship.

Ik vind primobolan altijd nog het beste qua looks voor je fysiek.
 
  • Like
Waarderingen: GruX
Ik vind primobolan altijd nog het beste qua looks voor je fysiek.
Nooit geprobeerd. Is het een beetje vergelijkbaar met masteron? DHB is overigens ook wel leuk voor overall looks.
 
Heeft voor mij lang geduurd voordat ik eindelijk de knoop had doorgehakt om het eens te proberen. Heb het nu twee keer gebruikt; één keer tijdens een cut en recentelijk tijdens mijn bulk. De eerste eerste keer komt een beetje overeen met jouw beschrijving; eerste paar weken ging het goed, maar hoe langer ik het gebruikte hoe somberder/depressiever ik werd. Op een geven moment zat ik er zo diep in, dat ik niet meer wist hoe het voelde om ''normaal/content'' te voelen. Tot dat ik er een paar weken mee was gestopt en toen pas realiseerde hoeveel impact het heeft gehad om mijn mentale gesteldheid.

De tweede keer(tijdens bulk) was eigenlijk 't meest rampzalige. Niet had ik weer last van die kut gevoelens, maar kreeg ik de laatste weken zulke erge hypo aanvallen alsof het voelde of ik een coma raakte. Heb ternauwernood kunnen voorkomen dat ik tot tweemaal toe niet ben flauwgevallen in de gym. Was echt geen pretje. Vreemd genoeg had ik hier bijna geen last van tijdens mij low carb cut. Heeft waarschijnlijk ook te maken met de test:tren ratio. Ik ervaarde veel minder sides als ik de tren hoger had dan de test.

Ook is mijn libido echt heel slecht erop. Heb van alles geprobeerd: caber, b6 etc etc. Ook voor de depressieve gevoelens heb ik niks kunnen vinden wat werkte.

Maar holy shit wat zie je er bruut eruit als je het gebruikt.. Hands down de beste compound for overall looks . Weet niet of het nog eens waard is om het te gebruiken, maar de looks zijn wel erg verslavend. Soort van love-hate relationship.
Tnx voor je input man. Pittig om te lezen. Veel herkenningspunten. Die hypo's heb ik ook ervaren. Heel naar.

Ik ben ook echt benieuwd wat in tren het maakt dat men zich zo rampzalig kan gaan voelen. En of er iets tegen te doen is. Want zoals je zegt, het is een bizar goed middel. Alleen de bijwerkingen maken het nu voor mij dat ik er (waarschijnlijk) nooit meer aan begin.
 
Nooit geprobeerd. Is het een beetje vergelijkbaar met masteron? DHB is overigens ook wel leuk voor overall looks.

Het is zeker niet vergelijkbaar met masteron. Primo geeft een veel vollere look.
 
Tnx voor je input man. Pittig om te lezen. Veel herkenningspunten. Die hypo's heb ik ook ervaren. Heel naar.

Ik ben ook echt benieuwd wat in tren het maakt dat men zich zo rampzalig kan gaan voelen. En of er iets tegen te doen is. Want zoals je zegt, het is een bizar goed middel. Alleen de bijwerkingen maken het nu voor mij dat ik er (waarschijnlijk) nooit meer aan begin.
Niet heel zeker, maar volgens mij doet het ook iets met je dopamine receptoren. Wellicht dat het daar ook mee te maken kan hebben.

Ik zou het gewoon niet meer dan 8-10 weken gebruiken. Of anders gewoon ace, zodat het sneller uit je systeem is.

Het is zeker niet vergelijkbaar met masteron. Primo geeft een veel vollere look.
Moet ik eens proberen dan. Dacht dat primo vaak gefaket werd.
 

Hij beschijft t perfect. Zie er zelf ook tegenop ooit nog met trenenanthaat te kuren. Vreemde is, met acetaat nergens last van.
 
Ik herken het allemaal negatief/depressief nergens zin in en inderdaad in je eigen wereldje.... deed ik er wat aan nee? en op de dag van vandaag nog steeds :roflol:
 
Ik ga mijn 3e week Tren in, op 600mg :clap:

Ben benieuwd.. Maar ga er vanuit dat het bij mij wel mee gaat vallen.
 
Back
Naar boven