Fitness Seller

Undercover: Alberto Stegeman duikt in de illegale handel van anabolen in nieuw seizoen

Bezoekers in dit topic

ontwetendheid,

die vader is zijn zoon verloren en daar heb je geen medelijden mee? who cares wat of wie hij de schuld geeft.
Dat vingerwijzen wekt bij mij gewoon geen sympathie, wat heb je er nou aan om anderen de schuld te geven voor het overlijden van je zoon terwijl je weet dat die jongen al een hoop problemen had. Ik zou eerder mezelf de schuld geven, dat ik hem niet beter in de gaten heb gehouden/door zijn spullen ben gegaan als hij niet thuis was etc (uit voorzorg). Die gasten in de gym zijn overduidelijk niet de slimste jongetjes van de klas, maar ze hadden zijn dood echt niet voor ogen.
 
Dat vingerwijzen wekt bij mij gewoon geen sympathie, wat heb je er nou aan om anderen de schuld te geven voor het overlijden van je zoon terwijl je weet dat die jongen al een hoop problemen had. Ik zou eerder mezelf de schuld geven, dat ik hem niet beter in de gaten heb gehouden/door zijn spullen ben gegaan als hij niet thuis was etc (uit voorzorg). Die gasten in de gym zijn overduidelijk niet de slimste jongetjes van de klas, maar ze hadden zijn dood echt niet voor ogen.

Gaat mij gewoon wat ver om te zeggen dat het hilarisch is en je geen medelijden met iemand hebt die zijn zoon verloren heeft.
 
Hé jongens.... Rustaaaaagh!
 
ontwetendheid,

die vader is zijn zoon verloren en daar heb je geen medelijden mee? who cares wat of wie hij de schuld geeft.
Het is natuurlijk heel erg dat hij zijn zoon is verloren dat is niet uit tesluiten. Maar om vervolgens mensen de schuld te geven aan mensen die zijn zoon nog niet eens kennen? Vindt ik onzin. Uiteindelijk ragt hij die pin alsnog zelf in zijn lichaam.
 
it continues
 
Je bent gewoon achterlijk als je in de gym zo openlijk over AAS praat.
 
Het is natuurlijk heel erg dat hij zijn zoon is verloren dat is niet uit tesluiten. Maar om vervolgens mensen de schuld te geven aan mensen die zijn zoon nog niet eens kennen? Vindt ik onzin. Uiteindelijk ragt hij die pin alsnog zelf in zijn lichaam.

Eens, maar daar ging het mij niet om.
 
het is een typisch gevalletje pulpmedia alles word van een kant belicht , het zal echt niet aan de drank en drugs gelegen hebben en die demonen zullen idd van de melanotan komen . zolang Alberto scoort met halve waarheden zal hij niet stoppen.
 
Ik zou toch wel benieuwd zijn naar het autopsierapport, het is op z'n zachtst gezegd nogal onwaarschijnlijk dat iemand komt te overlijden door AAS- of melanotangebruik - zeker op die leeftijd.
 
Ik zou toch wel benieuwd zijn naar het autopsierapport, het is op z'n zachtst gezegd nogal onwaarschijnlijk dat iemand komt te overlijden door AAS- of melanotangebruik - zeker op die leeftijd.
naar verluid gestorven aan een hartaanval riekt naar mijn ervaring meer naar een degelijke coke binge al dan niet gecombineerd met (sterke) drank .
 
lmao jarenlang anabolen verkopen en dikke winst maken en 12 maanden gevangenis in. Prachtig land :) Hij zal er veel van leren.
 
lmao jarenlang anabolen verkopen en dikke winst maken en 12 maanden gevangenis in. Prachtig land :) Hij zal er veel van leren.

12 maanden vast zitten is geen pretje hoor. Ookal denken mensen dat Nederlandse gevangenissen iets weghebben van een 5 sterren hotel.
 
Maar is dit ook zo wat die gozer zegt 1 flesje melatanon per jaar en geen 5/6? bedoel 1 flesje is wel heel weinig gebruik zelf ook sinds een maandje of 4/5 en gaan wel meer dan 1 flesje per jaar in.
 
Maar is dit ook zo wat die gozer zegt 1 flesje melatanon per jaar en geen 5/6? bedoel 1 flesje is wel heel weinig gebruik zelf ook sinds een maandje of 4/5 en gaan wel meer dan 1 flesje per jaar in.
Waarom zou je zoveel mela willen gebruiken dan?
 
Waarom zou je zoveel mela willen gebruiken dan?

ik zet 0.05ml 2x pw en dat nu al 4/5 maanden achter elkaar denk dat ik wel op 3/4 flesjes per jaar uitkom?
 
meer zelfs

0.1ml per week x 10 1 flesje per 10 weken 50 weken dus 5 flesjes?
 
In dat programma werd ook verteld dat het ziekenhuis zei dat Melanotan erg ongezond is ( of iets in die richting ).
Maar Melanotan is nog niet uitgebreid getest toch? Dus dan weten ze dat toch helemaal niet?

Ik heb nog 2 flesjes thuis, wil binnenkort graag weer beginnen maar ben toch een heel klein beetje aan het twijfelen door dit soort berichten. ???
 
Back
Naar boven