AndroidHealthClinic

Platinum Gym meet (Gesponsord door XXL Nutrition) (1 bezoeker)

Waar eten? (alleen stemmen als je mee gaat eten)


  • Totaal stemmers
    18

Bezoekers in dit topic

Kom je wel trainen en/of eten of kom je helemaal niet meer?

Was een mogelijkheid geweest als ik kon carpoolen, maar tot op heden is daar geen reactie op geweest en heb in de tussentijd andere plannen gemaakt voor het weekend. Dus kom helemaal niet inderdaad, was in de veronderstelling dat (carpoolen) betekent - aanwezig indien er gecarpoold kan worden.
 
Was een mogelijkheid geweest als ik kon carpoolen, maar tot op heden is daar geen reactie op geweest en heb in de tussentijd andere plannen gemaakt voor het weekend. Dus kom helemaal niet inderdaad, was in de veronderstelling dat (carpoolen) betekent - aanwezig indien er gecarpoold kan worden.
Duidelijk:thumb:
was meer het idee van: er kunnen mensen met me meerijden vanuit regio Apeldoorn.
 
Duidelijk:thumb:
was meer het idee van: er kunnen mensen met me meerijden vanuit regio Apeldoorn.

Heb zelf geen auto, dus dat wordt lastig. Mijn originele bericht was ook als volgt: "Iemand die vanuit het Noorden of Oosten die kant op gaat? Als ik mee kan rijden heb ik wel interesse om te joinen. "
Kleine miscommunicatie, maar bij deze dus afgemeld.
 
Zijn er nog mensen die gaan wokken in 2020?:o
 
Zijn er nog mensen die gaan wokken in 2020?:o

Heb al een paar keer gewokt in 2020 en daar komen vast en zeker nog heeeeeel veel keren bij. En uiteraard sushi, veel sushi :heart:
 
Kakelkipje zeg jij het? Ik durf niet na al deze afmeldingen al
Kakelkipje heeft twee later het nk powerliften (wisten we eerst nog niet want pas twee weken geleden gekwalificeerd) en wil daar dus op focussen. Wordt ook een weekend weg wat ook het eigenlijke plan was voor deze meet gezien de reistijd vanuit Groningen. Zie het zelf niet zitten om in mijn eentje 7 uur te reizen op een dag en ga ook niet alleen een overnachting boeken. Wij zijn dus ook out.
 
Kakelkipje heeft twee later het nk powerliften (wisten we eerst nog niet want pas twee weken geleden gekwalificeerd) en wil daar dus op focussen. Wordt ook een weekend weg wat ook het eigenlijke plan was voor deze meet gezien de reistijd vanuit Groningen. Zie het zelf niet zitten om in mijn eentje 7 uur te reizen op een dag en ga ook niet alleen een overnachting boeken. Wij zijn dus ook out.

Ik wil wel met je overnachten :eyebrow:
 
Mwoa ik ben niet zo van de vreetschuren. Sushi vind ik wel lekker
Kwaliteit lijdt er meestal onder. Zag je ook wel aan de reviews. Sushi is top!
 
Oooh jongens nu zit ik serieus in dubio. Eigenlijk wil ik wel graag heen maar ik wil ook heel graag vlammen op het NK. En ik heb ook wel zin in de meet hoor, misschien nog even over nadenken!
 
Back
Naar boven