AndroidHealthClinic

Bubs goes Ganbaru (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zoals? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt denk ik :o.
Nou... nu denk je "Van een paar keer wat losser eten word ik dik". Maar is dat wel zo? Je hebt t tegendeel al gezien. Je groeit echt niet dicht he ;)
Maar je kan ook denken "van een paar keer losser eten word ik niet dik want ik weet wat ik doe".
Dus stel jezelf tegenvragen.

Je bent nu zo bezig met compenseren dat je je nu al druk maakt om zaterdag. Maar daar zitten nog zoveel dagen tussen. Das toch zonde van je energie.
Maar ik snap je wel hoor :kiss:
 
Nou... nu denk je "Van een paar keer wat losser eten word ik dik". Maar is dat wel zo? Je hebt t tegendeel al gezien. Je groeit echt niet dicht he ;)
Maar je kan ook denken "van een paar keer losser eten word ik niet dik want ik weet wat ik doe".
Dus stel jezelf tegenvragen.

Je bent nu zo bezig met compenseren dat je je nu al druk maakt om zaterdag. Maar daar zitten nog zoveel dagen tussen. Das toch zonde van je energie.
Maar ik snap je wel hoor :kiss:
Hm, das wel waar. Ik ga het alleszins proberen :).
Dat laatste klopt ook, en het ergste is dat ik net een cursus time-management heb gevolgd :roflol:.
Dus ik zou mijn tijd en energie beter moeten kunnen verdelen tussen de belangrijke en minder belangrijke zaken :rolleyes:.
 
Nog steeds veel wind, nu ook weer felle buien en de liefste kat van de wereld die tegen je aan ligt... Dagje rust it is :).
WP_20200210_20_41_06_Pro.jpg
WP_20200210_20_50_04_Pro.jpg
 
't Is zooooo'n schatje :heart:!

Gisteravond UB training wezen doen, ging goed.
Happy me!

Training dinsdag 11 februari 2020 - UB2
Warm-up: 12' Crosstrainer ~85kcal
Bench press
1x10x25
1x10x30
4x8x35 (Touch and go)

OHP
1x10x17
1x8x22
4x6x24,5
Ging best vlot, allemaal strikt ook.
Nu even twijfel of ik eerst 4x8 wil gaan doen met dit gewicht, of er gewoon wat bij gooi...

DB flys SS DB tricep overhead extension
4x10x8 // 4x10x16

Face pulls SS Tricep v-bar pushdown
2x10x35 // 2x8x25
2x8x37,5 // 2x8x27,5
V-bar gaat me veel beter af dan rope... Voel mijn triceps ook beter werken.

Side raises SS Front raises
4x8x6 // 4x8x6

Deltoid press circular
4x8x25

Alternate bicep curl machine
1x10x10
3x8x12,5

Cardio: ~280kcal (incl. warming up)
  • 40' Wandelen in middagpauze.
Snel nog mijn kip voor vandaag gebakken, post-workout meal gegeten en mijn bed ingedoken.
Want woensdag is "samen met je grote liefde lopen-dag", dus mijn wekker stond weer om 5u20.
Het was nogal fris, waardoor mijn tempo automatisch iets hoger ging dan normaal als we samen lopen.
Zelf merk ik dat niet echt, en is het nog steeds "à l'aise", maar na 2km hoorde ik aan de ademhaling van mijn wederhelft dat het toch wat te snel ging :o.
Dan maar beetje ingehouden, tot hij plots zelf een versnelling hoger stak. Tja, de laatste kilometers heeft hij het zichzelf aangedaan natuurlijk :roflol:.
Op 8km ging hij al uitbollen, dus van daar tot huis heb ik er nog een tandje bij gedaan :).

