Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (19 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik zie allemaal biceps dus ook maar meedoen. Nu wachten op die van euphorea

    IMG_20200213_092527062.jpg
     
    Geloof dat hij nog altijd het NL record heeft :roflol:

    Squatten doen je niet met je bovenarmen trouwens.
    I know haha maar toch sterk dat hij met zo weinig spiermassa en laag bodyweight zulke squat nummers haalde.
     
    Fatboy coming through. Benen heb ik in de afgelopen periode blijkbaar enkel verstevigd, geen gains zoals je ziet. Hoop ik uiteraard te veranderen met de kennis die bepaalde leden mij hebben geschonken. en tja voor de rest.... ik denk tijd voor een cut want dit gaat uiteindelijk gewoon nergens heen.

    8B08C67E-71D8-4ACD-B869-F98AADFABC06.jpeg3DB17898-5F36-4F0D-9284-83D96002357F.jpeg
     
    Misschien moet ik die ook eens gebruiken om mijn skinny calves te verbergen.:thinking:
    Ga maar twee keer in gips met je kuit in anderhalf jaar worden ze wel kleiner.

    Plus het boeit mij niet heb ze al vaker gepost en er zelf ook grappen over gemaakt
     
    • Like
    Waarderingen: Saus
    Fatboy coming through. Benen heb ik in de afgelopen periode blijkbaar enkel verstevigd, geen gains zoals je ziet. Hoop ik uiteraard te veranderen met de kennis die bepaalde leden mij hebben geschonken. en tja voor de rest.... ik denk tijd voor een cut want dit gaat uiteindelijk gewoon nergens heen.

    Bekijk bijlage 480187Bekijk bijlage 480189

    waar kom jij vandaan?
     
    Back
    Naar boven