XXL Nutrition

Beste Pre Workout?

Bezoekers in dit topic

Zijn beide erg goed. Staan beide in de top 5 van de beste pre workouts die ik ooit heb gebruikt.Bekijk bijlage 478877

Meh.. vond je deze echt sterk? Heb Stim Head gehad en Bring the Chaos (pump the chaos ken ik niet) maar was niet echt sterk, niet te vergelijken met de oude DMAA preworkouts iig
 
Meh.. vond je deze echt sterk? Heb Stim Head gehad en Bring the Chaos (pump the chaos ken ik niet) maar was niet echt sterk, niet te vergelijken met de oude DMAA preworkouts iig

Ik vind ze top. Ik heb een paar keer op een halve scoop (bring the chaos) getraind en dat ging super. Gisteren een hele scoop gebruikt en na 2 uur trainen voelde ik nog zoveel energie dat ik nog een half uur doorging op de crosstrainer. Toen ik klaar was met trainen had ik zin om nog een flink stuk te gaan joggen. Ook maar besloten geen hele scoop meer te nemen.
 
Voor mij toch de pwo van ABE! Die hebben veel lekkere smaken ook.
Train meestal s' avonds en dit is de enige waarmee ik ondanks de boost toch gelijk kan slapen na het sporten:p
 
Voor mij toch de pwo van ABE! Die hebben veel lekkere smaken ook.
Train meestal s' avonds en dit is de enige waarmee ik ondanks de boost toch gelijk kan slapen na het sporten:p
ABE is ook prima idd, alleen niet echt 'sterk' omdat een bepaald ingredient mist :D Die Energy Drink smaak is wel ziek lekker idd.
 
  • Like
Waarderingen: Saus
Voor mij toch de pwo van ABE! Die hebben veel lekkere smaken ook.
Train meestal s' avonds en dit is de enige waarmee ik ondanks de boost toch gelijk kan slapen na het sporten:p
Die cola:heart:
 
5051 of zo van Pena...Of zoiets.
De beste ooit voor mij was de oude No shotgun..Die is toen uit de handel genomen omdat ze 10 gram cocaïne per scoop van 2 gram bevatten...hihi...was echt crazy.
 
De eigen ochtendurine zou erg stimulerend zijn.
 
5051 of zo van Pena...Of zoiets.
De beste ooit voor mij was de oude No shotgun..Die is toen uit de handel genomen omdat ze 10 gram cocaïne per scoop van 2 gram bevatten...hihi...was echt crazy.
damn son en ik maar coke kopen van negers achter het station :P
 
Er zijn toch nog een paar dingen die ik zeker wil doen:
lsd proberen
aywaska
joints smoren,
ketamine...
cocaïne en heroïne zeggen me niks.
Welk van deze zijn goed als preworkout?

#ikvraagditvooreenvriend
 
Er zijn toch nog een paar dingen die ik zeker wil doen:
lsd proberen
aywaska
joints smoren,
ketamine...
cocaïne en heroïne zeggen me niks.
Dan moet je toch al erg sterk in je schoenen staan...

Dit mag verder besproken worden in het drugs topic.
 
Ik heb nu blast workout van XXL, werkt erg lekker. Geen dip daarna en goede energy bij het sporten.
 
Back
Naar boven