Looptraining woensdag 12 februari 2020 - Herstel met twee :heart:
Cijfertjes: 57'; 8,75km; 9,2km/h; ~500kcal; AVG HR 140bpm (dit is dan wel zeer netjes).

wp_ss_20200212_0001.jpg wp_ss_20200212_0002.jpg wp_ss_20200212_0003.jpg

Lopen ging zga pijnvrij, af en toe klein steekje in de knie maar niets ernstigs.
Het is nog steeds zo dat ik meer last lijk te hebben van gewoon wandelen, dan van te hardlopen :dunno:.
1581517729231.png
 
Goeie Bicep, zie zelfs een ader er over heen lopen :thumbs:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Goeie Bicep, zie zelfs een ader er over heen lopen :thumbs:

Thanks! Yes, de ader komt alweer een beetje naar boven :D.

Dat heb je nu weer ruim ingehaald :)
Bwa, ruim...

Gisteren een dagje rust genomen, enkel een korte wandeling en te voet over en weer naar het zonnecenter.
Deze ochtend wel weer lekker vroeg uit de veren, 5u20, om een rondje te rennen. Vanavond nog LB doen als ik de zin en energie heb.
Ganse dag interne training/meeting, volledig verslag volgt vanavond wel :).
Toedels!
 
Ik had gisteren geen zin meer om mijn pc nog aan te zetten 's avonds, dus bij deze nog het loopje en de LB training van vrijdag!

Looptraining vrijdag 14 februari 2020 - Default training
Cijfertjes: 58'; 10,1km; 10,5km/h; ~575kcal; AVG HR 160bpm

wp_ss_20200215_0001.jpg wp_ss_20200215_0002.jpg wp_ss_20200215_0003.jpg wp_ss_20200215_0004.jpg

Ging lekker, geen pijn en goed tempo.
Blij!

Na de meeting op het werk, die een volledige dag in beslag nam, voelde ik me redelijk "murw" en had ik nergens nog energie voor tbh.
Hard getwijfeld of ik nog langs de gym zou gaan, of gewoon zou neerploffen op de bank.
Tijdens de rit naar huis kreeg ik er toch weer zin in, en ik ben zeer blij dat ik ben geweest!
Voor het eerst sinds het knakje in mijn knie weer eens de "gewone" LB 1 training gedaan, zij het met aangepast gewicht en volume op bepaalde oefeningen.
Het was dus niet de zwaarste training, maar wel zalig om mijn quads en glutes weer eens écht aan het werk te zetten.

Training vrijdag 14 februari 2020 - LB1
Warm-up: 15' Crosstrainer ~110kcal
Bulgarian split squats
4x10x8 (per hand)

Squats
1x10x30
1x10x40
4x8x50
Voelde niet helemaal lekker, tijdens het squatten ging het goed maar tussen de sets had ik een soort "kloppend" gevoel aan de buitenkant van mijn knie.
Eventjes op dit gewicht blijven vrees ik...

BB Hip Thrust - Pyramid
1x10x52
1x8x62
1x6x72
1x15x52

Cable glute pullthrough
4x8x37,5

Walking lunges
4x20p.x8 (per hand)

Leg extension
4x8x40

Adductor machine
1x15x25
2x8x42,5
2x8x45

Geen extra cardio, het was wel goed zo!

Vanochtend nog eens gewogen, drie keer op de weegschaal gestaan uit verbazing :roflol:.
Gewicht: 51,5Kg ~-1kg in vergelijking met vorige week donderdag :dunno:.
Dit is wel mijn "smalste" weekend van de maand = de eerste zaterdag na mijn maandstonden :p.
Vanavond lekker genieten van het romantisch diner met mijn vriend dus :heart:.

Zo, intussen heb ik ook mijn ontbijt binnen dus nu het is gym-tijd!
Dooooeeei!
 
Fijn etentje gewenst!

En voor de Squat als het niet beter mss nog ietsje verlagen van gewicht?
Kwestie van niet teveel te belasten.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Fijn etentje gewenst!

En voor de Squat als het niet beter mss nog ietsje verlagen van gewicht?
Kwestie van niet teveel te belasten.

