MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Toch een beetje voorbereid voor vandaag en deze mand buiten neergezet. Zit tot nu toe nog niets in. Maar het is nog vroeg.


    grote-vintage-mand-rakosi.png
     
    Lenzen vergeten thuis, en nog erger mijn banaan als prewo voor vanavond :(.
     
    Lenzen vergeten thuis, en nog erger mijn banaan als prewo voor vanavond :(.

    Logische combo, zonder lenzen kon je niet zien dat je de banaan vergat... Opweg naar de gym even langs een winkel om alsnog een banaan te halen? Doe ik bijna altijd, en tijdens het lopen van de winkel naar de gym eet ik hem op. En anders werk je hem in de kleedkamer nog ff weg als er geen winkel dichtbij de gym is
     
    Logische combo, zonder lenzen kon je niet zien dat je de banaan vergat... Opweg naar de gym even langs een winkel om alsnog een banaan te halen? Doe ik bijna altijd, en tijdens het lopen van de winkel naar de gym eet ik hem op. En anders werk je hem in de kleedkamer nog ff weg als er geen winkel dichtbij de gym is
    Kheb wel mijn bril op :p. Alleen train ik liever met lenzen... College heeft cake gebakken en mee, mogelijke vervanger :thinking:. Alleen past dat niet in mijn dagschema...
     
    • Like
    Waarderingen: LM
    Paar maanden terug had je toch ook een oma in je deur flank opgescoopt? Gaat lekker daaro :roflol: bmw rijders hebben overal schijt aan.
     
    Back
    Naar boven