MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Bezoekers in dit topic

Waarom ben je zo beledigd? Ohja, heb jij je natuurlijke kleur dan krijg je commentaar, gebruik je mela, idem. Ik voel je pijn.

Kom met iets beters gast.
 
Maaruhm, Recep? Wat is deze.

Wanneer ik dat google zie ik een Turkse acteur met een doorlopende wenkbrauw.
Ik ben voor van alles uitgemaakt, maar Turks ligt wel erg ver uit de buurt. Maar voor jou is alles wat een (echt) kleurtje heeft natuurlijk één pot nat. Nu begrijp ik je irrelevante opmerking aangaande kleurlingen ook beter, welke overigens kant noch wal raakt.

kieft.jpg
 
Stukje gezien, MT 2 krijgt bijna alle schuld van de jongen z’n dood

AE5218AE-EE93-4766-9CB0-C123E4698802.png
 
Ik kreeg er sproeten/moedervlekken van en een te bruin gezicht. De meeste vlekjes zijn nu weg overigens. De nodige dosis is veel lager dan verwacht achteraf gezien.

Ik gebruikte het 2 weken lang en had opgebouwd van 0,1 tot 0,3mg. Welke dosering houden jullie aan?

Ik ben voornemens het weer te gebruiken voor ik naar Indonesië ga. In de tropische zon verbrand ik heel snel. Ik heb huidtype 2, blauwe ogen en blond haar.
 
Die dealers hebben volgens mij totaal geen kennis van zaken. De dosering die ze aanraden is veel te hoog, na 10 keer is het potje leeg!? Mijn potje gaat vaak maanden mee en ben dan tanned as fuck. Jammer dat het in een slecht daglicht wordt gezet. Ben zelf al iets van 7 jaar on cycle inmiddels (alleen m2 verder geen AAS oid). De bijwerkingen die ik heb zijn misselijkheid en een warm hoofd, wat ook afneemt als ik weer regelmatig ga injecteren.

Hoelang blijft het gevoel van een warm hoofd aanhouden? Ik hoor er verschillende verhalen over. Ik zit straks namelijk in een tropisch land en dan lijkt een verhoogd warmte gevoel niet zo prettig
 
Hoelang blijft het gevoel van een warm hoofd aanhouden? Ik hoor er verschillende verhalen over. Ik zit straks namelijk in een tropisch land en dan lijkt een verhoogd warmte gevoel niet zo prettig
Is alleen na de injectie een uurtje of zo. Voor het slapen gaan zetten en je hebt nergens last van
 
Ik kreeg er sproeten/moedervlekken van en een te bruin gezicht. De meeste vlekjes zijn nu weg overigens. De nodige dosis is veel lager dan verwacht achteraf gezien.

Ik gebruikte het 2 weken lang en had opgebouwd van 0,1 tot 0,3mg. Welke dosering houden jullie aan?

Ik ben voornemens het weer te gebruiken voor ik naar Indonesië ga. In de tropische zon verbrand ik heel snel. Ik heb huidtype 2, blauwe ogen en blond haar.

Werkt super en je wordt inderdaad bruin zonder zonnebank al duurt dat wel lang. Bouw in een week tijd op naar 1mg per dag. Neem daarna dagelijks een dosis van 1mg tot je het gewenste resultaat hebt. Dit kan wel 3/4 maanden duren, dus koop genoeg mela. Zeg 40mg in totaal (4 vials van 10mg). Sunatura.com kun je het bestellen.

Waarom had je toen een aantal weken 1mg per dag nodig en nu zeg je in 2 weken opgebouwd te hebben met max 0,3 per dag?

Dat is 40mg tegenover 2mg totaal, nogal een erg groot verschil. Ik zal eens 0,3 per dag nemen en gewoon een maand kijken wat er gebeurt. Meestal zie ik na 3 weken op 1mg per dag eindelijk wat verschil.
Ik gebruik het enkel een maandje voordat ik op vakantie ga trouwens. 1 á 2 keer per jaar dus. Zonnebank dan een keer per week om het een boost te geven.
Heb nu na 4 maanden nog steeds een witte reet tot mijn boxershort van 3 keer 10 minuten zonnebank.
Ook heb ik het idee dat mijn gezicht en armen het hele jaar wat bruiner zijn dan vroeger ook al neem ik dus maar een maandje mt2 per jaar.
Had in de beginjaren (vanaf 2008) meer bijwerkingen en had toen het idee dat het spul iets krachtiger was. Zat minder hoeveelheid in de vials, dus minder filler, puurder.
 
behalve een keiharde pik waardoor je gewoon wakker word
Dat heb ik ook zonder Melanotan.Trouwens ik lees hier ook vaak dat die eventuele sexuele bijwerkingen al heel snel weer overgaan bij melanotan
 
Dat heb ik ook zonder Melanotan.Trouwens ik lees hier ook vaak dat die eventuele sexuele bijwerkingen al heel snel weer overgaan bij melanotan

bij mij houd t snachts en in de ochtend aan tot wen uur of 12
 
bij mij houd t snachts en in de ochtend aan tot wen uur of 12
Oh lekker ! En dat is dan bij iedere keer dat je M neemt? Maar stel je neem M op dinsdag avond en merk je dat ook nog aan je sex drive op vrijdag?
 
Oh lekker ! En dat is dan bij iedere keer dat je M neemt? Maar stel je neem M op dinsdag avond en merk je dat ook nog aan je sex drive op vrijdag?

nee man dat niet gelijk na zetten en dan een uurtje of 12
 
Back
Naar boven