Thanks IP! Dat zal geen probleem zijn :).
Squats wordt aanvoelen. Gisteravond wel nog een "ambetant gevoel" in mijn knie, maar dat is nu weer weg.
Als ik nog verlaag ga ik het zinloos beginnen vinden vrees ik :o.

51kg volgende keer ook gewoon een extra gebakje pakken:p

Nah, ik heb genoeg met een klein stukje :).

Training van deze ochtend ging goed, ik kan de rest van deze zaterdag weer met een tevreden gevoel doorbrengen :D.

Training zaterdag 15 februari 2020 - UB1 focus chest/shoulders
Warm-up: 15' Crosstrainer ~110kcal
Bench press
1x10x25
1x10x30
5x5x37,5 :woot:

Cable upright row - NIEUW
1x12x17,5
1x12x22,5
1x12x27,5
3x8x32,5
Dit voelt best lekker, ga ik er een tijdje in houden!

Incline DB press
1x12x10
2x8x12
  • 1x6x12 Links wilde niet meer mee...

DB Shoulder press
2x10x8
2x8x10

Chest press machine
1x12x30
4x8x40

Lat pulldown close grip
1x12x30
3x8x35

Vertical row machine
1x12x25
4x8x32,5 Ging ez, mag beetje bij volgende keer!

Cable cross-over NIEUW
1x12x10
1x12x12,5
3x8x15

Abs (alles 4x15): legg pull-ins, incline crunches, abdomincal crunch machine (15kg)

Cardio ~375kcal (incl. warm-up)
  • 30' Stepper
Nu snel de douche in, want om 14u moet ik in het rustoord zijn voor een namiddagje vrijwilligerswerk!
Fijne zaterdag nog iedereen :wave: !
 
Bubs is het geen idee om eens een deload week in te lassen.
Dan is het voor alle spieren gelijk.
En heb je gewoon voor alles hetzelfde zinloze gevoel.
 
  • Haha
Waarderingen: Bubs
Ik vind de cable upright rows ook een erg fijne oefening:)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Nu snel de douche in, want om 14u moet ik in het rustoord zijn voor een namiddagje vrijwilligerswerk!
Jij hebt ECHT veel energie he? ;)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
2 kleine stukjes dan maar doen ? :meal:

Skatermarvin rekent het vast goed :roflol:.

Bubs is het geen idee om eens een deload week in te lassen.
Dan is het voor alle spieren gelijk.
En heb je gewoon voor alles hetzelfde zinloze gevoel.

Ik heb op dit moment niet het gevoel dat ik nood heb aan een deload week...
Dus ik hou het maar op lichte LB ('t is van moeten, want ik had toch een ietwat naar gevoel in mijn knie dit weekend) en de gewone UB trainingen.

Ik vind de cable upright rows ook een erg fijne oefening:)

Echt hé! Spijt dat ik deze niet eerder heb geprobeerd :p.

Jij hebt ECHT veel energie he? ;)

Nu wel, vroeger toen ik nog miss Piggy was, amper sportte en at waar ik zin in had was dat stukken minder.
Ik kon toen makkelijk een volledige weekend in mijn pyjama op de bank doorbrengen :p.

Etentje zaterdag was heerlijk: lekker (en veel) eten, lekker (en veel) wijn en uiteraard super gezelschap :heart:.
Lekker decadent gedaan en behalve het dessert dat in ons menu zat ook nog een verwenbordje gedeeld :engel: .

Gisteren alweer niet stil gezeten, en daardoor geen tijd gehad om de training van 's morgens te loggen.
Dus, hier komt ie!

