Fitness Seller

Vraag over pijn op Andere plek na injectie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Misterbvs

Cool Novice
Lid geworden
17 feb 2020
Berichten
40
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
24%
Hoi Allemaal,
ik ben zaterdag voor het eerst gestart met een spuit kuur test E 250 mg ,tren E 200 mg,mast E 400 mg.
de injectie (rechter bovenbeen) ging prima geen aspiratie geen pijn op de injectie plaats. Goed voor gemasseerd en goed na gemasseerd.

in de loop van de dag kreeg ik wat lichte pijn wat logisch is op de injectie plek en er iets onder.
nu heb ik redelijk wat pijn ( nog zeker niet ernstig) rondom mijn knie.
nu is mijn vraag is het vreemd dat ik op de plek van de injectie en eromheen geen pijn ervaar en rondom mijn knie opeens wel? ( ik weet dat wat pijn er bij hoort wil alleen weten of de plek waar de pijn zich voordoet ook mogelijk een bijwerking is)

ik hoor graag jullie mening en ervaring. ( het is mijn eerste spuit kuur dus ik heb hierin geen vergelijkingsmateriaal qua pijn :) )

gr Bryan
 
Heb dit ook altijd bij quads, vervolgens hele bovenbeen/knie vol vocht en kan amper lopen voor een week, hoop dat je dit niet hebt
nee dat heb ik niet gelukkig het is meer een beurs gevoel alsof ik mijn knie en iets om mijn knie hard heb gestoten. ik kan wel gewoon normaal lopen en dan voel ik het licht. als ik zit of lig voel ik geen pijn. met trainen is een legpress ook normaal en pijnloos evenals crosstrainer. squad nog niet gedaan ;) vanavond pas
 
Hangt er allemaal wat vanaf. Ik had dezelfde vail, hetzelfde merk, noem maar op. Maar gewoon door het gebruiken van een 2.5ml ipv een 5ml,
had ik een rood ei op mijn been. Dus ja, te snel injecteren, stof in een vail, het kan gewoon vanalles zijn.
 
Zou me er niet druk over maken zolang het niet heel rood wordt of gaat zwellen etc. Wellicht is het beetje uitgestraald
 
Ik heb dat ook 1 keer gehad, kon echt amper lopen. Als je het vaker hebt zou ik glute eens proberen
 
Hangt er allemaal wat vanaf. Ik had dezelfde vail, hetzelfde merk, noem maar op. Maar gewoon door het gebruiken van een 2.5ml ipv een 5ml,
had ik een rood ei op mijn been. Dus ja, te snel injecteren, stof in een vail, het kan gewoon vanalles zijn.

Ik heb zoiezo alles ontsmet en steriel gewerkt. ik heb ook gelukkig geen roodheid, ei, zwelling, het is alleen een beurs gevoel en idd zou het wat uitstralingspijn kunnen zijn.
 
Ik heb zoiezo alles ontsmet en steriel gewerkt. ik heb ook gelukkig geen roodheid, ei, zwelling, het is alleen een beurs gevoel en idd zou het wat uitstralingspijn kunnen zijn.

Doe ik ook ;)
 
Pussies, gewoon dwars door je broek heen rammen. Hoef je je ook niet uit te kleden, etc. :roflol:

Zonder gekheid; zoals de anderen ook al zeggen gewoon eens je glutes proberen. Vind ik persoonlijk een stuk prettiger!
 
Heb dit ook altijd bij quads, vervolgens hele bovenbeen/knie vol vocht en kan amper lopen voor een week, hoop dat je dit niet hebt
Dit is zowat wat erbij mij na elke injectie gebeurd. Maar vindt het opzich niet erg.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Als je zo mank loopt als ik toen liep dan kies je na 3x wel een andere plek om te injecte haha
Het scheelt dat ik het bij mij squats niet voel anders had ik voor een andere plek gekozen. Maar ik blijf maar door een zenuw of bloedvat heen prikken met een flink fonteintje als show. Heb ook wel een x gehad dat lopen echt zwaar kut was maar ergens vindt ik het ook weer een fijn gevoel. Je moet er maar is een x met je vuist goed opslaan dat raare pijntje vindt het wel je3ts hebben :roflol:
 
Wat voor naald gebruik je?
 
-
 
Laatst bewerkt:
Bij mij deed het altijd pijn voor een dag of 3.
 
Haha zolang je kan lopen en alleen pijn hebt is t nog te doen en snap je gevoel, maar dat hinkelen voor een week is niks, dan liever delts glutes en lats
Als ik door een zenuw heen ga is straplopen echt zwaar gehandicapt voor mij. Stap voor stap anders zak ik door mijn been.
 
De olie verspreidt zich over de lengte van de spier. Als je in je quads injecteert 'kruipt' dat naar je knie.
 
Back
Naar boven