Fitness Seller

Klimaat(verdragen) Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zoals in Normandië die houtwallen. In Friesland zie je het ook nog wel eens.

Zal al slok op een borrel schelen. Staat ook minder steriel.
 
Grote bosjes kleine bosjes doe allebei maar graag
 
Hier verwoordt Rypke Zeilmaker prima waarin het gevaar schuilt van de klimaat-iedeologie:

 
  • Haha
Waarderingen: BB_
Ik ben nu op 3 minuten, gaat het nog ergens naartoe?
 
Mijn inziens niet.
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Je verwacht het niet.


Forse rekenfout in klimaatplan: hogere kosten voor huiseigenaren

 
Blij dat ik op dit moment huur. #hethoudnietopnietvanzelf
 
Het zal gewoon verrekend worden in je huurprijs. :D

Blij dat ik een relatief modern huis heb waar niet mega veel aan verbouwd hoeft te worden.

Ik zal eens kijken hoeveel gas mijn gashaard jaarlijks verbruikt en of ik dat met primagaz tankjes redelijk kan volhouden.
 
:roflol: Daar zijn regels voor, al weet ik niet in hoeverre die ook gelden voor de vrije sector huur :eek:
En ik kan altijd nog gewoon de bomen in de buurt kappen en die gaan verstoken :dunno: Compenseer ik wel op die manier de kosten en de Co² die anderen minder uitstoten (op papier :rolleyes: )
 
We hadden vorig jaar nog niet voorzien dat de bouwkosten zo hard zouden stijgen
giphy.gif
 
Iedere mongool had kunnen beseffen dat het duurder wordt. Het is gewoon beetje de voet in de deur techniek. Iedere keer komt er wat bij zodat je stapsgewijs structureel anaal vernederd wordt ipv dat de hele cum bukkake je in een setting door je strot gedrukt wordt.

Enkel naïevelingen geloven PBL en linkse mensen zullen zeggen: alles beter dan Nederland onder water over 200 jaar.

Discussie met die mongolen heeft geen zin, ik heb het veel geprobeerd.
 
Iedere mongool had kunnen beseffen dat het duurder wordt. Het is gewoon beetje de voet in de deur techniek. Iedere keer komt er wat bij zodat je stapsgewijs structureel anaal vernederd wordt ipv dat de hele cum bukkake je in een setting door je strot gedrukt wordt.

Enkel naïevelingen geloven PBL en linkse mensen zullen zeggen: alles beter dan Nederland onder water over 200 jaar.

Discussie met die mongolen heeft geen zin, ik heb het veel geprobeerd.
Misschien zou het wel goed zijn voor de mensheid als Nederland onder water komt en alle linkse hippies in de randstad verdrinken.
 
Dit mag ook wel in het Pauper topic, maar dit is toch weer even genieten op de zondagochtend.

 
Dit mag ook wel in het Pauper topic, maar dit is toch weer even genieten op de zondagochtend.

Jammer dat politie daar ook zo slap is. Ze zouden ze allemaal neer moeten knuppelen Hong Kong style. Te beginnen met dat dikkertje dat in die megafoon aan het blèren is.
 
Laatst bewerkt:
Rutger ziet eruit alsof hij enorm veel ouder is geworden in hele korte tijd?



Vond dit ook al
 
Waarom wordt er trouwens niet meer tijd en energie gestoken in het ontwikkelen van een vacuum wasdroger? Zelfs warmtepomp drogers gebruiken nog best veel energie.
 
Back
Naar boven