Training zondag 16 februari 2020 - UB focus Rug/biceps/triceps
Warm-up: 10' Ligfiets ~85kcal
Assisted pull-ups
1x12x30
4x8x25

Seated pulley row
1x10x30
4x8x35

BOR
1x12x22
4x10x32

Straight arm pushdown
1x12x25
4x8x35

Tricep V-bar pushdown SS Cable bicep curl
1x10x30 // 1x8x27,5
3x10x32,5 // 3x8x27,5

DB Tricep kickback SS DB preacher curl
4x12x6 SS 4x10x8

Tricep rope overhead extension SS DB Bicep curl
4x10x22,5 // 4x10x8

Geen extra cardio, want geen tijd.
Naar huis, douchen, iets eten en dan naar Gent gereden voor Flanders collection car evenement.
't Was de moeite, ook omdat ik daar een grote, warme Luikse wafel met Nutella heb binnen gewerkt :D!
#EnjoyingTheBulkLife (hoewel ik in totaal toch netjes rond 1600kcal uit ben gekomen)

Iets minder was de wolkbreuk die we op weg naar de wagen op ons hoofd kregen.
In 10-15 seconden waren we allebei doorweekt, onze kleren konden letterlijk uitgewrongen worden :eek: .
En dan zit je daar, nat tot op je ondergoed in de auto voor een rit van (normaal) 1u die uiteindelijk 1,5 uur is want file door een ongeval op de autosnelweg.
Gelukkig konden we er beiden nog om lachen :roflol:.
Rond 19u30 thuis denk ik, snel de natte kleren uit en warme pyjama aangetrokken om dan nog een gigantische kom tomatensaus te maken ('s morgens gelukkig al alle groenten gesneden).
Uiteindelijk rond 21u welverdiende rust op de bank :).

Niet zo lekker geslapen vannacht, maar toch om 6u opgestaan voor een klein rondje hardlopen.
Het waaide nog harder dan ik dacht, en ik HAAT wind.
Gevoel tijdens het lopen (qua conditie, energie,...) zat niet zo goed, maar uiteindelijk blijkt het allemaal best mee te vallen.
Geen knie-pijn, dat is dan weer een dikke WIN!

Looptraining maandag 17 februari 2020 - Default training (kort)
Cijfertjes: 53'; 9,3km; 10,6km/h; 530kcal; AVG HR 163bpm

wp_ss_20200217_0001.jpg wp_ss_20200217_0002.jpg wp_ss_20200217_0004.jpg

WP_20200217_07_15_57_Pro.jpg

En nu dagje noodgedwongen thuis werken.
Na het wateravontuur in november, was er deze ochtend geen elektriciteit op kantoor :roflol:.
Gouden tip: NOOIT bouwen met Ghelamco :rolleyes:.
Voordeel: Om 18u stoppen met werken en al thuis.
Nadeel: Teveel lekker eten rondom mij :p.

Ik zit eraan te denken om weer eventjes een "weegschaalpauze" in te lassen, omdat mijn geplande bulk teveel op een cut begint te lijken.
Volgende weging zou dan de laatste zaterdag van maart zijn, omdat ik vanaf april een maand of 3-4 wil gaan cutten.
tenor.gif
 
Ik zit eraan te denken om weer eventjes een "weegschaalpauze" in te lassen, omdat mijn geplande bulk teveel op een cut begint te lijken.

Ik kan het je van harte aanbevelen... Ik doe al een poosje geen voeding meer tracken (weet inmiddels uit ervaring redelijk van hoe en wat) en weeg me maar zo nu en dan... En in eens gaat het bulken hartstikke goed. Ik ben net als jij, het liefst heb ik alle cijfertjes en grafiekjes op orde alleen geeft me dat ook wel eens een hoop onrust en raak ik in paniek van sommige cijfertjes.... Loslaten is niet altijd makkelijk maar kan je wel op den duur veel rust geven (ook al gaat het nu tegen je gevoel in;)).

Als dadelijk de periode van cutten weer aanbreekt maar weer de cijfertjes gaan bijhouden... en tot die tijd gewoon vreten wat je vreten kan :eatmeat:
 
Back
Naar boven