AndroidHealthClinic

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Bezoekers in dit topic

Anders moet je je ellebogen intapen?
 
Matige tren, het was verdomme 1 uur op een vrijdagmiddag. Alle 4 de squatrekken/cages bezet en daarna ook alle isolaties die ik doe. Steeds moeten wachten. Squats gingen dan wel lekker, had alleen geen puf meer voor een 4e set.
Moeten al die losers niet werken of studeren of zo? :grumble:
 
Prima ub tren. Ik denk dat het tijd is om kort te cutten, zit de afgelopen dagen zo rond de 83.5kg. M'n waist is echter ook 81cm, vind dat een wat minder mooi getal. En een pluspunt, want m'n eetlust is de afgelopen tijd best laag, waardoor ik veel forcefeed of junk. Kunnen m'n pezen en gewrichten ook even tijd krijgen om sterker te worden zonder dat m'n spieren zo hard gaan.

Denk dat een maandje of 2 cutten wel prima zal zijn, in ieder geval m'n waist onder de 75cm.

Benchpress
1x15x20
1x15x40
1x12x60
2x8x80(+5kg,-2reps)
1x5x80

Db rows
1x15x24
3x12x30

Seated db overhead press
3x12x20(+2reps)

Lat pulldowns
3x12x55

Bent-over raises
3x12x14

Concentration curls
2x12x10

Rope pulldowns
3x12x20(+2.5kg)


Massa is er aardig bij op gekomen. Alleen de vet, bloat en puffy nips vind ik een beetje ver gaan.
IMG_20200224_205756.jpg
IMG_20200224_205737~2.jpg
 
Wel verstandig!

Jee man, ik zou tekenen voor zo'n middeltje :)
Denk dat een deel van de omtrek ook wel wat massa op mijn onderrug is, die oogt wat dikker. Maar de puffy nips stoor ik mij wel het meest aan.
 
Maar of je dat met cutten wegkrijgt? Is dat geen restant van je kuur?
Had er een tijdje terug geen last van, ook niet toen ik nog had gecut na de tijd. M'n middelomtrek is ook wel een aardig hoogtepuntje nu, is aardig hand in hand omhoog gegaan.
 
Had er een tijdje terug geen last van, ook niet toen ik nog had gecut na de tijd. M'n middelomtrek is ook wel een aardig hoogtepuntje nu, is aardig hand in hand omhoog gegaan.
OK, hopelijk trekt het weg als je vet% daalt. We gaan het zien :)
 
weer cutten? en daarna weer bulken? deze strategie levert weinig resultaten op.
 
weer cutten? en daarna weer bulken? deze strategie levert weinig resultaten op.
Deze strategie heeft mij in het verleden prima resultaten opgeleverd.
 
Gisteren niet kunnen trainen. Moeders was hier voor mijn onderzoekje naar ADHD, maar ze is een beetje bang voor het ov dus moest ik tot 8 wachten tot mijn vader haar op kon halen. Dan nog koken, eten en vroeg willen slapen. Zometeen date #2 :D

Armen zijn een mooie 39.3cm. Een nette 2cm bij op in 1.5 maand tijd. 40+ is weer mooi in zicht, sneller dan verwacht. Had me niet meer gewogen voor een tijdje, maar denk wel dat ik zo rond de 78 was. Laatste keer was 80kg, ging verder alleen omlaag. Met 83.5kg nu ook wel een goede +-5kg bij op.

Denk dat ik vanavond wel redelijk op tijd thuis ben om LB te pakken!
 
3e staat al gepland :D
Fuck, hoe krijg je dat voor elkaar? Of is het alleen vet :D
Gezien de duidelijke verbetering in m'n fysiek denk ik dat het vooral in de spieren zit. M'n middel is 4cm toegenomen, valt mee. M'n onderrug voelt ook wat dikker en sterker.

jij luistert ook nooit he, welke resultaten bedoel je dan?
Wat dacht je van de +5kg en +2cm op m'n armen in 1.5 maand tijd? Kort nadat ik gestopt was ook even gebulkt en gecut om vervolgens weer te bulken. Waist zo laag als 72cm en daarna weer mooi gestegen voordat ik het niet meer serieus nam.
 
Voelde me sterk vandaag, was not disappointed. Weer terug op 100kg voor reps! Mooi gewicht om een cut mee te beginnen denk ik zo.

Squats
1x12x30
1x12x60
3x8x100(+10kg)

Deadlift
1x10x40
1x10x60
1x8x100(+20kg,-2reps)

1-legged leg curls
3x8x35(+5kg,-4reps)

1-legged leg extensions
3x8x35(+5kg,-4reps)

Kuiten gingen helaas niet zo goed, stak in mijn scheen.
 
Laatst bewerkt:
BB_ would be disappointed :(
Beetje beschamend. Ik zeg altijd niets van mijn Turkse opvoeding en cultuur mee te hebben genomen, maar soms zit het er toch diep in geworteld.
 
Back
Naar boven